8.bölüm

24 22 62
                                    

  " Hiç bir zaman kırılacak bir kalbin olmasın, anca o zaman yaşarsın hayatı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  " Hiç bir zaman kırılacak bir kalbin olmasın, anca o zaman yaşarsın hayatı..."

~~~♡~~~

"Yardım edin lütfen, duyan yok mu!?"

Diye kulaklarımı  çınlatan ses ile kaşlarımı çattım ve zorla gözlerimi açmaya çalışıp, beni uyandıran sesin sahibini aramaya başladım.

Etrafta gördüğüm hafiften uzamaya dönmüş çimenler ile bakışlarım  kesişti.

Bir dakika?

O kadar kafayı yemiştim ki çimenler ile bakışıyorum!

Tekrardan bağırışlar kulaklarımı doldururken ellerini kafasının  altına koymuş sanki gülümser  gibi uyuyan Fatih'e küçük bir bakış atıp  sinirle ayağı  kalktım.

"Bağırma be gerizekalı!"

Diye sayıklanarak eğildim  ve Fatih'in uyurken cebinden  düşmüş  çimenlerde duran anahtarı aldım.

Hızla adımlarımı kulübeye çevirdim ve kapıyı sertçe açıp  içeri girdim.

Küçük odadan gelen ağlama seslerine göz devirip kapısını açtım.

Saçları darmadağın olmuş, gözleri korkutucu bir hâl almış  Ada bakışlarını hızla bama çevirdi.

"Bir an gittin sandım, Alev nolur bırak gideyim!"

"Seni burada bırakıp  gitmeyi çok isterdim ama malûm sen ormandaki hayvanları bir telaşa sürüklersin."

Ellerini çözüp ipi kenara attım.

"Bekle burda."

İçeriden birkaç  kahvaltılık getirip ekmek ve su ile önüne koydum.
Teşekkür edercesine yüzüme bakıp  hızla  yemeye başladı.

"Cam zaten uçuruma çıkıyor  kapıyı kilitliyorum ben gelinceye kadar istersen atla istersen yat uyu sana kalmış, ama yanlış bir hareketin de acımam  sıkarım silah'ı boş kafana!"

Etraftan bize zarar verebileceği eşyaları topladım, oda da gereksiz birkaç eşya kaldığında  Ada'ya küçük bir bakış atıp odadan çıktım  ve kapıyı kilitledim.

Elimde ki eşyaları  masanın  üzerine bırakıp kulübeden çıktım ve  burayı da kilitledim.

Çimenlerin üstünde hâlâ aynı şekilde yatan Fatih'in yanına gittim ve ayağım ile dürtmeye başladım.

"Fatih kalk bir yerlerin donacak burada!"

Mızmızlanıp arkasını döneceği  sırada bir çığlık basmam ile birden ayağı  fırladı.

"Lan kızım  çıldırdın mı kalpten gideceğim diye korkuyorum!"

Masumca gülümseyip kulübeyi gösterdim.

ALEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin