„Tak, tohle je všechno. Zbytek už znáte," pokrčila jsem rameny a podívala se na starý, dávno zesnulý manželský pár před sebou. Nemohla jsem uvěřit tomu, že je zase vidím.
„Tohle...to je všechno? To nedává smysl," zakroutil hlavou táta, který se snažil vstřebat, co jsem mu právě řekla. Nemohla jsem od nich odtrhnout zrak, sedět znovu naproti nim...
„Agentka hydry?" podívala se na mě s pozdviženým, kruci to je dlouhé slovo, obočím máma, načež jsem pouze přikývla.
„Tohle tě zaráží? Čekala jsem, že mi dáte na holou, za to, že jsem si vzala někoho, kdo vás zabil," překvapeně jsem zamrkala očima, načež si pouze ti dva vyměnili pohledy.
„Řekla jsi to sama. Barnes měl vymytý mozek, byl ovládán hydrou. Neudělal to on, hlavní je, že jsi byla šťastná," přikývnul táta.
„Wow. To sis přečetl v nějaké příručce pro rodiče, nebo co?" zamrkala jsem překvapeně očima. Chystal se, že mi odpoví, ale něco za mnou jej zarazilo, a mámu taktéž. Chvíli jsem na ně překvapeně koukala, ale nedalo mi to, musela jsem se podívat, co je tak vyvedlo z míry. Oba překvapeně koukali za mou osobu. Máma si zakryla pusu rukou a oči se jí zaleskly. S pozvednutým obočím jsem se otočila, a tam stál. Za mnou stál Tony po boku s Nat. Zamrkala jsem očima, nemohla jsem uvěřit tomu, že je vidím. Rychle jsem vstala ze země a rozběhla se k němu, abych jej objala.
„Co tu děláš? Co tu děláte? Co se stalo?" chrlila jsem ze sebe jednu otázku za druhou, a snažila se potlačit slzy, které se draly na povrch.
„Hodně věcí," podíval se na mě sklesle Tony. Obočí mi vyjelo nahoru, chtěla jsem vědět víc. Chtěla jsem vědět příčinu jejich smrti.
„Tady nahoře nejsou noviny," zamrkala jsem očima, a doufala, že ze sebe vyklopí, co se stalo.
„Je to na dlouhé povídání," s úsměvem se na mě podíval. Souhlasně jsem přikývla, a podívala se na Nat, která měla na rtech slabý úsměv, a objala ji.
„Naštěstí máme všechen čas světa," pousmála jsem se, a začala Tonyho táhnout k našim rodičům. A Nat také. Byla jsem ráda, že je oba vidím. Ačkoliv bych si přála vidět i Buckyho, za celou dobu jsem jej zde nepotkala. Je možné, že to na konec přežil? Nevím to jistě. Pokud ne, udělám vše, co bude v mých silách, a v tomhle zatraceném bludišti jej najdu. Sice jsem se zase shledala se svými rodiči, ale chtěla bych vidět i jeho. Chtěla bych jej opět vidět. A vyhrožovat mu ostříháním.
„Takže co se stalo?" podívala jsem se na Tonyho zvědavě. Nevěděla jsem, zda mám být ráda, že je tady, nebo být smutná. Ano, vidím jej znovu, ale znamená to, že je mrtev.
„Bylo nebylo..."
„Tony!" okřikly jsme jej s Nat zároveň. Tohle mi nechybělo.
Dala jsem to!
Edit: Vy, co jste tu znovu, jste si všimli Editu v médiích. Je to na celou trilogii Brook. 1-3. Písnička je pořád stejná. Btw: jmenuje se: Jack Savoretti- Fight til the end.
ČTEŠ
Brook: The Last On Earth [3]
FanfictionS Avengers jsme byli obelstěni černokněžníkem, kterému šlo pouze o jedno, vymazat lidskou rasu a vskřísit své následovníky, aby toho docílil. Chtěl se stát neporazitelným a toho mohl docílit pouze přerušením posvátné linie, kterou vytvořilo pět lovc...