bölüm⁶ • dikiş tutmayan

29 8 4
                                    

Profesör,seçimlerimizin bazen neticelerini düşünememek gibi bir gerçek var.Bunun ağırlığı seçimlerimizin ağırlığını aşa bilir mi?

Yeo Jin,seçimlerimiz ve neticeleri birbirine sımsıkı bağlıdır.
Gel gör ki onların ağırlıklarını mükayise etmek çoğu zaman mümkün değil.

Gel gör ki onların ağırlıklarını mükayise etmek çoğu zaman mümkün değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌿

Odayı aydınlatma konusunda sınıfda kalan lambanın ışığı yüzüne vuruyordu.
Şu odada ne kendisi,ne hemşire,ne de bebeğin olmaması gerekmiyormuydu?
Bu uzun sayılacak soru zihnine üşüşmüştü.Zaten garip bir şekilde bu soru bir şeyler söylemesine mani oluyurdu.
Bu garipti tıpkı şimdi bulundukları durum gibi.

Hemşirenin yüzünde aniden kocaman bir gülümseme peyda oldu ve ardından "Ah...aslında böyle söylemeyecektim..." dedi.

"Hemşire Lee galiba iyi değilsiniz."

Davranışları,konuşmaları kendisine fazlaca garip gelmişti doktor Kang'ın

Hemşire birkaç adım kendisine doğru atıp "Kucağına alırmısın?" deyip kucağında birkaç kez salladı.

"Kucağınıza alın.Anlatacağım..."

Doktor Kang bebeği kucağına aldığında hemişre yere çöküp oturdu.

"Güzel bebek değil mi doktor Kang?"

Doktor Kang bebeğin yüzüne bakıp gülümsedi.Gerçekten güzeldi;bembeyaz cildi,çekik gözleri,yuvarlak yüzü.

"Her bebek güzeldir hemşire Lee...Masum,savunmasız,ilgiye,şefkate muhtac..."

Küçük bebek işaret parmağını tutunca yüzündeki gülümseme daha da derinleşti.Bununla beraber aniden kalbi titredi.

Hemşire birkaç kez konuşmak istese de dili sanki söz tutmadı.
Ayaklanıp doktor Kang'ın önünde durdu.Nitekim kararlıydı her şeyi söylemek için.Zaten kaç gündü uygun vakit koluyurdu.

"Bir şey söylemeyecekseniz benim gitmem gerekiyor."

Professöre kısa süre içerisinde döneceğini söylediği için burada biran önce gitmek istiyordu.

"Doktor Kang bebek sizi benziyor değil mi?"

"Hemşire Lee bu garip sorularınız için mi beni buraya çağırdınız?"deyip gayri ihtiyari bebeğin yüzüne baktı doktor Kang.
Sanki benziyor gibiydi.

Girift ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin