bölüm³ • ince ipler

41 12 0
                                    

"Profesör, acıya dayanıklık oranı da artıyormuş.Bu gerçek de göz ardı edinecek bir seviyede değil."

"Yeo Jin, her gün yeni bir şeyin farkına varmak ayrı bir konu.Gel gör ki ne kadar da önemli konular var."

🌿

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌿

Son birkaç saati gözlerini ayırmadığı bilgisayarı kapatıp,geriye yaslandı.Bu gece hastanedeki acil durumlar diğer gecelere göre daha fazlaydı.

O yüzden makalesi konusunda bir arpa boyu yolu zar zor kat etmişti.

"Seni bir süre rafa kaldırmama ne dersin?" dedi kullanmamak için inatlaşdığı gözlüğünü çıkarıp masasının diğer tarafına iteklerken.

Şimdiki durumunda en mantıklı karar bu gibi geliyordu.Zaten göndermek için sayılı saati vardı ve bu sayılı saatin çoğu geçip,gitmişti.

Ama bu tatsız olay ne kadar kendisini üzse de, bir yandan da ders niteliğindeydi.Zira artık fazla dikkatli olacaktı.

Yorgunluktan kapanmak üzre olan gözleriyle inatlaşmayı bırakıp gözlerini yumdu.Ne kadar ki uyumak için fırsatı vardı,bunu kullanmalıydı.Zira bu konuyu es geçmek kendisine yapabileceği en büyük yanlışların başında geliyordu.Zira bazen birkaç saatlik bir uykuyada hasret kalıyordu.

Gözlerini yumduğunda zihnindeki karmaşının canlı renkleri de canlılığını yitirmeye başladı.Renksizleşen karmaşa bir süre sonra yok olmuştu.

Gözlerini tekrar açtığında aradan geçen zaman sadece bir saati.
Masanın üzerinde gözleri yarı açık telefonunu ararken aniden odanın
kapısı açıldı.
Nefes nefese kalmış hemşire içeriye girdiğinde kendisi de aceleyle ayağa kalkmıştı.
Masanın üzerindeki bir şeyleri yere düşürmüştü.Yere düşürdüğünün ne olduğuna bakamadan hemşirenin endişeli ses tonu kulaklarına dolmuştu.
Hemşire mesleğini pek seven birisi olmakla beraber fazla evhamlı birisiydi.

Odaya sinen ağırlık bir şeylerin yolunda gitmediğinin habercisiydi.Zaten şu ağırlık normalde hastane duvarlarına fazla misafir oluyordu.Öyle ki artık bir misafir değil gibiydi.

"Doktor Kang burdasınız...Ah Yuri'nin annesi iyi değil.Lütfen bir gelin..."

Sağlık hastane,doktor,hasta,hasta yakınlarını ince iplerle birbirine bağlıyordu.
İnce ve hatta bazen gözle görünmesi mümkün olmayan iplerle...

"Ne oldu? Ameliyat yarın değil miydi?" dedi endişesini gizlemeyerek.Her zaman böyle değildi,zira endişesini çoğu zaman gizlemeyi başarıyordu.

Girift ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin