Profesör,herkesin bir sırı vardır değil mi? Ortaya çıkmasından korktuğu ve sakındığı.
Yeo Jin, elbet hepimizin bir sırı vardır.Hayali pamuklara sarılan ve gün yüzüne çıkmasın diye çabalanan.Fakat sırların mutlaka ortaya çıkma gibi huyları var.
🌿
"Anne...Anne...Beni affet ...Ne kötü evladım böyle? Anne...Affet beni...Olur mu?"dedi ve ardından yine kağıttaki satırlara gözleri takıldı.
"Sendin demek...O bulanık yüz sendin..."
Şimdiye kadar sadece bulanık maskeli yüzü gözünün önüne geliyordu.İşte şimdi beklenmedik şekilde o simanın kim olduğunu öğrenmişti.
"Profesör..."
Sesi o kadar kısıktı ki karşısındaki adam ne söylediğini anlamamıştı.Zaten ne söylediği ile ilgilendiği de yoktu.Tek derdi vardı;biran önce karşısındaki adamı göndermek.
Gözünü kırpmadan öylece bakıyordu sararmış,yıpranmış sayfaya.Sanki her satrı,her harfi ezberlemek niyetindeydi.
Bu neye yarayacaktı? Bir faydası var mıydı? Yoksa sadece faydası olmayan bir karmaşa mıydı?
Bilmiyordu..."Profesör Han..."dedi kendi kendine.
Yıllardı gözünün önünde beliren bulanık maskeli yüzün sahibi nerdeyse her gün gördüğü adamdı.
"Annemin ölümüyle ilgin var mı? Siz mi neden oldunuz? Profesör...Karşıma böyle şekilde çıkmanız.Biz zaten karşı karşıya duran öğrenci hocaydık profesör."
Araları pek iyi olduğunu söylenmezti.Bunu ne önemsemiş, ne de düşünmüştü.Nitekim hastane öyle garip bir yerdi ki bazı şeyleri anlamdırmak olmuyordu.
"Doktor Kwon iyi misiniz?"diye konuşan adamın sorusunu duymuş fakat cevap vermemişti.
İyi miydi? Bu durumda iyi oluna biliniyor muydu?
Annesinin ölüm nedenini hala bilmiyordu.Aklına gelen şeyle başını kaldırıp adama baktı "Burada annemin ameliyyatdan sonra öldüğü ile ilgili bir şey yok.Bu kayıtlar neden eksik? Söylesenize?"
"Doktor Kwon bu kayıtlar 25 senelik.Eksik olması normal değil mi?"dedi adam sakince.
"Normal?"
"Normal mi? Uzun yıllar saklanan hastane kayıtları var."
"Doktor Kwon uzun yıllar geçmiş.Teknoloji de o kadar ilerlememişti.Yapacağımız bir şey yok.O kadar hastanın kayıtları orta da bile yok.En azından sen gördün annenin kayıtların.İçin rahat olsun."dedi adam soğukkanlıkla.
"İçin rahat olsun? İçim biliyor musun ne zaman rahat olur? Annemin ölüm nedenini öğrendiğimde.Şimdi gördüklerim sadece bilinmezlik."deyip dosyayı kapattı doktor Kwon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girift Çıkmazı
EspiritualBelki de herkes yaşamı boyunca belli bir zaman diliminin içerisinde kendisini bir girift çıkmazında bulur veya da sürüklerdi. Velhasıl kelam ölümle kalım arasında mücadele verirken bir tarafdan da girift çıkmazının orta yerinde durmak da ayrı bir hi...