Taslak atıyorum millet,bu aralar yeni bölüm yazacak havada değilim.
Yakında da zaten akademi başlıyor,haftada 1 falan anca girerim.Yani artık sık sık bölüm atamayacağım,bu yüzden kusura bakmayın...
İyi okumalar tayfa :)
Oradaydık.Olay yerindeydik.Deniz baygın taklidi yapıyordu.Biz ise kimsenin bizi görmediği bir yerde,çalıların arkasında saklanıyorduk.Takım elbiseli herifler gelmiştiler.Birisi yine vardı.Ama o takım elbise giymemişti ve baya tuhaf birisiydi.
“Kız kardeşim nerede?” diye sordu çakma çin malı doktor. “Arabada” dedi heriflerden bir tanesi. “Önce kız kardeşimi verin”
Doktor’u dinleyip önce kız kardeşini vermiştiler. “Deniz’i uyandır” Doktor yalancıktan bir şeyler yaptı ve Deniz gözlerini açtı. “Deniz Denizoğlu,bizimle çalışmaya var mısın?” dedi adam gülümseyerek. “Gurur duyarım” dedi Deniz yüzünde mimik oynamazken. “Kardeşinin oyuncu olması gerekiyormuş” dedim kısık sesle.Gökhan ise sadece gülümsemekle yetinmişti.Sıkıcı şey.
“Abin ve Kiraz Karayel’in nerede olduğunu biliyor musun peki?” dedi Deniz’e şüpheyle bakarken. “Oha.Soyadıma kadar öğrenmiş pezevenk” dedim afallamayla. “Biliyorum” Çalılıkların arasında derse düşüp bayılırım.”Neredeler?” dedi adam büyük bir heyecanla.
“Ebenizin amında orospu çocukları” diyerek Deniz hızla ellerini onlara doğrultmuş ve onları geriye doğru savurmuştu. “Tuzak!” dedi heriflerden biri bağırarak.Diğeri tam ateş edeceği sırada ortalıkta bir kız belirmiş “Ce-e” diyerek adamın afallamasından yararlanarak silahı hızla adamın elinden kapmıştı.Deniz de ne olduğunu şaşırmıştı anlaşılan.
“O kız nerden çıktı ya?” dedi Gökhan afallamayla. “Buna da ‘uzaylı’ dersen seni boğarım Gökhan” dedim hızla Gökhan’a dönerken.Olmaz yani.İlla birisine uzaylı muamelesi yapacaksa o ben olabilir-
“Ee?” dedi Gökhan gülümseyerek. “Tamamlasaydın” dedi merakla bana bakarken. “Savaşın ortasındayız.Ayıp!Ayıp!Tek düşündüğün şey düşüncelerimi okumak.Yakışmadı yani Gökhan Denizoğlu” dedim bu işten sıyrılmaya çalışırken.
Gökhan gülümseyerek önüne dönmüştü. “Silahı sevdim,benim oldu artık” dedi kız yerde yatan adama bakarak. Deniz şaşkınlıkla kıza bakarken kız da Deniz’e bakıyordu.Bir anda Deniz’in arkasındaki herifi farkedip hızla nişan aldı ve onu vurdu.Bu kız neyin nesiydi böyle? “Vay be.İyiydi” dedi Gökhan hayranlıkla.
“Di mi ya?” dedim hızla. “Git sarıl boynuna Gökhan.Hani kız süper kahraman ya.”
“Ne alaka?” dedi Gökhan anlamayarak. “Ne bileyim?İlk görüşte aşık olmuş gibisin de.Utanmasan ağzının suyu akacak.Savaştayız diyorum ya.Allah Allah”
“Kızın daha iyi olması mı koydu sana?” dedi Gökhan bakışlarını kısıp bana bakarken.Bir şey düşünmemeye çalış Kiraz. “Hani senden daha güçlü diye kıskanmış olabilir misin?”
“Ne kıskanacağım ben be?!” dedim hızla. “Abartılacak bir tarafı yok o kadar yani”
“Bence kızın her tarafı abartılacak durumda” dedi Gökhan bakışlarını kıza çevirerek. Aşık olmuş olamaz.Okuma düşüncelerimi.Okuma düşüncelerimi.Okuma...Okuma...
“Kiraz,ne oluyor?” dedi Gökhan anlamayarak. “Çok güçlü bir ekip olursunuz artık onunla.Ben gidiyorum” dedim hızlı bir şekilde ayağa kalkarak.O da hemen arkamdan ayağa kalkmıştı. “Kiraz,nereye?”
“Cehennemin dibine.Gelecek misin?” dedim öfkeyle ona bakarken. “Öyle mi?” dedi hızla o da. “Öyle!”
“O zaman sana güle güle Kiraz Karayel”Bir anda arkasını dönüp gitmesiyle öylece kalakalmıştım.Gitme demedi.Kal demedi.Beni buralara kadar getirip,buradan sonrasında yalnız bıraktı.Herkes gibi...O da beni yalnız bıraktı.Gözümden bir damla yaş akarken kafamı dik tutmaya çalıştım.Hem ne demişti Sezen Aksu? Ben de yoluma giderim.Ezdirmem kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz
Science Fiction•Tamamlandı• Sofrada oturduğum sırada kaşlarım çatıldı.Bakışlarım dışarıyı buldu.Kuruması için dışarıya asdığım kıyafetlerime baktım. "Bir şey mi oldu?" dedi Bahar merakla benim baktığım tarafa bakarak. "Ay senin bu hallerin beni korkutmaya başladı...