2. Bölüm

4.9K 290 53
                                    

Selam nasılsınız iyisinizdir umarım.

Geçenler bölümler kısa ve uzun olması yazma isteğime bağlı o yüzden kısa diye yorum yapmassanız sevinirim.

İyi okumalar ❣️

Sabah yüzüme de gezen birşeyle gözlerimi açtım. Gözlerimi açmamla Ece ile göz göze geldik. Uyandığımı görünce hemen kafasını boynuma gömdü. Bu hareketi yapması ile ben kahkaha attım.

" Günaydın annem " dedim ve kafasını öptüm. Yavaş yavaş kafasını boynumdan kaldırıp bana baktı. Yeşil gözleri ile bana bakıyor ve gülüyordu. Ece' yi kucağıma alıp yataktan kalktım. Ece bana sıkı sıkı sarılmış etrafa bakıyordu.

" Gel bakalım yüzünü yıkayalım " dedim . Suyu açıp biraz ısınmasını bekledim. Şu ilk olduğunda yüzüne sürdüm. Ece irkilip kafasını yere attım.

" Dur kızım " dedim ve bir kere daha yıkadım yüzünü. Bebek havlusu ile yüzünü kuruyup bonayadan çıktım. Dikkatle beşiğine bıraktım.

" Annem sen dur burada ben geliyorum " dedim. Ece çoktan oyuncak oynamaya başlamıştı.

Bonyaya gidip işlerimi halledip çıktım. Hemen Ece' nin yanına gidip kucağıma aldım. T-shirtümü açtım. Ece acıktığı için hemen emmeye başladı. Ece doyana kadar emdi.

Ece' nin bezini değiştirip temiz bez taktım. Giyinme odasından gidip Ece için kıyafet alıp geldim. Yavaş ve dikkatle giydirdim. Tabi bu sırada Ece sürekli olarak saçlarımla oynuyor ve değişik sesler çıkartıyor.

" Annem sen ne tatlı oldun" dedim ve boynundan öpüp beşiğine bıraktım.

" Annem sen ne tatlı oldun" dedim ve boynundan öpüp beşiğine bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Aynı şekilde biraz daha küçüğünü
düşünün )

Giyinme odasına girdim. Bugün dava yoktu ama görüşmelerim vardı. Ona göre giyinecektim. Birkaç parça kıyafet baktım. Aslında güzel birşeyler bulup hemen giyindim. Bence gayet uygundu. Makyaj masasına geçtim. Sade ama güzel bir makyaj yaptım. Saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım.

( Böyle düşünebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Böyle düşünebilirsiniz)

Makyaj masasından kalkıp Ece'nin yanına gittim. Kendi kendine oyun oynuyordu. Yanına gidip kucağıma aldım.

" Gel annem " dedim ve odadan çıktım. Birazdan Ayşe abla gelecekti. Ayşe abla gelene kadar kızımla ilgilendim.

Salona geldiğimizde Ece ile koltuğa otruduk. Ece dikkatli bir şekilde yüzüme bakıyordu. Ece'nin burnuna dokunup ses çıkarttım. Ece'nin komiğine gitmiş olacak ki güldü. Ölürdüm ben onun gülüşüne iyiki de doğurmuştum.

Kızım parmaklarımla oynuyordu. Kendince birşeyler söylüyor , parmaklarım ile değişik şeyler yapıp gülüyordu.

Ece ile biraz daha vakit geçirdikten sonra kapı çaldı. Kapının çalması ile ayağa kalktık. Ece başını boyuma koyup arkada kalan saçlarım ile oynuyordu.

Kapıyı açtığımda gelen Ayşe ablaydı.

" Hoş geldin abla " dedim ve kenara çekildim.

" Hoş bulduk kızım " dedi ve içeriye girdi.

Hep beraber salona geçtik.

" Ayşe abla benim gitmemek gerekiyor " dedim

" Tamam kızım " dedi

Ece hala boynumda yatıyordu. Saçlarını öpüp kafasını boynumdan kaldırdım. Masum masum bana bakıyordu.

" Annem benim gitmem gerekiyor " dedim ve sulu sulu öptüm. Boynundan da öpüp kokladım ve Ayşe abla verdim.

Ece' yı barakmam ile gözleri doldu. Sana kurban olurum.

Yanına gidip sıkıca sarılıp gözlerinden öptüm.

" Ayşe abla birşey olursa mutlaka ara beni " dedim. Ve kapıya çıktım.

" Tamam kızım birşey olursa ben seni ararım ama birşey olmaz " dedi ve Ece' ye baktı gülümsedi.

" Tamam " dedim ve kızma el sallıp asansöre bindim. Neyseki bizim kattaydı. Asansör durduğunda inip dışarıya çıktım.

Arabamın yanına gidip kilidini açıp bindim. Yan koltuğa çantamı bırakıp kemerimi taktım.

Arabayı çalıştırıp gaza bastım. Bugün çok birşey yoktu ama yarın bir tane şirkete gitmem gerekiyordu. Avukatlığını yapacaktım şirketin . Umarım anlaşırdım bir sıkıntı çıkmazdı.

Bir saat sonunda gelmiştim. Hızlı bir şekilde arabayı park ettim. Kemeri çıkartıp çantamı alıp arabadan indim.

Binaya giriş yaptığımda hemen yanıma asistanım geldi.

" Günaydın Almina Hanım " dedi Ali

" Günaydın " dedim . Odaya doğru gidiyorduk.

" Bugün davanız yok bir kaç müvekkil ile görüşeceksiniz. " dedi Ali.

Kapıyı açıp odaya girdim. Çantamı masaya bırakıp Ali' ye döndüm.

" Tamam birşey olursa haber ver " dedim ve sandelyeye oturdum.

" Tabi Almina Hanım  " dedi ve odadan çıktı.

Bir ton evrak vardı. Hepsine teker teker bakmış ve bilgi edinmiştim. Gün içinde Ayşe ablayı arayıp Ece' yi sormuştum. Gayet iyi olduğunu ve uyuduğunu söylemişti.

Müvekkilerim ile görüşmüştüm. Ama baya uzun bir görüşme olmuştu. Şimdi ise çıkmak için toparlabıyordum. Tam sandelyeden kalacağım zaman kapı çaldı. Geri oturup üstümü düzelttim.

" Gel" dedim .

Gelen kişi astanım Ali' ydi . Ne olmuştu acaba tamda çıkacağım zaman. Biran önce çıkmak istiyordum kızımı özlemiştim.

" Almina Hanım biliyorum çıkacaktıktınız ama haber vermem gereken birşey var " dedi Ali. Ne olmuştu . Anında kaşlarım çatıldı.

" Ne oldu?" dedim.

" Yarın gideceğiniz görüşme var ya "

" Evet? "

" İşte Görüşeceginiz kişi son anda değişti." dedi . Nasıl böyle birşey olabilirdi yaa

" Nasıl olur ee kim ile görüşeceğim " dedim

" Çınar AltınBaş ile görüşeceksiniz" dedi.

" Tamam ama saati ben belirlerim haber verin" dedim ve ayağa kalktım.

" İyi akşamlar" dedim ve odadan çıktım.

" İyi akşamlar Almina Hanım " dedi.

Görüşelim bakalım Çınar AltınBaş ile ;

🧚

Selamm bir bölüm daha sonuna geldik umarım beğenmiştirsiniz.

Bölüm hakkında düşüncelerinizi neler?

Satır aralarında yorum yapar mısınız?

Oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim.

Yazım hatalarım olduysa kusura bakmayın kontrol ettim ama görmediğim bir yer varsa 🙏

Kendinize dikkat edin.

Ben kaçtım...

ALMİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin