Bol yorum ve oy bekliyorum sizden ♡
Sizden bir ricam olacak eğer diğer bölümlere oy vermediyseniz verir misiniz zamanınızı bile almaz şimdiden teşekkürler
Keyifli okumalar
Çınar ' ın sesi kafamın içinde yankılanıyordu "kardeşim olman konusunda "
Kardeşim
Onun kardeşi
Sürekli olarak kafamın içinde dönüp duruyordu.
Kapının önünde ikimizde ayakta bekliyorduk. Çınar benden bir cevap bekliyordu ben ise ne cevap vereceğimi düşünüyordum.
Aslında pek düşünecek birşey yoktu sadece yemek yiyeceğiz. Hemde birbirimizi tanıyacaktık güzel olabilirdi. Ama eğer Ece ' ye tepki gösterirlerse farklı şeyler olabilir. O an ne yapacağımı kestiremiyorum.
Yutkunup " Tamam akşam yemeğinde konuşabiliriz " dedim. Çınar rahatlamış bir şekilde " Tamam o zaman bu akşam olur mu ben sana hemen konum atarım " dedi.
Bu akşam için herhangi bir planım yoktu o yüzden olabilir.
" Tamam olur " dedim.
Çınar telefonunu ceketin iç cebinden çıkarıp açtı. Bir kaç birşey yapıp bana uzattı.
Telefon numaramı istiyordu. Telefonu alıp numaramı yazıp geri verdim. Kaydetmemiştim çünkü hangi sıfat ile kaydedecektim.
Çınar telefonda birşeyler yaptıktan sonra büyük ihtimalle kaydedip geri ceketinin iç cebine koydu.
" Konumu attım akşam bekliyoruz. " dedi. Kafa sallayıp " görüşürüz o zaman " dedim.
" Görüşürüz " dedi. Başka birşey demeden odadan çıktım.
Dik duruşumu bozmadan sakin adımlarla asansöre doğru yürüdüm. Asansörü çağırıp beklemeye başladım. Asansör gelince binip -1 bastım. Aradan çok kısa bir süre geçmişdi ki asansör durdu. İnip arabama doğru yürüdüm.
Otoparkdan hızlı bir şekilde çıktım. Saat 5 olmak üzereydi. 2 saatim vardı akşam yemeğine ama daha Betül' ün yanına gidecektim. Ama o zamanda geç kaldırdım en iyisi Betül'ün bize gelmesi olacaktı.
Rehbereden Betül'ün numarasını bulup aradım. Tam arama kapanacağı sırada açtı.
" Efendim canım " dedi. Sesi boğuk geliyordu. Kaşlarım istemsizce havalandı.
" Eve geçiyorum , bana gelsene " dedim. Karşı taraftan hışırtı sesi geliyordu. Büyük ihtimalle uyuyordu ve ben uyandırmıştım.
Hışırtı sesi kesilince " tamam canım 1 saate falan geliyorum " dedi.
Sağa dönerken " uyuyor muydun " dedim. Dümdüz devam ediyordum eve varmama az kalmıştı.
" Evet gece geç yattım ya o yüzden " dedi. Sanki görebilecek gibi kafa sallayıp
" tamam ben seni bekliyorum" dedim.Betül de tamam diyip telefonu kapattık. Arabayı ustaca park edip çanta mı ve telefonumu alıp arabadan indim.
Giriş kapısının şifresini girip içeriye girdim. Asansöre binip kata gelmesini bekledim. Neyse ki hiçbir katta durmamıştım da hızla çıktım.
Zile basıp ayakkabılarımı çıkarmaya başladım. Kapı açıldığında kapamı kaldırıp baktım. Kapıyı sadece Ayşe abla açmıştı.
" Hoş geldin kızım" dedi her zamanki gibi neşe dolu sesi ile
İçeriye girip " hoş buldum abla da Ece nerede " dedim . Kapıyı kapatıp " Ece yarım saat önce uyudu kızım " dedi .
Ceketimi çıkarıp " tamam abla biraz uyusun sonra zaten çıkacağız " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALMİNA
ChickLitGenç çok başarılı bir avukat kız yıllar önce bir yetimhaneye bırakılmış. Avukat kızın bir mucizesi var. Bu mucize kızımızı nasıl etkiledi. Peki yıllar önce kızımızı yetimhaneye ailesimi bıraktı yoksa başkası tarafından mı bırakıldı ? Eğer başkal...