İlhan
Ne yani çocuğa dünden beri cevap vermedin mi?
Oğlum kafayı mı yedin dndjdndkdYağız
Abi halla Sanrı gibi bir şey
Dünden beri korka korka okudum o mesajı acaba Rüya mı görüyorum diye, 2627282 kere okudum.İlhan
Ya Oğlum wtwywshshwb
Keşke yanında olsam.Yağız
Keşke lan
Şu an desteğine öyle ihtiyacım var ki..İlhan
Dert ettme bizim çocuklar var
Biz olmazsak bile onlar yanında.Yağız
Durumumuzu anlattın mı?İlhan
Evet çocuklardan saklamayacaktık herhalde?
Zaten bizim ilişkiyi sakladık diye laf sokup duruyorlardıYağız
Ne biliyim abi o kadar tuhaf ki
Ben bile kabullenemedim halla
Aras'ın bize bir şans verdiğini.İlhan
Ama gerçek
İkinizde fazlasıyla bedel ödediniz
Ve artık Kavuşma zamanıYağız
Kavuşuyoruz artık değil mi?İlhan
Tabi Oğlum
Kavuştay var Bugün!|Aras|
Hissizleştiğim şu zamanlarda yüreğimin titremesi o kadar garip geliyordu ki..
Esmer tenli çocuk Aylardır Sevgisini durmadan sorguladım olumlu hiç bir yanını görmek istememiştim meğersem benden Benim için vaz geçmişti..
düşünüyorum da haklıydı, inanılmaz derecede homofobik bir Ülke ve zihniyetin içindeydik özgürce beni sevmesini bekleyemezdim üstelik Kaybetme korkusunu çok iyi bilen biri Sevdiklerini tekrardan Kaybetmeyi göze alamazdı Korkunç bir şeydir..
Yağız'la tanışmadan öncede hissetmiştim aramızda asla iyi bir arkadaşlık olmayacağını çünkü gerçekten insanlarla arasına duvar örüyordu çok zıt biriydi belki Annesini kaybetmesi bunu tetiklemiştir sonuçta ondan öncesini bilmiyordum..
neyseki Artık sadece Arkadaş olamayacağız tabi tekrardan duygularını saklamazsa..
Telefonumu çıkarıp Yağıza mesaj attım dünden beri mesajlarıma dönmüyordu neyseki İlhan haber verdi heyecandan yazamadığını aksi takdirde korkunç senaryolar dönecekti zihnimde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amore segreto |Bxb|
General FictionBir gelsen, sarılsan seviyorum desen Ölürdüm sevinçten kollarında ben İnanmam, inanmam duyduklarıma Uzaksın tuzaksın, yasaksın bana ▪ ▪ ▪ ▪ Not; ' Kardeş deme Lazım olur' kitabının yan karakterleri Aras & Yağız'ın kitabıdır.