{Bana bir kere Gülen olmadın}

60 5 4
                                    

"Gerçekten hepinizin ayrı düşmemek için Diyarbakır'ı seçtiğine inanamıyorum Manyak mısınız oğlum ?" Yağız biraz sitem biraz gururla sıraladığı sözlerine Umut karşılık verdi Hüzünle

"Kanka İlhan, Ayaz gitti zaten. Bari biz bir arada kalalım istedik" Umut'un sözleriyle iç çekişler yükseldi herkes sesiz kalmıştı. Artık Üniversiteye giden 6 genç adam vardı ama hala çocuk ruhlarından ödün vermiyorlardı.

"Tamam ama artık Lise de değiliz. Reşit bireyleriz biz herkes artık hayatını belirleyen bir rota çizmeli."

"Öyle yapıyoruz zaten. Üni sınavına hazırlanıp girmek de bunun için büyük bir adımdı zaten." Rüzgar'ın sözüyle Yağız kafasını ağır ağır salladı.

"Hadi yarın erkenden dersleri olanlar uykuya" Yağız'ın sözüyle, Murat, Bulut kendini toparlayıp ayağa kalktılar ikili iyi geceler diledi ortaya ve merdivenleri çıkıp odalarına gittiler.

"Ben kahve yapıcam içen?" Aras ayağa kalktı koltuğun tepesinde gözlerini arkadaşlarında gezdirdiğinde Rüzgar dizini patpatlayıp ayağa kalktı.

"Kanka ben içerim. Hem sana danışmam gereken bir konu var bahçeye geçelim "

"Olur aşkom"

"Üstünüze hırka almayı unutmayın geceleri soğuk oluyor"

"Tamam Babacık"

"Aras!" Aras dil çıkarıp Rüzgar'la beraber bahçeye çıktılar kapıyı kapattığında Yağız kendini Umut'un yanına attı dalgınlıkla arkadaşının varlığını sonradan fark eden Umut, hafif irkildi.

"Ödümü kopardın" baş parmağını damağına bastırıp ittiirdiğinde, Yağız tepkisini umursamadan Anlayışlı bir edayla merak ettiği şeyi sordu

"Neyin var senin Umut?" Umut'un kaygılı bakışlarını yakalayan Yağız, ellini arkadaşının omuzuna attı sıvazladı kasılan omuzu.

"Hiç bir şeyim yok iyiyim gayet" sahte bir gülümsemeyle kasılan yüzünü saklamaya çalışan Umut'a karşı Yağız derin bir nefes çekti içine. Anlayışla kafasını salladı.

"Anlatmak istersen burdayım hep"

"Biliyorum kardeşim sağol" Yağız ayağa kalkıp merdivenlere yöneldiğinde Umut arkasından düşüncelere daldı.

'Senin yaptığının aynısı Murat'a yaşattım şimdi bedelini ödüyorum ama, benim bedelini ödedikten sonra kazanabiliceğim bir Murat'ım yok'

Amore segreto |Bxb| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin