{Teni tenime}

102 6 55
                                    

"Ya hala bavulunu hazırlamadın mı aq"

"Sen önce kendine bak. Bavulunu kapatmak için üstüne oturmuştun kim bilir neler koydun içine"
Umut, Murat yine ve yine tartıştığında binince kez göz devirdim. Asla anlaşamıyorlardı yuh.

"Yeter be var car car bir susun! Evli çiftler gibi kavga etmeyin sik beyinliler" Rüzgar kırk yılda bir mantıklı konuştuğunda alnını öpesim gelmişti sonuna aklını başına alabilen biri yarabbi şükür.

Murat bavulunu hazırlamak için olsa gerek, odaya çıktığında, Umut köşeye çekilmiş boşluğu izliyordu. Onunla konuşsam iyi olurdu.

Ayağa kalkıp yanına adımladığımda kapı çaldı adımlarım durdu ve kafamı çevirip koridora baktım.

Sevdiceğim gelmişşşttiii

Koşarak yanına ulaştığımda beni bekletmeden kollarının arasına alıp başımı öpmüştü. Burnunu çektiğinde güldüm.

"Seni çok özledim be Sevgili" kafamı kaldırıp Yüzüne uzandım dudaklarımı büzerek suratına beklentiyle baktığımda o da beni bekletmeden dudağıma kısa bir öpücük bırakıp geri çekildi. Amaaa yaaaa bu kısacıktıı.

"Midemi bulandırıyorsunuz" Murat iğrenir gibi yüzünü buruşturduğunda dilimi çıkarıp suratımı ekşittim uyuz.

"Herkes hazırsa gidelim?" Yağız ortaya doğru konuştuğunda Rüzgar'ın çığlığı yankılandı salonda sonrası merdivenlerden yuvarlanan bavulu..

"Geri çekilin bavulu salıyorum"

"Gerizekalı ya bavulu taşımak bu kadar zor olmamalı"

"Taşısaydın o zaman beyefendi?" Ve daha fazlası..

Yağız'ın ellerini, ellerimin arasına aldım yandan, yüzüne baktığımda dudaklarında o güzel gülümsemesi yerini çoktan almıştı. Yüce mevlâm ne güzel yaratmış böyle.

"Umut ve Bulut bagaja girsin yer yok"

"Sen gir o zaman beyefendi" Allah'ım bu ikili başladı mı bir daha asla susmazlar ki yandık

"Ben girerim bagaja Yeter ki susun" Murat pes edip bagaja ilerlediğinde Umut  hemen atılıp hızlıca konuştu

"Tamam o zaman bende bagaja giriyorum" herkes Umut'un dönekliğine şaşırırken ben gülüp ön koltuğa sevgilimin yanına oturdum. Kemerimi takarken o da koltuğa oturdu ve kemerini taktı.

"Herkes rahat mı?" Araba küçük olduğu için arka koltuktan bagaj rahatlıkla görünüyordu koltuklar 2 tane olduğundan ve tabi bavulları 2 tanesini arka koltuğa sıkıştırdığımızdan, çok yer yoktu geri iki tanesini de arabanın üstüne bağlamıştı Esmer şekerim

"Müzik açsanıza la yol böyle çekilmez" Bulut arkadan bağırdığında Yağız radyoya uzanınıp açtı. Türkçe pop şarkı çaldığında hep bir ağızdan şarkıya eşlik ettik.

**
Yağız , Arka koltukta cam tarafını seviyorum diye benim için yer ayırmış hemen yanımdaki koltuğuna geçti. Uçakta çok yolcu yoktu tuhaf. Hemen yanımızdaki koltukta Umut, Murat oturuyordu Kim bilir Umut ne şerefsizlikler yapmıştır yanına oturmak için . Hemen bir koltuk önünde de, Rüzgar bulut oturuyordu. Onları izlemeyi kesip Yağız'ın yer açtığı boşluk kadarıyla dizlerinin arasından geçmeye çalıştım ama yalnışlıkla ayağına bastığım için bir kaç kere inleyip sesiz küfürler savurmasına sebebiyet vermiştim dijdehzkwbsksn.

Ben kendi kendime düşünürken ayağım, Yağız'ın ayağına takıldı. Saniyeler içinde olaylar gelişirken dengemi sağlayamadan Yağız'ın üstüne doğru düştüğümü anlamıştım çünkü; şeftali kokusu burnuma yayılıp ciğerlerim bayram ediyordu.

Amore segreto |Bxb| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin