Az All Might ébresztőórára ébredtem. Kibújtam az ágyból, és picit nyújtózkodtam. Odaléptem a szerkényemhez, és kivettem egy kék pólót, egy térdig érő fekete nadrággal. Miközben öltöztem, hallottam ahogy Kharón szuszog. A szuszogása megnyugtat, mert itt van. Felébresztettem, ráraktam a hámját, és lementem reggelizni.
-Jó reggelt Midoriya. -Köszöntött valaki.
-Jó reggelt? -Kérdeztem.
-Midnight vagyok, ma én vigyázok rád picikém. -Mondta.
Ez remek esélyem lenne egy tanácsra.
-Kérdezhetek valamit? -Kérdeztem.
-Hogyne aranyom. -Válaszolt.
-Nem tudom, hogy tudsz-e, de a tanácsod kéne szerelemből. -Mondtam szégyenlősen.
-Neee az ártatlan brokkolim, nagy fiú lett. -Sírt fel.
Mintha anyámat hallanám. Várjunk...
-Brokkoli? -Kérdeztem.
-Igen, a hajad miatt. -Mondta normális hangnembe.
-Oh...
-És mond, ki a szerencsés ember? -Kérdezte, hallhatóan nagy mosollyal.
-Hát ez az, van két srác, nem akarom megnevezni őket, és mindkettő egyenlően szeretem őket, de az egyikük már bevallotta az érzését felém és....
-És te nem vagy biztos magadban, hogy elfogasd, vagy a másikat válaszd. -Félbevágva befejezte.
Én csak bólintottam válaszul.
-Nem tudom melyik 2 srácról lehet szó, viszont egy biztos. Én azt javasolnám, hogy menj el mindkettővel egy-egy programra, ha kell többre is, és válaszd azt a srácot, akivel jobban szórakoztál, aki kedvesebb feléd, akinél érzel valami érdekeset. -Mondta.
Ezen elmosolyodtam. Ez nem is egy rossz ötlet.
....
-Most azt mondod, vigyem el őket egy randira? -Kérdeztem zavaróan.
-Így egyszerűbben tudsz dönteni. De ha meghallom, hogy olyan dolgot csináltok, akkor kitöröm a nyakát. -Mondta boldogan.
Szegény osztálya.
Ezek után Midnight segített tanulni, azokkal is ami kell levagyok maradva. Épp ebéd idő volt, mikor valaki bejött.
-Jó reggelt fiam. -Üdvözölt egy hang.
-All might, de neked nem órád lesz? -Kérdeztem.
-Nem lesz, arra gondoltam, hogy elmehetnénk valahova ebédelni. Én állom. -Mondta.
Én csak bólintottam és elindultunk. Autóval mentünk. Megállt és kiszálltunk. Egyből meghallottam a rengeteg embert aki itt volt. Gondolom a bevásárló negyedbe hozott.
-Nyílt egy új étterem, próbáljuk ki. -Mondta All Might.
All Might végig mellettem volt. Eléggé nyomasztó volt tömegben lenni, főleg hogy most nem láttok semmit. Kharón és All Might is segített, de ez nem segített a szorongásom ellen. Mentünk, mikor eleshettem.
-Hé figyelj hova mész! -Ordított rám valaki.
-E-Elnézést. -Kértem bocsánatot.
Az ember csak sóhajtott, és elment, míg All Might fel segített. Ez nem lesz könnyű.
Sok sétálás múlva megérkeztünk. Épp bementünk volna, mikor megállítottak.
-Állj, állj, állj. Sajnálom, de kutyát nem lehet ide behozni. -Mondta egy ember.
-Láttam, viszont ő egy vakvezető kutya, tudd viselkedni. -Mondta All might.
-A héten nyitottunk, és 3 ilyen eset volt, és a végén mindig a vendégek, és az étteremnek ártottak. Ezt nem veszem be már 4.-ére. Vagy elviszik a kutyát, vagy elmennek. -Mondta az ember.
-Gyer....
-Jól van. -Mondtam.
-Biztos vagy benne? -Kérdezte All might.
-Persze, itt vagy te nekem. -Mondtam mosollyal.
Találtunk egy kutyamegőrző helyet, és leraktuk oda. Onnantól All Might segített vezetni. Bementünk az étterembe és leültünk. All Might felolvasta mi volt a menü-n. Én katsudon-t kértem, míg All Might egy curry-t.
Miközben ettünk éreztem pár tekintetet a hátamon, plusz susmogások. Elkezdtünk beszélgetni sok mindenről. Nedzu tervéről, az edzéseimről, mindenről. Az ő tanácsát is kértem, de ugyan azt mondta amit Midnight, de kit vigyek elsőnek, és hova?
YOU ARE READING
[MHA Fanfic] Nem vagy egyedül Adoptálható
FanfictionIzuku egy hősdiák volt a UA.-ben. Mindene megvolt amit szeretett volna: barátok, szerető szülő, quirk. Az osztály egyik legjobb tanulója. Viszont egy napon, egy átlagos baráti kiruccanás után, megváltoztatta az életét, de jó vagy rossz értelemben? |...