XIII. Egyedül

156 15 1
                                    

Visszaérve a kollégiumban csend volt. Gondolom mindenki alszik. Felmentem a liftel az emeletemre, hogy aludhassak. Ekkor valaki megfogta a karomat.

-Ki az? -Kérdeztem félve.

Senki sem válaszolt, a csend fogadott. Kharón a szobámban volt már, de becsuktam az ajtót, amint valaki megfogta a kezemet.

-Ki vagy? -Kérdeztem újra.

Semmi válassz. Az ember-nek 4 ujja volt,ahogyan fogott. 4 ujja. Nem, nem lehet. UA 100%-ig biztonságos. Akkor mit keres itt Shigaraki? Miért nem válaszol? Miért nen riaszt a rendszer? Miért nen vesszik észre? Miért vagyok egyedül?

Az ujjak a nyakamra vándoroltak. Éreztem, úgyan úgy fogott mint a plázában. Meg ne moccanj, különben az 5.-dik ujjamat a nyakadra rakom, és pár másodperc múlva csak egy kupac por, és csont leszel. Holott nem mondja, hallom a gondolataimban. Miről beszélek a gondolataim össze-vissza vannak. Nem tudom megvédeni magamat, nem látok. Sötét van. Hideg van. Egyedűl vagyok. Valami hideg megfogott. Hideg van. Egyedűl vagyok. Megfulladok ebben az egyedűllétben. Hideg van. Nem látok.

-...ori...itt....

Valaki beszél. Ki? Ki az? Segíts! Nem kapok levegőt. Megfulladok. Nem láttok. Hideg van.

-Lélege...... Mido... To....

Mi? Mit akarsz? Lélege? Lélegezni? De nincs itt levegő. Hideg van hozzá. Hideg.

-Midoriya,én vagyok az Todoroki. -Mondta valaki.

Todoroki? Menj inenn? Shigaraki itt van. Megfog ölni téged itt a sötétben. Nem látok.

-Lélegezz Midoriya, mondj 1 dolgot amit érzel. -Mondta.

Egy dolgot amit érzek? Öhm.

-H-hideg. -Mondta valaki.

Ennek a valakinek igen rossz hangja van.

-Ügyes vagy, mondj 2 dolgot, amit szagolsz? -Kérdezte.

-Öhm.... Üh....

-Nyugodtan, ne felejts el lélegezni. -Mondta Todoroki.

-T-talán p-p-pillecukor, é-é-é-és virág. -Mondta az a másik hang.

-Ügyes vagy, mondj kérlek 3 olyan dolgot amit ízlelsz. -Mondta nyugodtan.

-Izzadásom, k-könnyem, és tej. -Mondta a hang.

Várjunk. Ez a hang az enyém? Én beszélek?

-Igen, ez a te hangod. -Mondta Todoroki.

Oh.

-Mondj még kérlek 4 dolgot amit hallasz. -Mondta.

-A hangomat, a hangodat, a szívverésemet, és a tiédet? -Kérdeztem.

-Igen, a szívemnél van a fejed. -Mondta.

-Mi-mi történt? Hol van Shigaraki? -Kérdeztem.

-Lejöttem vízért, majd egy pánikroham közepén találtalak itt. Midoriya Shigaraki nincs itt, aosem volt. -Mondta.

Nincs? Pedog éreztem a kezét a nyakamon.

-Lehet beképzelted, eléggé fáradtnak nézzel ki. -Mondta.

-Igen. Motyogtam? -Kérdeztem.

-Folyamatosan. -Mondta, majd felvett.

Várj felvett?

-T-tudok járni! -Mondtam pirulva.

-Nem akarom, hogy bármi is történjen veled. -Mondta, majd kínyitotta az ajtót.

-Az a hideg te voltál? -Kérdeztem.

-Félig, egy kis jégkockát raktam a kezedbe, hogy visszább hozzalak. -Mondta Todoroki.

-Köszönöm. -Mondtam, majd lerakott az ágyamba.

Levette a hámját, míg letusoltam. Visszavezetett az ágyhoz és lefeküdtem. Igaza volt, eléggé fáradt vagyok. Egyből elaludtam.

Nem vagyok örült. Igaz?

[MHA Fanfic] Nem vagy egyedül AdoptálhatóTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang