*All Might Nézette*
Kellem korra reggel volt. Indultam Midoriya fiam felé, miközben Chiyo velem sétált. Ma volt a napja, hogy levesszük a kendőt, és elvilegben minden rendben kell lennie.
Beléptünk, és nem hétköznapi látvány fogadott. Bakugou fiam, és Midoriya fiam egy ágyban, átölelve aludnak. Aizawa-nak igaza volt.
Nagyon békésnek tűntek, de muszáj volt felébresztenünk őket. Bakugou oldalához mentem, és megrázogattam a vállát, mire kinyitotta a szemét.
-Jó reggelt Bakugou fiam. -Üdvözöltem.
Bakugou felült, még fél álomban lehetett. Ekkor vette észre hol is van.
-Ha bárkinek is szólsz erről, megöllek. -Morgott.
Én csak mosolyogtam azon a tudaton, hogy érdekli mi van a fiúval. Midoriya oldalára mentem, és őt is hasonló módon ébreszkedtem.
-Hmm? -Kérdezi álmosan.
-Jó reggelt, Midoriya fiam. -Üdvözöltem.
Ekkor gyorsan felpattant, és kutatta az ágyát, mintha keresne valamit.
-Ne aggódj lüke, itt vagyok. -Mondta Bakugou.
Midoriya enyhén megnyugodott.
-Nem akarok zavarni, de megszeretném nézni a fiút. -Mondta Chiyo.
Chiyo benntartott minket, nyugtatási célból, amit meg is értek. Az egész tesztelgetés alatt, görcsben volt Midoriya. Miután végzett, egy dolog maradt hátra.
-Jól van, levehetjük a kendődet. -Mondta Chiyo.
Ezzel letekerte a kendőt, és Midoriya kinyitotta a nem látó szemeit. Még mindig zöldek voltak, csak tompábbak, és a pupillája is inkább picit szürkések, mintsem feketék. Szomorú így látni egy életvidám gyermeket, aki az élet kapujában áll.
-Nos minden megvan. Bakugou jobb ha te mész az osztályodba, All Might meg elkísér a kollégiumba, Kharón-nal együtt. -Mondta Chiyo.
Elmentem Kharón-ért, és felraktam rá a vakvezetőhámját. A hám piros volt, amin 'vakvezető' volt írva. Volt egy fémkerete, és a fémkeretnél egy csengő is. Felraktuk rá.
*Midoriya Nézette*
-Itt van Kharón kerete, nyugodtan foghatod előtted. -Mondta All Might.
A kezemmel előre nyúltam, és megtaláltam a keretet. Az egyik kezemmel fogtam, míg a másikkal, All Might kezét fogtam.
-Kharón tudja a UA belőli helyeket, ha kívülre mész, egy tanár elfog kísérni téged. Csak mondanod kell a nevét, és hogy merre szeretnél menni, és elvisz. -Mondta.
Ez a kutya tényleg okos. Kíváncsi vagyok a szobám milyen lehet. Tudom, hogy megváltoztatták a vakságom miatt, de remélem nem dobták ki az összes All Might dolgaimat.
-Kharón vigyél el a 1A kollégiumba. -Mondtam.
Vakkantott egyet, és elindult. Én mint mást nem is tehettem, követtem, miközben All might mellettem volt.
Hallottam a csengőt ahogyan, cseng és nagyon szép csengése volt be kell valljam. Ekkor hirtelen megálltunk.
-Mi a baj? -Kérdeztem.
-Semmi, csak a UA liftjéhez érkeztünk. -Mondta All Might.
-Van liftje? -Kérdeztem.
-Azt hittem mindent tudsz. -Röhögött picit All Might.
Ekkor egy csippannást hallottam. Kinyitódott az ajtó. Majd beléptünk.
-UA-nek két liftje van, de leginkább a tanárok, és a tolószékesek használhatják, de mától, te is használhatod. A liftek hangszenzorosak, úgy mint a kollégiumban, így könnyebb lehet az utazás. -Mondta.
Majd elindult a lift. Gondolom megnyomta a gombot.
-All Might, milyen a szemem? -Kérdeztem.
-Tompa, de még mindig zöld. -Mondta.
Elbírtam képzelni milyen lehetek, és nem tetszett, de ez nem az én választásom. Megállt a lift, és kiléptünk.
Végig beszélgettük az utat. Mondta, hogy Mirio és Eri holnap megakarnak látogatni engem, amit alig vártam. Szerettem Eri-vel lenni. Számomra olyan mintha a kishúgom lenne, és semmi sem változtatja meg ezt.
Kharón vakkantott egyet jelezve, hogy megjöttünk. All Might kinyitotta az ajtót majd beléptünk. Gondoltam nem lesz senki itt. Felmentünk a szobámhoz.
-Megváltoztattuk a szobádat. Most már nagyobb és kényelmesebb lehet a számodra. A 4.-en van Bakugou mellett. Kirishimáé volt, de személyesen akart cserélni veled. Átrendeztük, de mindent meghagytunk neked. Egy minihűtőt is raktunk be, de Midnight akarta ezt. A szekrényben szivárvány sorrendbe raktuk minden ruhádat, balról jobbra, fentről le. A fekete-fehérek a legalján, és jobbra vannak. Illetve csináltunk Kharón-nak egy külön helyet az ágyadnál. -Mondta.
Váó, gondoltam hogy változik, de ennyire?
-Amíg nem érnek vissza a többiek, addig megtanítalak Kharón parancsaira, és hogy rakd rá a hámját. -Mondta All Might.
Igazából annyiból állt, hogy Kharón belebújik, nekem összekel paterolnom, és a keretet ráraknom. Mire átvettünk mindent, ajtó nyitogatásokat hallottunk.
ESTÁS LEYENDO
[MHA Fanfic] Nem vagy egyedül Adoptálható
FanficIzuku egy hősdiák volt a UA.-ben. Mindene megvolt amit szeretett volna: barátok, szerető szülő, quirk. Az osztály egyik legjobb tanulója. Viszont egy napon, egy átlagos baráti kiruccanás után, megváltoztatta az életét, de jó vagy rossz értelemben? |...