-Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! -Üvöltött az All Might vekkerem.
Kinyomtam és ásítva felkeltem. Szombat volt ma. Ma nem volt All Mightal közös edzésünk, és suli sem volt. És még ha ez nem lenne elég Aizawa elengedett minket a mai napra. De régen mentünk valahova a barátaimmal.
Mivel meleg volt ezért felvettem egy farmer rövid nadrágot, egy pólóval amin az iskola mottója 'Plus Ultra' szerepelt.
Lementem és páran már voltak lent. Sero, Todoroki, Kirishima, Mineta, Momo, Iida, és Mina.
-Jó reggelt. -köszöntöttem mindenkit.
-Jó reggelt Midoriya. -Köszönt Mindenki.
-Mi ez a jó illat? -Kérdeztem.
-Bundás kenyér teával a mai reggeli. -Válaszolta Momo a konyhából.
-Mit terveztek mára? -Kérdeztem.
-Kaminari meg én elugrunk egy új gyors étterembe, elvileg a hamburgerjük nagyon férfias. -Mondta Kirishima.
-Mi a lányokkal elugrunk a plázába majd a strandra. -Mondta Mina.
-Jöhetek? -Csorgatta a nyálát Mineta.
Ekkor Sero a falhoz ragasztotta Minetát.
-Ne is álmodj róla! -Mondta unottan Sero.
-A megmentünk! -Éljenzett a két lány.
-Én a szüleimet látogatom meg. -Mondta Sero.
-Te mit tervezel mára? -Kérdezte Kirishima.
-Iida, Todoroki, és én elugrunk egy játékterembe. -Mondtam.
-Így van, a hősöknek is kell egy kis kikapcsolódás! -Mondta Iida.
-Annak ellenére is merevnek tűnsz. -Mondta monoton hangon Todoroki.
Jó páran röhögtünk, míg Todoroki nem értette min is nevetünk. Gyorsan megreggeliztem és elindultunk a kapu felé. A kapunál All Might és Hound Dog.
-Ah jó reggelt Midoriya, Iida, Todoroki fiam! -Köszöntött minket All Might.
-Jó reggelt önöknek. -Mondtam.
-Merre lébecolnának? Huuuh? -Kérdezte morogva Hound Dog.
-Aizawa-tól van engedélyünk, hogy az osztály lemehessen a városba. -Mondta monoton hangon Todoroki.
-Aaauuuuuu, és aztán érezzétek jól magatokat! -Vonyított Hound Dog.
Ezzel le is mentünk a városba. Hamar a játékterembe is értünk. Rengeteg féle játék volt. Mire észbe kaptam csak is Todoroki volt a közelembe. Odajött hozzám.
-Nem tudod merre van Iida? -Kérdeztem.
-Nem, de szívesen beszélnék veled privátban. -Mondta.
Velem? Privátba? Mit szeretne? Főzzek neki újra sobát? De hiszen tegnap már csináltam neki.
Elmentünk a gépektől messze, majd megálltunk. Ő a szemembe nézett, én ahogyan az övébe. Mit akarhat? Ugye nem jött rá a One For All titkára? Kacchan remélem nem mondta el neki.
-Régóta elakartam mondani ezt, a Hosu támadás óta, nem tudtam rájönni mi lehet ez az érzés, de rájöttem. Midoriya....én szeretlek téged! -Mondta picit pirulva.
Auggemnejndksissjdooejemsismmi miiiii? Ez most egy álom? Miiii? Ezt jól hallottam?
-Ehga hát ö, eh ij az a helyzet, hogy ez most hirtelen jött. -Mondta gyorsan pirulva.
ESTÁS LEYENDO
[MHA Fanfic] Nem vagy egyedül Adoptálható
FanficIzuku egy hősdiák volt a UA.-ben. Mindene megvolt amit szeretett volna: barátok, szerető szülő, quirk. Az osztály egyik legjobb tanulója. Viszont egy napon, egy átlagos baráti kiruccanás után, megváltoztatta az életét, de jó vagy rossz értelemben? |...