II. Terv

211 15 3
                                    

*All Might Nézette*

Sírhatnék ettől a kérdéstől, pláne hogy tudja egy átlag ember válaszát.

-Midoriya fiam. Én nem mondok le rólad. Van megoldás ami segíthet neked, vakon is hős lenni. Olyan szíved, és lelked van, ami még az enyémnél is erősebb. És én nem fogom hagyni, hogy ez a lélek, és szív kárba vesszen! -Mondtam, a vállaira rakva a kezemet.

A fiú még jobban letört, gondolom azt a választ várta, hogy 'nem'. Átölelt, mikor megtalált, és csak zokogott. Átöleltem, és hagytam, hogy a benne uralkodó érzelmek kitörjenek belőle. Nem érdekelt ha a pólóm vizes lesz a könnyeitől, most is mint mindig, ő a legfontosabb.

Egy darabig még sírt, majd a sok sírás miatt elaludt. Visszafektettem az ágyába és kimentem. Az ajtónál Aizawa várt.

-Ah Aizawa, nem hittem hogy itt leszel. -Mondtam.

-Midoriya az én diákom is, szóval nekem is itt a helyem. -Mondta.

-Igaz, mi lesz most vele? -Kérdeztem.

-Nezu, és én olyan ötlettel álltunk elő, hogy folytatni fogja az itt tanulást, de a fizikai edzéseket, külön végzi, hogy ne legyen baja. Egészen addig míg Eri meg nem tanulja használni az erejét. Eri szerintem képes lenne a testét visszatekerni abba a részbe ahol nem vakult meg, így meg menekülne a szeme. -Mondta Aizawa.

-Ez remek lenne, arra gondoltam, hogy csinálhatnánk valamit a jelmezével, hogy jobb legyen a tájékozódása. -Mondtam.

-Az majd a Support osztály feladata lesz. -Mondta Aizawa.

Elkezdünk a tanári kollégium felé sétálni.

-Hogy van? -Kérdezte Aizawa.

-Le van törve. Az sem segít majd a mentális egészségén, hogy autofóbiája van. -Mondtam.

(Ha esetleg nem tudnád az autofóbia a magánytól való félelem.)

-Biztosítom neki, hogy az osztály és a tanári kar, sose hagyja egyedül, főleg még, hogy a gonosz aki ezt tette vele szabad lábon van. -Mondta Aizawa.

Én csak bólintottam erre. Ha meglenne még az erőm, akkor egyből nyomoznék a gonosz után.

-Az osztály hogy viseli? -Kérdeztem.

-Mint mindenki, szomorúak. Iida, Todoroki, és Bakugou azok akik rosszabbul veszik. Iida és Todoroki magukat hibáztatják, amiért akkor egyedül hagyták, Bakugou meg a látványtól rémálmai vannak. De szerintem több van még emelet. -Mondta Aizawa.

-Mire érted? -Kérdeztem.

-Ugyan már, annyira látszódik, Todoroki és Bakugou szeretik őt. -Mondta Aizawa.

-Mióta érdekel téged a diákjaid magán élete? -Kérdeztem.

-Mióta UA-ben tanítok. -Mondta a groteszk mosolyával.

Aizawa te ittál valamit? Ugye nem kóstoltad meg Mindight koktélját?

-Visszatérve Midoriyára, beszereztünk neki egy vakvezető kutyát, és majd Present Mic fogja Brail írásra tanítani. Még nekem is megkéne tanulnom. -Mondta.

-Innentől teljesen más lesz az élet a UA-ben. -Mondtam.

-Igaz...menyire érdekes, hogy egy mozzanat mennyire megváltoztatja az életet. -Mondta Aizawa.

Én bólintottam, majd beléptünk a kollégiumba. A tanárok mindegyike utánanézett, hogyan kéne egy vak embernek segíteni. Ez megmelegítette a szívemet, hogy mindenki igyekszik egy diák kedvére tenni.

[MHA Fanfic] Nem vagy egyedül AdoptálhatóOù les histoires vivent. Découvrez maintenant