Tartalomjegyzék

389 17 2
                                    

Stars: AU novella, amiben Kaz a kelleténél egy kicsivel többet ivott, ami azt eredményezi, hogy felhívja Inej-t, és elkezdenek a csillagokról beszélgetni. De mit is jelentenek Kaz Brekker számára a csillagok?
(Először ez külön írásként volt fent, mert akkor még nem tudtam, hogy annyi Hat Varjúhoz kapcsolódó novellát fogok írni, hogy szükség lesz egy ilyen gyűjteményre.)

Double Trouble: avagy egy AU novella arról, mi történik akkor, amikor a Varjak dupla randira mennek. Kaz vagy Wylan nyerne meg egy billiárdmeccset, és vajon honnan jött mégis az ötlet, hogy legyen egy ilyen estéjük? 

Cukorkóma: egy AU novella, ahol Matthias Helvar egy kávézóban dolgozik, Nina Zenik pedig minden reggelét gofrival és kávéval indítja - az viszont kérdéses, hogy a reggeli, vagy a fiú miatt szeret annyira a kávézóba járni.

Walls: ez kivételesen nem AU, szóval a könyvek világában játszódik, mert igen, ilyet is tudok. Kaz megbetegszik, Inej pedig úgy dönt, egy pillanatra sem hagyja magára. Azonban mi történik akkor, ha megjelenik egy harmadik fél is, akinek nagyon nem kellene ott lennie, és ki ő?

Rainy Greetings: ez sem AU, ismét Kaz áll a központban, azonban ezúttal bejön a képbe egy saját karakter is, név szerint Audrey; nekik kettőjüknek kell kibírniuk egy pár perces vihart Audrey sátra alatt. 

Meglepetések: AU, amiben Jesper a helyi kocsma csaposa, Wylan pedig egy hónapja minden péntek estét ott tölt. Azonban soha nem iszik alkoholos italt, a narancs és a kóla között ugrál. Egészen a mai napig, amikor valami alkoholtartalmú italt rendel Jespertől. Na, de hová vezet az, ha Wylan Van Eck a szokásos üdítő helyett sört iszik és miért fordult az alkoholhoz?  



Varjútollak [Hat Varjú novellák]Where stories live. Discover now