Aftercare (jaki jest po stosunku)
Jeżeli liczysz, że pomoże ci posprzątać bałagan, który zrobił to zapomnij. Obejmie cię w pasie i przyciągnie do siebie ewentualnie przyłoży gorąca rękę do bolącego miejsca.Body part (ulubiona część ciała)
Piersi
Cum( czyli wszystko związane ze spermą)
Uwielbia spuszczać się na twoje piersi. Twierdzi, że tak wyglądasz dużo lepiej.Dirty secret ( ich brudny sekret)
Chciałby używać daru podczas stosunku,ale ból mu to utrudnia.Experience. ( Czy ma doświadczenie?)
Jakieś ma, ale jego doswiadcznie przed tobą to szybkie numerki i hawksFavourite position (ulubiona pozycja)
Tradycyjna XDGoofy (poważny czy żartobliwy)
50:50Hair (czy jest zadbany czy czy wymaga tego od ciebie)
Stara się.Intimacy (aspekt romantyczny)
Raz na ruski rok się zdarzyJack off ( masturbacja)
Nie. Nienawidzi swojego ciała. A po za tym ma ciebie.Kink (fetysze)
Ostrzejsze BDSM, strój policjantki, który z ciebie spala lub zdejmuje zębami. Odmowa orgazmu dirty talkLotacion (ulubione miejsce)
Wszędzie.....Motivation (co go podnieca)
Całkowita dominacja nad tobą. Ty po wyjściu z pod prysznica. Dirty talk w twoimi wykonaniuNo (czego by nie zrobił)
zaprosił kogoś do trójkąta (hawks to inna sprawa)Oral (woli dawać czy dostawać)
Dawać, czuję dzięki temu, że jesteś od niego zależna.Pace (szybki i ostry czy powolny i zmysłowy)
To mistrz zmiany tępa w jednej chwili może być ostry, aby po chwili zwolnić i całkowicie zniszczyć ci orgazm.Quickie (opinia na temat szybkiego numerka)
PraktykujęRisk (lubi eksperymentować?)
tak, czasem wyskoczy z czymś tak pojebany, że zastanawiasz się czy mówi poważnie czy to jago sarkazmStamina (ile rund wytrzymuje)
3Toys (czy ma zabawki. Czy ich używacie)
Ma i to dość sporoUnfair ( czy lubi się drażnić)
Tak, uwielbia to robićVolume ( czy jest głośny)
Nie, tylko mruczy zmysłowo i dirty talk (3raz to pisze)Waiting/ Wilde card [zależy na co mam pomysł]( ile trwa gra wstępna / losowy headcanon
Ma czerwone łoniaki. Temu stara się golić dokładnie.
Często dobiera się do ciebie podczas spotkań ligi.
Jest on tak zazdrosny, że każdy chłopak który z tobą za długo rozmawia kończy jako kupka popiołu. Kiedyś pomylił twojego dalekiego kuzyna z kolejnym amantem. I tak go nie lubiłaś.....X-Ray( pod ubraniem)
Jest obrzezany. 21cmYearning (jak często to robicie)
Nawet kilka razy dziennieZzz (zasypia po )
Nie chcę mu się sprzątać, więc zasypia dość szybko.
CZYTASZ
NSFW alfabet i headcanony anime [Zamówienia Zamknięte]
RandomTo co w tytule. Można zamawiać. (Postać/ Ship+ talks/headcanon/NSFW alfabet)