Aftercare (jaki jest po stosunku)
Po stosunku lubi sobie pożartować, aby rozładować atmosferę. Będzie proponował ci podwójne samobójstwo. Uwielbia też masarze po stosunku, więc jeżeli powiesz mu że któraś część ciała ci doskwiera to możesz się spodziewać że jego dłonie działają cuda.Body part (ulubiona część ciała)
Dłonie. Kocha cię po nich całować i oglądać jak lina zaciska ci się na nadgarstkach. Kocha też twoją szyję, więc możesz spodziewać się mnóstwa malinek i podduszania.
Cum( czyli wszystko związane ze spermą)
Na ciebie. Uważa że tak ci ładniej. Zazwyczaj na brzuch.Dirty secret ( ich brudny sekret)
Chciał zaprosić do "swojego rudego karzełka" trójkąta, ale był* na to zbyt chętn*, więc zrobił się zazdrosny.. Zaplanował już wasze wspólne samobójstwo. Ma kolekcję twojej bielizny. Nie przyzna ci się ale kocha oral,kiedy masz okres.Experience. ( Czy ma doświadczenie?)
Tak, tak i jeszcze raz tak.Favourite position (ulubiona pozycja)
Woli jakieś bardziej egzotyczne. Musisz być nieźle rozciągnięt*.Goofy (poważny czy żartobliwy)
Przechodzi w jedną skrajność do drugiej. Nie ma złotego środkaHair (czy jest zadbany czy czy wymaga tego od ciebie)
Zadbany, ale od ciebie tego nie wymaga.Intimacy (aspekt romantyczny)
Czy proponowanie samobójstwa jest romantyczne? Dla niego na pewno, ale i tak zawsze postara się o kolację lub kwiaty.Jack off ( masturbacja)
Tylko na twoich oczach.Kink (fetysze)
BDSM i to brutalne, Master jest tu tego trochęLotacion (ulubione miejsce)
Jego pokój zabaw. ( XD)Motivation (co go podnieca)
Ty w bieliźnie, którą ci kupił. Gotowa i chętna na śmierć.No (czego by nie zrobił)
Nie sprawiłby, abyś był* niezadowolon* że stosunku.Oral (woli dawać czy dostawać)
Dawać zdecydowanie.Pace (szybki i ostry czy powolny i zmysłowy)
Powolny i zmysłowy, ale z nim w sumie nigdy nic nie wiadomo.
Quickie (opinia na temat szybkiego numerka)
Nie jest wielkim fanem, ale jeżeli chcesz.....Risk (lubi eksperymentować?)
tak i to bardzo.Stamina (ile rund wytrzymuje)
To ty nie wytrzymujesz więcej jak dwie.Toys (czy ma zabawki. Czy ich używacie)
Tak ma. Czy tu trzeba coś tłumaczyć. Ten człowiek ma chyba każdy możliwy model wibratora.Unfair ( czy lubi się drażnić)
Zależy od nastroju.Volume ( czy jest głośny)
Nie to ty krzyczysz.Waiting/ Wilde card [zależy na co mam pomysł]( ile trwa gra wstępna / losowy headcanon
Kiedyś próbował zrealizować coś z notatek Kunikidy , to było dla was za wiele.X-Ray( pod ubraniem)
22 cmYearning (jak często to robicie)
Raz- dwa w tygodniu.Zzz (zasypia po ?)
Nie, on lubi obserwować cię przez prawie całą noc jak śpisz.
CZYTASZ
NSFW alfabet i headcanony anime [Zamówienia Zamknięte]
RandomTo co w tytule. Można zamawiać. (Postać/ Ship+ talks/headcanon/NSFW alfabet)