Yandere Dabi NSFW

909 21 24
                                    

Zamówienie od: Bitiri

Miałam z tym troszkę problem, bo Dabi nawet normalnie daję troszkę Yandere Vibe, więc troszkę się powtarza z mojego normalnego "NSFW Dabi alfabet"
Ale liczę, że się spodoba.
Błędy proszę zgłaszać w komentarzach, było to pisane w busie, więc może ich być sporo.




Aftercare (jaki jest po stosunku)
Trzyma cię bardzo blisko swojego ciała i robi ci malinki, nie ma nawet mowy, że uciekniesz z jego uścisku

Body part (ulubiona część ciała)
Piersi, na które się spuszcza, ale jak to yandere kocha całą/ego ciebie.
 
Cum( czyli wszystko związane ze spermą)
MUSISZ POŁKNĄĆ, te hektolitry wodnistej spermy, albo na piersi.

Dirty secret ( ich brudny sekret)
Ma twój ołtarzyk, na którym chciałby to z tobą zrobić. Lub chciałby cię przelecieć na oczach na oczach osób, o które był zazdrosny i jeszcze żyją...

Experience. ( Czy ma doświadczenie?) Szybkie numerki i Hawks...

Favourite position (ulubiona pozycja)
Misjonarska, ale kiedy jesteś związan*

Goofy (poważny czy  żartobliwy)
Drażni się i to bardzo, ale po twoich próbach ucieczki bywał bardzo poważny.

Hair (czy jest zadbany czy czy wymaga tego od ciebie)
On stara się ( czerwone łonianki)
Od ciebie nie wymaga uważa że jesteś piękn*
History (jak jego osobowość yandere rozwijała się)

Będzie prześladował ciebie, twoje miejsce pracy, dom, rodzinę, przyjaciół, wszystkich i wszystko. On tylko chce cię poznać. I cały twój krąg społeczny.
Jest na ulicach od dawna, więc wie, jak wtopić się w tłum. Więc na początku nawet nie wiedziałbyś, że jesteś śledzony.
Pójdzie do twojego domu, gdy cię tam nie będzie, i będzie się w tobie zakochiwać jeszcze bardziej, gdy będzie rozglądał się po twoim pokoju. Książki, ubrania,  szampony, drobiazgi, każdy drobiazg sprawi, że pokocha cię bardziej.  Wcześniej niż później uzna, że ​​otoczenie jest niebezpieczne dla jego ukochanej małej myszki, więc cię porwie..
Załatwi ci ładne miejsce, gdzieś, o którym nikt nie wie, i tam cię zatrzyma. Nawet jeśli jest to miejsce 2 kondygnacje pod ziemią, będzie on w pełni umeblowany i wyposażony we wszystko, czego potrzebujesz.
Kiedy obudzisz się w swoim nowym domu, wyglądasz na przestraszonego, słusznie, gdy błagasz go, aby cię wypuścił

Intimacy (aspekt romantyczny)
O ile zamknięcie cię można uważać za romantyczne

Jack off ( masturbacja)
Nie.
Ma ciebie

Kink (fetysze)
BDSM Odmowa orgazmu dirty talk, ty całkowicie poddana

Lotacion (ulubione miejsce)
wszędzie... (Jesteś zamknięt* w jego domu, więc to "wszędzie" odnosi się do każdego miejsca w mieszkaniu. ( Dla pewnej osoby której imienia nie wspomnę- lampa nie liczy się jako miejsce)

Motivation (co go podnieca)
Ty....
O i śmierć....
No (czego by nie zrobił)
Nie wypuściłby cię.

Oral (woli dawać czy dostawać)
Dawać, kocha uczucie, kiedy jesteś od niego uzależnion*

Pace (szybki i ostry czy powolny i zmysłowy)
To mistrz zmiany tępa w jednej chwili może być ostry, aby po chwili zwolnić i całkowicie zniszczyć ci orgazm.

Quickie (opinia na temat szybkiego numerka)
Tak i jeszcze raz tak

Risk (lubi eksperymentować?)
Tak, o ile nie umrzesz jest dobrze.

Stamina (ile rund wytrzymuje)
3

Toys (czy ma zabawki. Czy ich używacie)
Tak ma całkiem sporą kolekcję, jest w trakcie testowania wszystkich po kolei na tobie.

Unfair ( czy lubi się drażnić)
Tak, to jego pasja.

Volume ( czy jest głośny)
Nie, tylko ciche pomruki.
Ale i tu jest wyjątek - jak robisz mu loda to zaczyna klnąc jak szewc.

Waiting/ Wilde card [zależy na co mam pomysł]( ile trwa gra wstępna / losowy headcanon
Na początku bardzo chciał* uciec, a on cię za to karał.
Jednak wszystko zmieniło się odkąd podczas jednej ucieczki został* wzięt* jako zakładnik, a on cię uratował. Wtedy dorobił* się syndromu Sztokholmskiego.
Nie traktuje cię tak, jak Endeavour traktował jego mamę, a mimo to czuje się jak ojciec, kiedy patrzy na twoją szlochającą, przerażoną postać.
A jeśli chodzi o grę wstępną zależy od twojego zachowania.

X-Ray( pod ubraniem)
Jest obrzezany. 21cm i ma kolczyk
(Proszę o szacunek, bo ten kolczyk miał być z twoim imieniem, ale nawet dla mnie to za dużo)

Yearning (jak często to robicie)
Kilka razy dziennie od kąd się podał*

Zzz (zasypia po ?)
Znaczy no nie chcę mu się sprzątać,ale czeka na widok ciebie jak zasypiasz może chwilkę poczekać.










NSFW alfabet i headcanony anime [Zamówienia Zamknięte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz