Aftercare (jaki jest po stosunku)
Zmartwiony, Shoto boi się, że cię skrzywdził. Potrafi kilkanaście razy dopytywać się czy wszystko w porządku, przez co musisz go uspokajać, że było dobrze i nic ci nie jestBody part (ulubiona część ciała)
Uda, uwielbia, robić sobie z nich poduszkę
Cum( czyli wszystko związane ze spermą)
Nie chcecie zostać rodzicami, żeby nie dać endeavorowi silnych wnukówDirty secret ( ich brudny sekret)
Ma pudełko, w którym znajdują się rzeczy, które ci podkrada, m.in bielizna, bluzki i spódniczkiChcę żebyś go całkowicie zdominowała, ale boi ci się o tym powiedzieć
Experience. ( Czy ma doświadczenie?)
Przed waszym pierwszym razem odwiedził kilka stron dla dorosłychFavourite position (ulubiona pozycja)
Twoja ulubiona pozycja to jego ulubiona pozycja, ale lubi na pieskaGoofy (poważny czy żartobliwy)
Poważny, ale czasami powie coś dziwnego p(patrz litera W)Hair (czy jest zadbany czy czy wymaga tego od ciebie)
Bardzo, ale od ciebie tego absolutnie nie wymagaIntimacy (aspekt romantyczny)
Jest romantyczny, jeżeli zabiera cię na romantyczną kolację, wyznaję ci uczucia i dostajesz podarunek możesz się spodziewać nieprzespanej nocyJack off ( masturbacja)
Nie masturbuje sięKink (fetysze)
Nie odkrył jeszczeLotacion (ulubione miejsce)
Jego sypialnia, ewentualnie wannaMotivation (co go podnieca)
Kiedy siadasz mu na kolanach, i robisz mu malinkęNo (czego by nie zrobił)
nie skrzywdził cięOral (woli dawać czy dostawać)
Jeszcze nie wiePace (szybki i ostry czy powolny i zmysłowy)
Powolny, on tak okazuję uczuciaQuickie (opinia na temat szybkiego numerka)
Nie rozumie idei , dla niego seks jest czymś niezwykle ważnymRisk (lubi eksperymentować?)
Nie zbyt ale jeśli zaproponujesz to kto wieStamina (ile rund wytrzymuje)
2 ale po 40 minToys (czy ma zabawki. Czy ich używacie)
Nie ma zabewek, a ty masz jeden wibrator, o który jest zazdrosnyUnfair ( czy lubi się drażnić)
Coraz bardziej mu się to podobaVolume ( czy jest głośny)
Raczej cichyWaiting/ Wilde card [zależy na co mam pomysł]( ile trwa gra wstępna / losowy headcanon
Gra wstępna trawa z 10minutPalną kiedyś tekstem" to wy nie macie jednej dziurki)
Czasami zdarza mu się również powiedzieć jakieś zasłyszane podrywy typu "kręcisz mnie jak mikrofalówka talerz"
Raz endeavor wbił wam kiedy Shoto zwisał nad tobą w samych bokserkach, a ty byłaś bez koszulki. Staruszek rzucił tylko coś o silnych wnukach i wyszedł.X-Ray( pod ubraniem)
18cmYearning (jak często to robicie)
3 razy w miesiącu.max 7Zzz (zasypia po ?)
Jak upewni się, że nic ci nie jest
CZYTASZ
NSFW alfabet i headcanony anime [Zamówienia Zamknięte]
AlteleTo co w tytule. Można zamawiać. (Postać/ Ship+ talks/headcanon/NSFW alfabet)