Aftercare (jaki jest po stosunku)
Zazwyczaj to ty wtualsz się w niego ,a on tylko galszcze twoje włosy. Zazwyczaj razem bierzecie prysznic.Body part (ulubiona część ciała)
Włosy kocha się po nich głaskać lub rozczochrywać
Cum( czyli wszystko związane ze spermą)
Nie chcę ryzykować spuszcza się do prezerwatywyDirty secret ( ich brudny sekret)
Parę dni z tobą jako jego pokojówką. Może sobie tylko pomarzyć.Experience. ( Czy ma doświadczenie?)
Niezbyt duże, ale wszystkie braki szybko nadrabia.Favourite position (ulubiona pozycja)
Na pieskaGoofy (poważny czy żartobliwy)
Poważny, aż za bardzoHair (czy jest zadbany czy czy wymaga tego od ciebie)
On się boi zarazków. Dba , aż do przesady i od ciebie też tego wymagaIntimacy (aspekt romantyczny)
Romantyczny, dla niego seks jest czymś wyjątkowym, nie nawidzi dotyku, więc ma to dla niego wielkie znaczenie.Jack off ( masturbacja)
NieKink (fetysze)
Roleplay?Lotacion (ulubione miejsce)
Jego biuro i sypialnia, chociaż raz zdarzyło się w jakimś laboratorium.Motivation (co go podnieca)
Strój pokojówki. Ty jak sprzątasz.No (czego by nie zrobił)
Nie użyłby na tobie daruOral (woli dawać czy dostawać)
To nie dla niego, ale jak już bardzo prosisz to dawanie wychodzi mu całkiem nieźle.Pace (szybki i ostry czy powolny i zmysłowy)
Powolny i zmysłowyQuickie (opinia na temat szybkiego numerka)
Nie, są dla niego obrzydliweRisk (lubi eksperymentować?)
(Na dzieciach tak) Lubi eksperymentowaćStamina (ile rund wytrzymuje)
2 rudy, ale ich długość to co innegoToys (czy ma zabawki. Czy ich używacie)
Ty masz 2 wibratory, a on kajdankiUnfair ( czy lubi się drażnić)
Niezbyt, tylko jak go zezłościsz ty, albo EriVolume ( czy jest głośny)
Jest cichyWaiting/ Wilde card [zależy na co mam pomysł]( ile trwa gra wstępna / losowy headcanon
Gra wstępna to 10-15 min.Wszystkie zabawki jakie macie odkażał z milion razy
Kiedyś kupił ci ten strój pokojówki.... Dostał celibat.
X-Ray( pod ubraniem)
18cmYearning (jak często to robicie)
Żadko, ale jak ma lepszy okres to nawet raz w tygodniuZzz (zasypia po? )
Nie, patrzy jak ty idziesz spać a potem idzie pracować.
CZYTASZ
NSFW alfabet i headcanony anime [Zamówienia Zamknięte]
RandomTo co w tytule. Można zamawiać. (Postać/ Ship+ talks/headcanon/NSFW alfabet)