Aftercare (jaki jest po stosunku)
O ile był* grzeczn* Mic da ci mnóstwo słów pochwały, a Aizawa po prostu zaśnie.Body part (ulubiona część ciała)
U Aizawy będą to zdecydowanie uda. Kocha robić sobie z nich poduszkę. Mic kocha twoje dłonie, dlatego nie lubi, kiedy próbujesz uciec i muszą cię przywiązać do łóżka.
Cum( czyli wszystko związane ze spermą)
Obaj nie chcą dzieci, więc starają się spuszczać do prezerwatywy.
Jeżeli chodzi o "stan" ich spermy to przez niezbyt zdrowy styl życia, jeżeli chodzi o posiłki to u Aizawy sprawa jest dość gorzka.Natomiast Yamada, od momentu, w którym zobaczył, że się skrzywiasz dodał do jadłospisu przynajmniej szklankę soku z ananasa.
Dirty secret ( ich brudny sekret)
Kiedy robią to bez twojego udziału, zazwyczaj jeden z nich jest ubrany w twoje ciuchy lub bieliznę....... (A potem się dziwisz, kiedy dostaszej nową twierdząc, że masz za dużo, a tu proszę prawię pusta szafka)Experience. ( Czy ma doświadczenie?)
Tak, ale z facetami
Yamada, większe, chociaż żałuję, że pierwszego razu nie zostawił dla ciebie, ale przynajmniej wie jak doprowadzić cię do szaleństwa.Aizawa robił to tylko z Ms Joke raz po pijaku i z Hizashim, przed tobą.
Favourite position (ulubiona pozycja)
Yamada: Tak, żeby Aizawie i tobie było wygodnie
Aizawa: Żeby nie musiał się za bardzo męczyćGoofy (poważny czy żartobliwy)
Mic żartobliwy, a Shota poważny ( kto by się spodziewał), ale kiedy czują, że ich pozycja jako twoich partnerów została zagrożona, to oboje wolą zaznaczyć, że oni tylko mają do ciebie prawoHair (czy jest zadbany czy czy wymaga tego od ciebie)
W obu przypadkach zadbają jak zacznie im przeszkadzać.
Ty zawsze jesteś ideln*, więc to twój wybór.Intimacy (aspekt romantyczny)
Mic jest niesamowitym romantykiem, jego ulubionym sposobem na okazanie uczucia, jest zamawianie piosenki w radiu specjalnie dla ciebie.Natomiast Aizawie się nie chcę, bo przecież wystarczy że Mic to robi. Chociaż nawet zdarzała się mu przygotować romantyczną kolację, o ile nie zaśnie w trakcie i nie przypali jej...
Jack off ( masturbacja)
Nie , to nie dla nich, w nawet bez ciebie mają siebie.Kink (fetysze)
Daddy kink, czy muszę wyjaśniać?
Mommy kink, Master kink, Role Play (nwm czy dobrze napisałam.)Lotacion (ulubione miejsce)
Tylko i wyłącznie ich mieszkanie, w którym cię przetrzymują. Jeżeli chodzi o wnętrze to sypialnia i wanna.Motivation (co go podnieca)
Ty w ich ubraniach, ale coś co sprawi, że nie wypuszczą cię z sypialni to twoja prośba o to by zrobili , tobą wszystko co chcą dodatkowo, jeżeli przy okazji wyznasz im, że ich kochasz i jesteś wdzięczna za wszystko co dla ciebie zrobili w tym odizolowanie od potencjalnych zagrożeń, to nie cóż........ [*]No (czego by nie zrobił)
Nie narazili na niebezpieczeństwo. Więcej jak trójka w łóżku też nie wchodzi w gre.Oral (woli dawać czy dostawać)
W tej kwesti są dość chciwi, zdecydowanie dostawać.Pace (szybki i ostry czy powolny i zmysłowy)
Powolni i zmysłowi (Shocie się po prostu nie chcę inaczej)Quickie (opinia na temat szybkiego numerka)
Lodzik z rana, nie ma problemu, przynajmniej dzieciaki w szkole nie dostaną sprawdzianu na dzień dobry.Risk (lubi eksperymentować?)
Tak, ale Aizawa zrobi to dopiero kiedy i ty i Hizashi wyjdziecie z propozycjąStamina (ile rund wytrzymuje)
Obaj po dwie Max trzy, a jeżeli chodzi o długość to od 20 do nawet 40minToys (czy ma zabawki. Czy ich używacie)
Yamada ma cały arsenał i uwielbia jak się go na nim używaUnfair ( czy lubi się drażnić)
Jeżeli chcą abyś ich błaga* to tak,ale za zwyczaj nie są i w stanie zbyt długo odmówićVolume ( czy jest głośny)
Mic: Muszę coś nawet komentować
Eraser :mruczy jak kot i tyle.Waiting/ Wilde card [zależy na co mam pomysł]( ile trwa gra wstępna / losowy headcanon
W tej relacji nie ma określonego, kto jest dominującym, a kto uległym, zależy od nastrojów was wszystkich.Aizawie zdarza się zasypiać w trakcie......
Mic kiedyś podczas audycji obgadywał twój tyłek...
Przez to że na początku próbował* uciec zdarzały się małe i większe rany, ale na te pierwsze zawszę w pogotowiu był w pasterek w kotki.
X-Ray( pod ubraniem)
Mic : 23cm
Aizawa 22cmYearning (jak często to robicie)
3 razy w miesiącu, nie chcą cię przemęczać, chyba , że ładnie poprosiszZzz (zasypia po ?)
Aizawa: tak, prawie od razu
Yamada: lubi sobie po fakcie posłuchać muzyki , więc dopiero jak się mu playlista skończy
CZYTASZ
NSFW alfabet i headcanony anime [Zamówienia Zamknięte]
CasualeTo co w tytule. Można zamawiać. (Postać/ Ship+ talks/headcanon/NSFW alfabet)