Hayatımın en kötü yılını geçireceğime eminim. Geçen sene tek ve en yakın arladaşım kayboldu ve yaklaşık 4 ay sonrada cesedi bulundu. Polisler bunun bir intahar olduğunu söylemişti ama intihar etmek için hiç bir sebebi yoktu Sana'nın.
Seneye daha yeni başlamıştık. İlk okul günüydü. Bütün gözler üzerimdeydi. Benim gözlerim ise Sana'nın kuzeni Kim Taehyungta. Sırtını duvara vermiş beni süzüyordu. Önüme geri döndüm.
Taehyung arkamdan geliyordu. Evet eskiden bir ilişkimiz vardı. Sana bunun öğrenince ortadan kaybolmuştu. Belkide hepsi bizim yüzümüzdendi.
Taehyungla Sananın cesedi bulunduğundan beri konuşmuyorduk. Sadece bakışlar. Merdivenlerden aşağı indim. Arkamdan geliyordu. "Ne istiyorsun Taehyung?" dedim. "Yaklaşık bir buçuk senedir konuşmuyoruz ve ben seni özledim." dedi.
"Taehyung bu ne kadar doğru?" dedim. "Bizim yüzümüzden senin kuzenin benim en yakın arkadaşım öldü." dedim. "Sana bizim yüzümüzden ölmedi. Kendini ve beni suçlamayı bırak artık Jisoo. Çünkü bu doğru değil bunu biliyorsun." dedi.
Gözlerim dolmuştu. En son ağladığım gün Sananın cesedinin bulunduğunu duyduğum gündü. Evet doktora gitmiştik bunun yüzündem ama hiç bir şeyim yoktu. Psikoloğada gitmiştim ama bir kaç hafta önce bırakmıştım.
"En mantıklı sebep bu gibi geliyor." dedim. "Başka ne olmuş olabilirki?" dedim. Biz Sanayla her şeyi konuşurduk. Her şeyi anlatırdık. "Jisoo." dediğinde ağladığımı fark ettim.
Beni kendisine çekti ve sarıldı. Bende ağlamaya devam ettim. Yüzümü göğüslerine bastırdım ve aralıksız göz yaşı dökmeye devam ettim.
Ağlamam geçince biraz daha sarılmıştık sonra ben geriye çekilmiştim. Elimin tersiyle ıslak göz altlarımı sildim ve burnumu çektim. "Zil çalmış olabilir." dedim. Cebinden telefonunu çıkartı. "Çalmış." dedi. Tam gidecektimki bileğimden tutu.
"Ama bence ilk dersi ekebiliriz." dedi. "İlk günden mi?" dedim. "Evet şöyle deriz 'hocam alarmın sesini duymamışım'" dedi. Hafifçe güldüm ve kafamı salladım. Onu gerçekten çok özlemiştim. Sanayıda.
Taehyungla baya konuşmuştum. O da benle konuşmuştu. Yaz tatilinde neler yaptığımızı anlatmıştık birbirimize.
Telefonuma baktığımda teneffüs zilinin çaldığını fark etmiştim. Hızlıca ayağa kalktım ve o da kalktı. Yerden çantamı alıp omzuma astım. Beni kendisine çekti ve dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Okuldan sonra seni arka bahçede bekliyor olacağım." dedi. Yüzlerimiz fazlasıyla yakındı. Kafamı salladım ve el sallayıp yanından gittim.
Katıma çıktığımda hızlıca sınıfıma girdim ve dersin ne olduğuna baktım. Korece. Hızlıca dolabımdan Korece kitaplarımı alıp sırama oturdum. Sınıfa Taehyung girdi. Şaşkınca ona baktım. Buraya doğru geliyordu. "Yeni sınıfım burasıymış." diyip arkama oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO BODY NO CRİME | TAESOO
FanfictionKim Taehyungun kuzeni Kim Jisoonun en yakın arkadaşı intahar etiği düşünülür ama yaklaşık 1 yıl sonra bunun bir cinayet olduğu ortaya çıkar. Kim Taehyung kuzeninin katilini Kim Jisooda en yakın ve tek arkadaşının katilini bulmak ister. - rahatsız ol...