"İstemiyorum diyorum! Bırakın beni!"
Kolumdan çekiştirdikçe canımı yakıyorlardı, dertleri neydi, henüz anlayamamıştım.
"Bıraksanıza beni!"
"Bağırmasana aptal! Eğleniyoruz işte, fena mı!"
"Ben, ben eğlenmiyorum ama! Bırakın beni!"
Henüz yeni üçüncü sınıf olduğumdan ve üstüne üstlük eşcinsel olduğumu özgürce açıkladığımdan alay konusuydum. Yediğim dayağın da, küfürün de haddi hesabı yoktu.
YeonSam Lisesi'ne burslu girmiş olmam da cabasıydı sanırım.
Beni tuvalete çekiştirmelerine izin vermeden ellerinden kurtulup koşturmaya başladım, peşimden geliyorlardı. Bileklerim mosmor olmuştu bunlar yüzünden!
İnsan içine çıkmak istediğimden, öğlen saatinde herkesin olduğu yemekhaneye yöneldim, içeri girer girmez bakışlar yine bana döndü, Yoongi hyung ve Hoseok hyung koştuğumu gördüklerinde yerlerinden kalkıp kendilerini belli ettiler.
Ama hiç tahmin etmediğim bir şey oldu.
Koşarken dikkat etmeyip pislik yapmak için her şeyi yapmayı göze alan birinin kendince komik hareketiyle ayağım sandalyeye takılmış, okulun korkulu rüyası ve en sessiz çocuğu, babası Yakuzaların en bilindik mafyalarından olan birinin kucağına düştüm.
Jeon Jeongguk'un.
Arkadaşlarıyla sohbet ederken birden üzerine düştüğüm için belime sıkıca sarılıp şaşkın bakışlarını yüzümde gezdirdi.
Korkuyordum, hiç korkmadığım kadar fazla korkuyordum hatta.
Ya beni de doğrattırırsa?
"B-Ben çok özür dilerim!"
Bana cevap vermeden gözlerini vücudumda gezdirmiş, bakışları morarmış bileklerimde durduğunda sıcak ellerini bileklerimin üzerinde hissetmiştim.
"Kim yaptı bunları sana?"
Sesinin garip bir tınısı vardı, Jeongguk hyung okulda fazla konuşan ya da zorba birisi değildi. Ona dokunmadığınız sürece kimseye dokunmazdı ama sinirlendiğinde öyle tanınmaz hale gelirdi ki gözlerinin içine bakamazdınız asla.
"Adın ne senin?"
Hâlâ belimi sıkıca tutarken bu sefer sorusunu değiştirip adımı sormuştu.
"Taehyung."
"Bunları sana kim yaptı Taehyung? Buradan birileri mi?"
Yemekhanede çıt çıkmıyordu, kafamı hafifçe sallayıp bakışlarımı ellerime indirdiğimde bileğimi tutan elini çenemin altına koyup başımı kaldırmıştı.
"Neden eğiyorsun kafanı? Sen ne yaptın ki? Kim yaptı sana bunları diyorum?"
"Ne-Neden merak ediyorsun hyung?"
"Eşcinsel olduğunu açıklayan çocuksun sen değil mi?"
Gözlerimi kapatıp başımı salladım ve beni itmesini bekledim. Ya da ne bileyim, vurmasını falan.
Ama o hiç beklemediğim bir şeyi yapıp beni göğsüne çekmiş, bakışlarını etrafta gezdirip gür sesle konuşmaya başlamıştı.
" Kimse, bakın hiç kimse, bundan sonra bu çocuğa böyle muamele etmeyecek. Benim grubumdan, dokunanın canını yakarım."
°°°
"Sana inanamıyorum! Neredeyse yarım saat herifin kucağında oturdun sana bebek gibi baktı! Taehyung, kıçını kolla bebeğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow×Taekook ✓
FanfictionTaehyung yanlışlıkla, okula korku salan Jeongguk'un kucağına düşmüştü. By Amethyst🏫