Medya : Fujii Kaze - Shinunoga E-Wa
Bol bol yorum istiyorum, yoksa küserim, bölüm falan da atmam küstüğümden haberiniz olsun. 😠
İyi okumalar Frezyalarım. 💜
By Amethyst 🏫
...
3 GÜN SONRA
...
"Taehyung ağlama, senin bu ağlamalarından bıktım ben artık!"
Hoseok hyung en sonunda dayanamayarak saçlarımı çekiştirdiğinde burnumu çekip yastığıma biraz daha sokuldum ve gözlerimi kapadım.
"Güzel bebeğim, canım arkadaşım, sen ağladığında Jeongguk hyung geri gelmiyor. Burada böyle yatarak, hiçbir şey yapmayarak da gelmiyor. Mahvettin kendini üç gündür."
Saçlarımı gözümün önünden çekip yanağımı okşadığında dudak büzüp sızlandım.
"Ayrıldı benden, bak, yok Jeongguk. Ben biliyordum işte, hep böyle olur, hep ara verilir ve biter ilişki."
Sesim cümlenin sonunda tamamen kısılmıştı ve yeniden ağlamaya başladım seslice. Gözlerim şişmişti ve silmekten tenim tahriş olmuştu.
"Ama güzelim, sen dedin ya Jeongguk, seni bırakmıyorum dedi, diye? Aklına kötü şeyler getirme, aşkının görülmemesi, sana da başkalarına da hissettiremediği düşüncesi onu çok kırmış olmalı. Barışacaksınız, ağlama, gel bakalım buraya, aptal bebek."
Beni kucağına çektiğinde boynuna sıkıca sarıldım ve gözlerimi kapadım.
"Jeongguk hyungun sana olan tavrını, bakışlarını bilmiyor musun sanki, hm? Üç yıldır vıcık vıcık aşıksınız, bu saatten sonra bitemez Taehyung, ben görüyorum tamam mı? Onun sana nasıl baktığını, senin hyungun sesini duyar duymaz nasıl eriyip bittiğini, bakışlarını bile acıtmaktan korkarmış gibi üzerinde gezdirdiğini görüyorum ben. Bazen hissettiklerini dile vuramayacak hale geldiğini biliyorum ben, Taehyung için gidiyor, içi gidiyor sana. Aklına kötüyü getirme, senden ayrılmak isteseydi bu kadar beklemezdi, kendimden biliyorum. Ara verdiğim ilişkilerim oldu, hiç bu kadar beklediğim oldu mu? En fazla iki gün, çünkü etrafta değilsin, düşünmek de öyle çok zaman almıyor, inan bana. Siz bitmeyeceksiniz."
Saçlarımın arasında gezinen parmaklarıyla ve dilinden dökülen tatlı sözlerle dolu gözler içinde gülümsedim ona sıkıca sarıldım boynuna.
"Hyung, sen hayatımda olmasaydın ne yapardım ben?"
"Herkesin bir Hoseok'u olmalı diye boşa demiyorum ben. Benim klonlanmam lazım."
Modumu her daim yükseltebiliyordu, yakınlarımda olması yeterliydi, yemin ederim hayatımda olmasaydı şu anki halime gelemeyeceğim insanların başında geliyordu. Kapı çaldığında saçlarımdan öpmüş, kalkıp açmaya gitmişti. Yoongi hyung odaya girdiğinde kolumdan tutup beni kaldırmış banyoya doğru itmeye başlamıştı.
"Hyung, ne oluyor?!"
"Jimin, Namjoon ve Seokjin Jeongguk'u bizim mekana götürecekler akşam. Hazırlan, bugün bu iş bitecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow×Taekook ✓
FanfictionTaehyung yanlışlıkla, okula korku salan Jeongguk'un kucağına düşmüştü. By Amethyst🏫