-4.4-

8.8K 799 196
                                    

-Yetişkin İçerik- 

-M-

...

"Seni seviyorum."

Telefonuna bakan gözleri hafifçe kısıldığında gülümsediğini anladım, ardından bakışları bana döndü. 

"Ben de seni seviyorum."

Telefonuna kayan irisleriyle dudak büzdüm, ilgisini istiyordum, çok fazla istiyordum hem de.

"Bence ben daha çok seviyorum."

"O da nereden çıktı şimdi?"

Bakışları yeniden bana döndüğünde omuz silkip kollarımı göğsümde bağladım ve yandan bir bakış attım ona. Şımarık halime karşılık erimişti resmen, gözlerinden kalpler fışkırıyordu. Bayılıyordu ona naz yapmama, şımarık olmam deli gibi hoşuna gidiyordu ve çok güldürüyordu bu beni, dudak büzüp saçımı savurmama mest oluyordu resmen.

"Bak, ben telefonla ilgilenmiyorum, tüm dikkatim sende. Ama senin dikkatin ve ilgin benim üzerimde değil."

Bakışları tüm yüzümde ateşli bir ciddiyetle gezerken göz devirip memnun olmadığımı oldukça fazla belli eden bir surat ifadesiyle çenemi omzuna yasladım.

"Üzerimdeki etkin çok garip, başka biri yapsa umurumda bile olmayacak olan hareketler seninle bütünleştiğinde deli gibi hoşuma gidiyor."

Yanağımı okşayarak fısıldadı, alt dudağımı ağzımın içine çekip bir bacağımı diğer tarafına atarak kucağına yerleştim.

"O yüzden evliyiz ya biz, hoşuna gidiyorum, beni seviyorsun, benim için çıldırıyorsun."

Telefona karşı olan tüm ilgisini kaybetmişti, bunu elinden kayıp yere düşen telefonun sesiyle daha iyi anlamıştım. Gülümsedim ve parmaklarımı ensesinde gezdirip derin bir nefes verdim.

"Söylesene hadi, hu hallerimin seni etkilediğini, başkalarına göstermediğin bu tavrını gösterdiğin tek kişi olduğumu söyle." 

Mızıldanarak konuşup dudaklarını öptüm hafifçe, derin nefesler alıp veriyordu, etkilenmişti.

"Biricik olduğumu söyle Jeongguk, her şeyin olduğumu söyle."

"Sen evrenlerde var olan tüm Jeoggukların biriciğisin. Bir tanesisin, her şeyisin.  İkigai'sisin, Sakura'sısın. Ne duymak istiyorsan bütün gece anlatayım sana, iltifat edeyim, dünya üzerinde tekmişsin gibi hissettireyim."

"Sev beni, dokunarak hissettir."

Hafifçe gülümseyip dudaklarıma uzandığında göğsümü göğsüne bastırıp arzuyla saldırdım ona. En son sevişmemizin üzerinden bayağı bir zaman geçmişti, babam hastaneye yatmadan önceydi ve çok özlemiştim onu.

"Bir tanem benim, her şeyim."

Boynuma bastırdı dudaklarını, kafamı biraz daha geriye atıp ona yer açtım ve el yordamıyla hissettiğim gömlek düğmelerini çözdüm teker teker. Elleri tişörtümün altından belimde ve sırtımda gezinirken öpücüklerini bırakmaya devam ediyordu, eğilip bu kez de ben bastırdım dudaklarımı çenesine. Oradan kulağının altına ve boynuna doğru inerken iyice arkasına yaslanıp yutkunmuştu, kıpırdayan adem elmasına dudaklarımı kapayıp dilimi gezdirdim, parmakları pantolonumun üzerinden kalçama inmişti. Hafif dokunuşlarla beni okşarken gömlek düğmelerini tamamen çözüp omuzlarından sıyırdım, yerinde dikelip çıkarmama yardımcı oldu. Üzerimdeki tişörtü çıkarmak için çekiştirdiğinde kollarımı kaldırdım, dudaklarını hemen açılan göğsüme bastırmıştı. Parmaklarımı saçlarına dolayıp biraz daha bastırdım kendime, aynı zamanda da kalçalarımı erkekliğine sürtüyordum yumuşak hareketlerle. 

Dream Glow×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin