Yine, yeniden basa sarmak

690 24 0
                                    

Onur dustan ciktiginda Bekir, yüzü duvara dönük sekilde yatiyordu. Onur'un dusa girdigi gibi dustan cikma ihtimaline karsi ona sirtini donmustu.

-Uyudun mu?
Ben uyumadim da de, lutfenn!! diye dusunup Cem Yilmaz'i andi Bekir. Guldu ve cevap verdi:

-Yok uyumadim da, uyumaya calisiyorum.

-Erkencisin bakiyorum.

-Erken yatmayi severim.

-Ee Can da gitti, bizim odaya birini gonderirler mi acaba? diye sordu Onur.

-Bilmem, Tolga doner mi sence?

-Muratlar ile iyi anlasmis. Bizim aramiz da pek iyi degildi zaten. Kalir orada. Baska odalarda problem cikmadigi surece ve disaridan yeni biri gelmedigi surece bu oda bizim herhalde.

-Herhalde.

Bekir, Onur hakkinda ne dusunmesi gerektigini bilmiyordu. Iyi birine benziyordu Onur. Biraz soguktu evet. Ama simdi Bekir ile konusmaya calisiyordu. Ama bu sefer de Bekir kacamak cevaplar veren tatafti. Sebebi ise Onur'u o sekilde gormesiydi. Onur'a, Murat ve Mehmet gibi kardesce bakamamisti. Vucudu cok guzeldi. Duzgundu. Boxerinin altindan erkekligi belli oluyordu. Hatta Bekir farketmeden yutkunmustu bile. Onur, rahat bir cocuktu. Ama Bekir'in escinsel oldugunu bilseydi bu kadar rahat davranacagini sanmiyordu Bekir. O yuzden istemeden de olsa Onur'a karsi soguk bir tavir almisti.

     Onur'un giyindigini tahmin ederek yuzunu ona dogru donmeye karar verdi. Ve o an. Hay agzina tukureyim ya. Bu durumu acilen cozmem lazim. Onur yine boxeriyla birlikte uzaniyordu. Bekir, hic beklemeden lafa basladi:

-Hep boyle ciplak mi dolasirsin sen?

-Rahatsiz mi oldun?

-Yok da, alisik degilim sadece.

-Pardon. Normalde dolasmam da, simdi yeni dustan ciktim diye. Bir de sadece sen varsin. Ama sormaliydim. Ozur dilerim.

Onur giyinmeye basladi.

Bekir, Onur'un bu davranisindan etkilenmisti. Ince cocuk, masallah.

     Onur'un kisa ve siyah saclari vardi. Teni de esmerdi. Normal bir yuzu vardi. Ne cirkin ne de cok guzel. Siradan. Ama vucudu, mukemmeldi. Gogus kaslari ne cok ne azdi. Baklavalari da yoktu. Bekir, erkekte oyle cok kas sevmezdi. Erkek dedigin azicik gobekli, kıllı olacakti. Onur da bu formata tam uyuyordu. Onunla olabilir mi diye dusundu Bekir. Onunla yakinlassam belki beni sever, belki onyargilari yoktur, belki bana asik bile olabilir.

Bunlari dusunurken Onur basladi konusmaya:

-Ee sen benden de soguk ciktin. Neler yapiyorsun, zamanin nasil geciyor?

-Okul, yurt. Oyle iste.

-Cok aciklayici oldu tebrik ederim.d Agzindan da cimbizla laf alacagiz herhalde.d

-Yani napiyim pek bir sey yok bende.

-E kiz falan da mi yok?

-Yok. Kiz, arkadas... Uniyi biraz asosyal geciriyorum sanirim. Derslere de bazen gitmiyorum. Oyle.

-Oo senin durum kotuymus ya.

-Ben memnunum.

     Memnun degildi. Bekir devam etti:

-Sen neler yapiyorsun?

-Okul falan iste benim de. Senin aksine arkadas cevrem genis. Bazi aksamlar disari cikariz. Otururuz bir yerlerde. Hali saha falan oyle yani.

-Peki senin iliskin var mi?

-Yok, yani yeni ayrildim.

-Hmm, uzuldum.

GAY (The Human One)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin