Neden bu kadar fazla tepki verdigini anlayamamisti. Yarim saattir cig koftecide oturuyordu. Adam O'nunla guzel ilgilenmisti. Bekir tesekkur edip gitmeye karar verdi. Cig kofteci usteledi:
-Olur mu canim oyle, hem yarim saattir dukkanimda aglayacaksin hem de bir derdini dinlemeden birakacagim seni.
Adam gulumsedi. Bekir'in sag omzunu sıktı:
-Anlat bakalim genc adam, niye uzuldun bu kadar.
Adam sıkılmış mıydı, yoksa gercekten Bekir ile ilgilenmek mi istiyordu Bekir anlamadi. Hafif rahatsiz olmustu. Ama cekinmedi, anlatti:
-Ben burada okuyorum. Universitede. Ama bur olay oldu, size anlatamayacagim bir olay. O olay yuzunden ailem beni aldi universiteden. Memlekette zeytin topladim bir yil. Sonra dayanamadim. Bizimkilere cektim resti geldim. Okula devam edecegim. Burada eskiden hediye dukkani olanlari taniyordum birtek Bursa'da. Tanidigim kimse yok baska. Onlar'in da gittigini duyunca yıkıldım amca.
Bekir'in sesi kırıldı. Gözlerinden yaslar suzuluyordu. Derken iceri musteri girdi. Amca musteriyle ilgilenmeliydi:
-Bekle bakalim musteriye bakayim.
Bekir kafasini salladi. Buyuk bir kaba bir suru kofte hazirlayip koyan amcayi izledi. Neden hala burada duruyordu? Bilemiyordu. Amcanin isi kisa surdu:
-Ee ne yapacaksin simdi? Kalacak yerin var mi? Ailen para gonderiyor mu?
-İkisi de hayir.
Bekir güldü. Simdi aklina gelmisti. Kalacak yeri yoktu gercekten de, ne yapacakti? Amca devam etti:
-E abicim eve dönersin o zaman.
-Olmaz. Donmem artik. Okulu bitirmem lazim amca. Bosuna mi okudum o kadar.
-E haklisin.
-Bulurum bir yerde is. Sen vermez misin bana?
Bekir bu sefer sesli güldü. Elini adamin göğsüne koyup pardon isareti yapti:
-Amca kusura bakma ya, ne dedigimi bilmiyorum.
-Olur ama sartim var.
-Ee?
-Evet. Normal iscilere verdigimin yuzde 30 u az maaş veririm. Ama burada da aksam kalmana izin veririm. Ne dersin?
Adam ciddiydi. Yer ve para. Ikisi birden bu kadar hizli bir sekilde Bekir'in olmustu. Sigorta falan hic umuru degildi. Dusunecek bir sey yoktu. Artik o bir cig kofteciydi:
-Nerede kalacagim amca?
Adam merdivenleri gosterdi. Bekir yavasca kalkti. Yine yavasca merdivenlere dogru yoneldi. Korkuluklari oksadi guzelce. Ve cikmaya basladi. Her adimi daha da agirlasiyordu. Sanki basamaklar O'nu reddediyordu. Ama direndi. Ve yukaridaki kucuk odaya cikabildi.
Oda tamamiyle degismisti. Simdi icinde sadece bir masa ve yatak vardi. Yatak kucuktu. Ama uyunabilirdi de. Kitaplik ve televizyon gitmisti. Olsundu. Erdem'in odasinda olmak boyle olsa bile mutlu etmisti Bekir'i. Huzunlendi. Anilari geldi aklina. Ama icine atti huznunu. Amca da cikmisti:
-Kalabilir misin burada?
-Evet amca, cok sagolun. Neden guvendiniz bana?
-Insan halinden anlarim ben. Zarar gelmez senden. Olur da bir yamuk yaparsan da yakalarim merak etme. Hadi hazirlan bakalim. Isin basladi.Bekir'in hayati iş-okul arasinda gidip geliyordu. Annesi neredeyse hergün arayip cagiriyordu oglunu. Ama O orali degildi. Yeni hayatindan memnundu. Sıkılıyordu ama geciyordu zaman bir sekilde. Servise ciktigi zaman da oluyordu. Bu sayede merkezde baya bir yere hakim olmustu. Oraya gidip de yiyen az kisi vardi zaten. Genelde insanlar siparisi evden verriyordu. Motorla gezmeyi de seviyordu Bekir. İşini sevmişti.
Aksamlari aklina surekli Erdem geliyordu. O'nun odasinda kalma hayalleri kurmustu otobusle Bursa'ya gelirken. Ama yalniz degil. Cok ozlemisti Erdem'ini. Simdi bir gemide nereye gidiyordu acaba? Kiminleydi? Kendine birini bulmus muydu? Acaba kendine bir erkek mi buldu? Ya da kadin? Bilemiyordu. Erdem bu tip seyleri kafasina takan biri degildi. Bireye inanirdi. Bireyi severdi Erdem. Ne melek bir insan.. Ne olursa olsun, suan Erdem'in beraber olabilecegi kisiyi fena halde kiskaniyordu Bekir. Kesin iyi biriydi. Ya da kötü, bilemiyordu. Eger kötüyse birakirdi Erdem O'nu eninde sonunda. Ee sonuc? Yine Bekir ile olamayacakti ki? Eger iyiyse Erdem'i de mutlu edecekti. Bu, Bekir'in Erdem ile birlikte olabilme ihtimali goze alindiginda kotu bir durumdu. Ama belki de bir daha goremeyecegi Erdem'in iyi biriyle olmasi Bekir'i cileden cikariyordu. Bu ihtimallerle geciriyordu zamanini. Nasil ulasabilirdi O'na? Telefonunu silmisti. Patronunda Selim'in numarasi var miydi acaba? Hic sormamisti.
Kulaklik kulaginda muzik dinleyip tavani izliyordu. Kulakliklari cikardi. Dogruldu ve elini aletine atti. Pijamasinin uzerinden yavasca oksamaya basladi ki aleti kazik gibi olmustu bile. Bunu neden yaptigini anlamamisti. Ama deli gibi zevk aliyordu. Bursa'ya geldi geleli cinsel olarak hicbir sey yapmamisti. Belki de spermlerini bosaltma vakti gelmisti. Tuvalete gitti. Gozlerini kapatip aklina Erdem'i getirerek bosaldi. Tuvalet kagidiyla temizlendikten sonra yatagina dondu. Sirtini duvara yasladi ve dusunmeye basladi. Memleketindeki adamla birlikte olduktan sonra kendini Erdem'i aldatmis gibi hissediyordu. Otobusle giderken vicdan azabi da O'nunla birlikte gidiyordu. Ama Erdem'in gittigini duyduktan sonra fikirleri degismeye baslamisti. Erdem, gitmisti. Ve büyük bir ihtimal O'nu bir daha goremeyecekti. O'nu aramali miydi? Ama gemiler hakkinda hicbir sey bilmiyordu. Sirketleri arastirip calisan kadrolarina bakabilirdi. Bu sayede hangi sirketin hangi gemisinde calistigini ogrenebilirdi. Bu sayede de ne zaman Türkiye'ye gelebilecegini... Sirtini duvara yaslamis bunlari dusunuyordu. O adamla oldu olali libidosunun daha da arttigini anladi Bekir. Baskalariyla birlikte olmak istiyordu. Baska erkeklerin tadina bakmak. Ama aradigi sey ask degildi. Fuckbody aradigini saniyordu. Ama karsisina kotu insanlar da cikabilirdi. Bunu dusunmek simdi aklina geliyordu. Edremit'te bulustugu adam sans eseri iyi cikmisti.
Escinsellerin tanisip bulusabildikleri ortamlar gay bar'lar ve internetti. Bir gay bar'a gidebilirdi. Ama Bursa'da bildigi kadariyla oyle bir yer yoktu. Internet ise Bekir'e hicbir zaman guvenilir gelmemisti. Sadece birkac sey konustugu bir adamla yatmak O'na sacma geliyordu. Fuckbody'ligin amaci da buydu gerci. Ama bunu internetten yapmak istemiyordu. Heteroseksuel baskilarla olusmus bu dunyada internete ve gay barlara sıkışıp kalmaktan nefret ediyordu.
Birkac saat oylece yatakta oyalandi. Sonra aklina yine seks geldi. Seks, seks, seks... Seks denen seye gicik olmaya baslamisti. Hayatini kontrol eden aptal bir seydi seks. Insani saatlerce mesgul edebilen, kafasini faydali seylere yormasini engelleyen bir tur uyusturucu belki... Seks dusunmekten bikmisti. Ama yine de surekli aklina geliyordu. Elini pijamasinin altindan yine aletine getirdi. Isaret ve basparmagiyla aletinin basini oksuyordu. Ama dusundugu sey pornografi degildi. Bundan sonra ne yapacagini dusundu. Seks, internet, seks, internet, seks, internet. Bekir, internet kafeye yol aldi. Hava gayet guzeldi. Internet kafede kendine gizli bir masa bulup oturdu. Hemen escinsel sohbet odalarini acti. Guvenilir veya degil. Dayanamiyordu, dayanmak istemiyordu. Kaybedecek, korkacak da bir sey kalmamisti zaten. Bu işin tabiri caizse kaşarı olmak istiyordu. Genc birilerini ariyordu. Ama anal sekse hazir degildi. Bu yuzden genelde ret cevaplari aldi. Aktiflere yazmiyordu bile. Ap ve pasiflerle konusuyordu. Sonunda karsisina iyi gibi bir pasif cikti. 19 yasindaydi. Boy ve kilosu yerindeydi. Insternetten birini bulmanin da en cok bu ozelligini sevmiyordu. Ama orada konusan sey icgudulerdi.
Birbirlerine fotograflarini attilar. Cocuk bugday tenliydi. Acik kumral saclari vardi. Fotograftakine gore cok uzun degillerdi. Hafif dalgalilardi da. Yuzu oldukca guzeldi. Bekir'in anal seks durumunu da ksbul etmisti. Ailesiyle yasiyormus. Ailesi de tatile gitmis. Ev boşmuş yani. Bekir ile de yakinlar. Cocuk da Bekir'i begendigine gore bizlere Onlar'i sevistirmek duser efenim.
Yolculuk 10 dakika kadar surdu. Cocuk balkondan Bekir'e el salladi. Cocugu gormek bile Bekir'i erekte etmeye yetmisti. Cocuk kapiyi acti. Beki merdivenlerden cikmaya basladi. İkişer ikişer cikiyordu. Sonra birden cocugu karsisinda buldu. Cocuk gulumsedi:
-Gel.
Bekir kapiya yoneldi. Iceri girdi. Cocuk kapiyi kapatti:
-Hoşgeldin.
-Hoşbulduk.
Birkac saniye birbirlerine baktilar. Sonra ikisi de gulmeye basladi. Bu durumu cocuk bozdu:
-Ne yapmak istersin?
Bekir, cocugun daha once hic yapmadigini hemen anladi. Ama yine de sorma ihtiyaci duydu:
-Deneyimin var mi?
Cocuk gozlerini yere indirdi. Mahcup bir hal aldi:
-Hayir.
-Her önüne geleni evine alamazsin biliyorsun degil mi? Sapik biri de olabilirdim.
-Dayanamiyorum artik. Haklisin ama, hazir bizimkiler de yokken, off..
-Tamam, tamam. Bana guvenebilirsin. Ama bu ksdar dikkatsiz olma. Ailen biliyor mu?
-Hayir.
-Bak iste, iyiki bana denk gelmişsin. Bir bardak su alabilir miyim?
-Tabi, getiriyorum.
Bekir zaman kazanmisti. Salona gecti ve kanepeye oturdu. Bu durum hosuna gitmemisti. Bu durumdan rahatsiz olabilecek bir ailesi vardi cocugun. Ve cocuk da deneyimsizdi. Bu kadar dusunmek Bekir'i gicik ediyordu. Derken cocuk geldi:
-Soguk getirdim, sormadim kusura bakma.
-Yoo, iyi yapmişsin tesekkur ederim.
Cocuk, Bekir'in yanina oturdu:
-Ee ne yapiyoruz? Konusmaya mi geldin? Deneyimsizim tamam ama sonucta seks yapacagiz degil mi?
-Odan nerede?
Cocugun odasina gectiler. Guzel, sade bir odasi vardi. Cocuk kapiyi kapatti. İlk adimi bir turlu atamiyordu. Bu, O'nun icin bir ilk olacakti. Cekiniyordu. Ve ilk seks genelde pismanliklarla dolu olurdu. Cocuk gercekten cok guzeldi. Ve iyiki Bekir'e denk gelmisti. Bekir, O'na cok guzel bir "ilk" yasatmak istiyordu. Direksiyon Bekir'in elindeydi. Arabayi O, istedigi gibi surecekti. Cocugun yanina gitti. Avucuyla bogazini kavradi. Basparmagiyla yanagini, gozunun altini oksadi. Cocugun sakallari vardi. Ama cok gur degildi. Birkac gun once kesilmislerdi zaten. Ardindan elini cocugun kafasinin arkasina goturdu ve cocugu kendine cekti. Cocuk yere bakiyordu. Ilk olarak gozlerinden öptü:
-Utanma, bana bak.
Cocuk yavas yavas gozlerini kaldirdi. Gerdege ilk giren bir koylu kizi gibiydi. Ardindan Bekir, dudaklarini cocugun dudaklarinda gezdirmeye basladi. Cocugun nefes alisverisindeki sıklıgın artmasi Bekir'i heyecanlandirmisti. Cocuk da alismaya basladi. Ellerini yavas yavas Bekir'in sirtina surtmeye basladi.
Bu surtunmeden sonra Bekir, cocugun dudaklarini opmeye basladi. Dakikalarca opustuler. Cocugun kalp atislarindaki siddeti hissediyordu Bekir. Inlemelerini duymayi seviyordu. Sonra cocugu kucagina alip yataga cikardi. Bacaklarini araladi ve beline doladi. Kalcalarini oksayip deli gibi opuyordu. Cocuk heyecandan kalpten gidebilirdi. Ardindan cocugun t-shirt' ünün altina elini soktu. Sirtini oksuyordu. Ve cocugu soydu. Vucudu mukemmeldi. Goguslerinin arasinda birkac kil vardi. Bunun disinda purussuzdu. Gobegi yoktu. Gogus kaslari tam kivamindaydi. Ne az ne cok. Hemen meme uclarini emmeye basladi. Cocugun inlemeleri artti. Bekir'i saclarindan tutup kendine bastiriyordu. Bekir, cocugu sirtustu yataga birakti. Kendi t-shirt'ünü de cikardi ve cocugun ustune cullandi. Goguslerini birbirlerine surtup deli gibi opusuyorlardi. Bekir kalcalarini cocugun kalcalarina bastiriyordu. Cocugun kazik gibi olmus aletini hissetmek Bekir'i cildirtiyordu. Bekir,cocugun kollarini kaldirdi. Koltuk altlarini yaladi. Sonra goguslerini. Sonra gobegine indi. Cok az belli olan adonislerini yaliyordu. Ardindan pantolonunu acti. Fermuari indirdi. Pantolonu siyirdi ve yuzunu cocugun penisine bastirdi. Butun kokuyu icine cekti. Terle karisik meni kokusu... Bekir bir hayvan gibi azgin hissediyordu. Ama cocuk icin yavas davranacakti. Bokseri siyirdi. Karsisinda kazik gibi olmus, mukemmel bir penis vardi. Ucu pembeydi. Beki penisi opmeye basladi. Cocugun inlemeleri hafif bagirmayla devam ediyordu. Sonra birden cocugun penisinin tamamini agzinin icine aldi. Cocuk cilgin gibi bagirdi ve Bekir'in agzina bosaldi. Butun menisini Bekir'in agzina akitti. Bekir gozlerini kapadi ve butun meniyi yuttu. Cocuk yaklasik on saniye nefes nefese kaldi. Ardindan dogrulmaya calisti:
-Ozur dilerim, tutamadim.
-Shhh, ne ozuru?
Bekir guldu, cocugu kendine cekti:
-Ozur dilenecek bir sey yapmadin. Bekleyelim biraz istersen. Ya da, durabiliriz.
Cocuk Bekir'e sarildi. Sıkı sıkı sariyordu Bekir'i:
-Tesekkur ederim.
-Ne demek, ee ne yapiyoruz tatli sey?
Cocuk bir sey demedi. Bekir'in kıllı gogsune bakiyordu. Sonra oksamaya basladi. Dudagini isirdi ve Bekir'i yalamaya basladi. Rolleri degistiler. Cocuk deli gibi Bekir'i yaliyordu, emiyordu. En sonunda cocuk da Bekir'in pantolonunu siyirdi. Bekir'in penisini gorunce hayranlikla kilitlendi. Elleriyle oksamaya basladi. Ardindan direk yumuldu. Bekir saatler once bosaldigi icin sabredebiliyordu. Bir muddet sonra Bekir'in penisinden sivilar cikmaya basladi. Cocuk hic durmuyordu. Bekir patlamak uzereydi. Cocugu geri itti. Sonra kendine cekti:
-Nasil hissediyorsun?
-Mukemmel, harikasin.
-Tesekkur ederim. Sen de oyle.
Opusmeye devam ettiler. Ikisinin de uzerinde bir sey kalmamisti. Bekir cocugu sirtustu yatirdi yeniden. En sevdigi seyi cocuga uygulamaya basladi. Penis surtunmesi!!!!
Penisini deli gibi cocugun penisine surtup kalcalarini bastiriyordu. Cocuk artik inlemenin de otesinde bagirmaya baslamisti. Komsular duyabilir diye dusundu Beki. Bu durum O'na cok komik geldi. Cocuk elleriyle Bekir'in kalcalarini kendine bastiriyordu:
-Sik beni.
Bekir durdu:
-Ne?
-Lutfen, seni icimde hissetmek istiyorum.
-Pisman olabilirsin ama.
-Simdiye kadar olmadim. Olmam merak etme. Lutfen.
Cocuk kalkti. Bekir'e arkasini dondu ve egildi. Elleriyle anüsünü araladi. Bekir oturuyordu. Bu, hayatinda gordugu en guzel seylerden biriydi. Hic kıl yoktu. Küçücüktü. Etrafi pembeydi. Elini agzina goturdu Bekir. Buna kayitsiz kalamazdi. O da hayatindaki bir ilki, bugun gerceklestirecekti. Ama bu, guzel olmaliydi. Cocugu dogrulttu. Kendine dondurdu:
-Temiz misin?
-Evet, sen gelmeden temizlenmistim. Ne olur ne olmaz diye.
-Peki.
Cocuk tam arkasini donecekti ki Bekir cocugu engelledi:
-Boyle olmaz. Yuzunu gormek istiyorum.
Cocuk guldu. Bekir'i dudagindan guzelce optu. Saatlerdi opusuyorlardi. Ama Bekir, bu opucukte sehvetten ziyade sevgi hissi aldi. Gulumsedi. Ardindan cocugu sirtustu yatirdi. Bacaklarini kaldirdi ve araladi. Mukemmel delik karsisindaydi. Ilk olarak yavasca opmeye basladi. Sonra yavasca devreye dili girdi. Anüs'ün kendisine bu kadar zevk verecegini hic tahmin etmemisti. Diliyle deligi acmaya calisiyordu. Cocuk gercekten de guzel bir temizlik yapmisti. Cocuk dayanamiyordu:
-Hadi, gir artik.
-Kayganlastirici bir sey var mi?
-Al.
Bekir kayganlastiriciyi penisine bir guzel boca etti. Cocugun anusunda de surdu. Bir parmagiyla da icine girdi. Cocuk hafif inledi. Ardindan cocugun bacaklarina hafifca yuklendi. Basparmagiyla cocugun kasini oksadi:
-Hazir misin?
-Evet.
Penisinin kafasini mukemmel anüse dayadi. Cildirmak uzereydi. Mukemmel bir hissiyatti. Birkac dakika sadece surttu ve hafifce aralamaya calisti. Cocugun cani yanacakti elbet. Ama bunu minimuma indirmeye calisiyordu:
-Dayanamazsan soyle.
-Tamam.
Basini yavasca itmeye basladi. Cocugun inlemeleri artti. Delik hafifce aciliyordu. Sonra biraz daha itti. Biraz daha, ve basi girdi. Mukemmel bir zevk aliyordu. Cocugun cektigi aci, zevk karisimi durumun yuzune yansimasi Bekir'i cok fena yapmisti. Penisinin aldigi zevk tartisilmazdi zaten. Biraz daha itmeye calisti. Ama girmiyordu. Sanirim asil acilmasi gereken yere gelmisti:
-Biraz sertce bastirmak zorundayim.
-Yap, hadi.
Bekir hafif dogruldu. Icinden uce kadar saydi ve tum gucuyle cocuga yuklendi.