7 - 🖇️

2K 99 24
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

jaemin dengan kusyuk sedang menonton youtube di telefon nya . dia sudah malas mahu melayan jeno yang tidak habis dengan hal tadi .

soomin ? alhamdullilah . si gedik tu dah balik ke tempat yang sepatut nya dia duduk . sedikit bersyukur dari jaemin .

" HAHAHA ee malu nya " omel jaemin .

" oi tengok porn ke " jeno mencuit bahu jaemin dan duduk di sebelah nya .

" pale otak kau . ni aku tengah tengok prank gay ni "

" uu kau gay eh "

" bila masa . aku rasa menarik aku tengok lah memandai je tuduh "

" yela tu "

mata jeno kini tertumpu pada tv .

" oh iya lah , appa call aku tadi kata nya dia tak boleh balik malam ni . appa kena stay dekat situ sampai esok "

" oh "

" omma pulak tadi dia jenguk nenek , tapi nenek suruh omma tidur semalaman dekat situ . nak taknak omma kena lah tidur situ "

" what ? "

jeno tersenyum miring .

" jadi line clear ni "

jaemin memandang tajam jeno .

" ape kau ! "

" macam yang kau nak la kan dekat sekolah tu " jeno merapatkan tubuh nya pada jaemin .

" ee blah lah kau ! suka sangat ambil kesempatan atas kesulitan la "

" nope , I don't care . cepat lah ada yang dah bangun ni " jeno membisik di telinga jaemin .

posisi mereka sekarang , jaemin berada di bawah jeno . jeno merangkak di atas jaemin . jaemin hanya terkaku dan tidak bisa berbuat apa apa .

" kau ni serius lah , jangan main main tho tak suka ah "

" pernah ke aku main main dengan kau ? "

jaemin perlahan menggeleng . sebenarnya hati nya sudah bergedup kencang .

" kau tahu kan yang aku suka dekat kau "

" yup, malam ni aku akan jadikan kau milik aku "

" terima jela confess aku , susah je nak buat itu ini "

" alah tak lumayan lah macam ni "

" mengada lah kau , kalau kau main main per- "

chup !

jaemin terdiam .

" baru cium dah macam apa dah "

" belum lagi kalau aku ambil virgin kau "

" aku taknak lah wei , mesti sakit "

" tenang mula mula mungkin sakit tapi nanti lama lama kau akan enak "

jaemin sendiri tidak tahu setan mana yang merasuki jeno . dia begitu menyeramkan sekali .

-

jeno bangun dari tidur nya . dia meraba raba fon nya untuk melihat jam . jam menunjukkan sudah pukul 8 pagi .

dengkuran halus berbunyi dari mulut jaemin . kini jaemin sedang kepenatan akibat penat menjerit dan menahan sakit .

hampir koyak cadar katil itu di genggam kuat oleh jaemin . jeno melakukan nya dengan ganas .

jeno meneliti setiap sudut pada wajah jaemin . jujur dia kata kan dia memang sangat sayang lelaki itu .

sebenarnya sudah lama juga jeno keliru dengan perasaan nya terhadap jaemin , baru hari ini terungkap segala nya . lee jeno mencintai na jaemin .

" you officially mine " kata jeno lalu mencium dahi jaemin .

jeno perlahan lahan cuba untuk bangun tapi di tarik semula oleh jaemin lalu jaemin memeluk erat jeno dan menyembamkan wajah nya pada dada sasa jeno .

" erm " jaemin sedikit mengigau .

" jaemin aku nak mandi lah "

kelopak mata jaemin perlahan terbuka . kepala nya bergesel di dada jeno .

" jangan lah tinggal aku "

" why aku nak tinggalkan bunny aku ni , jeno cuma nak pergi mandi je lah "

" janji ? "

" janji ! "

chup !

jaemin tersenyum . entah kenapa dia manja sebegitu . comel . jeno senang melihat jaemin .

" aku pergi mandi dulu ya , kau sambung lah tidur "

jaemin mengangguk comel . jeno meramas lembut rambut jaemin dan menuju ke bilik air .

-

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



[ C ] love "nomin"Where stories live. Discover now