-
terbuntang biji mata puan lee mendengarkan tangisan soomin .
plak !
" anak aku takkan buat benda terkutuk macam tu "
" omma...."
" JANGAN BERANI KAU PANGGIL AKU MACAM TU AKU JIJIK ! perangai kau dah menjadi jadi aku tak tahan . KAU KELUAR DARI RUMAH NI DAN JANGAN JEJAK LAGI DEKAT SINI " puan lee menolak soomin .
jeno agak terkejut , dia sangkakan puan lee akan mempercayai apa yang dikatakan soomin .
" omma bawak bertenang dulu "
" ceritakan apa yang dah jadi "
" tadi jeno tengah tidur dengan jaemin tiba tiba jeno terbangun dengar jaemin menjerit tau tau soomin dekat sebelah jeno . jeno pun cepat cepat bangun sebab tangan jeno masa tu dekat dada . jaemin terus keluar lepastu tiba tiba soomin peluk jeno lepastu usap kemaluan jeno ma ! "
" okey cukup kamu pergi cari jaemin dekat mana sebab tadi omma nampak dia keluar "
jeno mengangguk kecil lalu keluar untuk mencari jaemin .
skip
jaemin tidak jauh sebenarnya dari rumah hanya di taman kawasan perumahan itu sahaja .
setitik setitik air mata jatuh . dia benar benar kecewa dengan jeno . tapi bila dia fikirkan balik dia tidak boleh menuduh terus jeno sebegitu .
" JAEMIN ! "
" yah kau ni kan kenapa lari hah risau aku tau nasib tak jauh kalau tak kau kena culik macam mana , kau tu dah lah cute mana mana orang boleh cair tengok kau ! "
jaemin hanya menunduk . bibir nya terketar ketar menahan dari terus menangis .
" jaemin..aku bukan marah kau cuma..aku risaukan kau " jeno memeluk jaemin .
" biar aku jelaskan , apa yang kau nampak tu semua tak betul okey "
" apa bukti kau "
" jaemin aku takkan nak buat perkara bodoh macam tu lah , lain lah kalau kau bukan sapa sapa . aku dah ada kau cukup lah kau sorang je yang aku cinta . kau adalah orang yang pertama dan yang terakhir na jaemin . aku jamin dengan kau kalau aku selingkuh dengan kau , kau boleh bunuh aku "
kata kata itu cukup untuk buat jaemin mempercayai jeno . jaemin terus menangis dengan kuat sambil membalas pelukan jeno .
" shh...dah dah jangan nangis sayang . aku tak suka lah tengok kesayangan aku ni menangis , aku minta maaf okey ! "
YOU ARE READING
[ C ] love "nomin"
Fanfictionjeno dan jaemin sudah berkawan sejak mereka masih kecil . ibu bapa jaemin sudah meninggal sejak jaemin berumur 10 tahun . ibu bapa jeno lah yang menjaga jaemin . jaemin sayangkan jeno sangat sangat malah mencintai jeno . malang nya jeno hanya menga...