9 - 🖇️

1.8K 73 21
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

" woi jaemin " soomin berjalan ke arah jaemin yang sedang membeli air kedegang .

" ye saya ? apahal ? " jaemin memandang datar wanita itu .

" apa hubungan kau dengan jeno hah ! " soomin menolak jaemin .

jaemin sedikit terundur ke belakang .

" cih , soalan terbodoh pernah aku dengar " jaemin mengambil air yang telah jatuh lalu meninggalkan bocah itu .

" tak guna punya jaemin " soomin merengus kasar .

" yah soomin kau dah kenapa " tanya kawan rapat soomin iaitu jinmin .

" min , tengok lelaki bodoh tuh dia rampas bf aku weh "

" what ? bf kau dia rampas , bapak ah "

" hisk tolong aku weh " soomin berpura menangis di depan jinmin .

" kau nak aku buat apa , demi kau aku sanggup buat apa apa "

" jauh kan si tak guna tu dengan bf aku "

"

okey aku akan pastikan si perampas tu tak rapat lagi dengan bf kau "

" terima kasih min sayang kau " soomin memeluk jinmin .

itulah soomin , ramai orang tidak sanggup berkawan dengan nya sebabkan dia asyik bergantung pada orang .

sebab dia meminta bantuan dari jinmin kerana jinmin adalah orang yang dikira berkuasa lah juga di sekolah itu .

maklum lah bapak dia pengetua sekolah kan . ikutkan soomin tidak lah seikhlas mana berkawan dengan jinmin .

skip

" jeno jeno jeno " jaemin tidak henti menganggu jeno yang kusyuk menulis .

jeno hanya menghiraukan panggilan jaemin itu . muncung dari bibir jaemin .

" jeno yaaa~ " jaemin memeluk leher jeno sambil mencium cium .

namun tiada reaksi dari jeno . jaemin sudah penat untuk mendapat attention dari jeno .

" hihi " jeno kekeh pelan melihat jaemin menghempaskan badan nya di katil .

dia sungguh tidak tahan menahan kecomelan jaemin ikutkan dia nak saja menerkam si jaemin tapi kerja yang banyak punya pasal .

setelah selesai saja kerja itu jeno menghampiri jaemin yang berselubung selimut .

" jaemin "

tidak mendengarkan sahutan tapi dengkuran halus dari jaemin .

chup

jeno turut baring disisi jaemin dan memeluk lelaki itu .

-

" mana jeno eh " soal soomin pada puan lee .

" adalah dia dekat bilik " kata puan lee datar .

soomin dengan sepantas kilat berlari menuju ke bilik jeno . terus sakit hati dia melihat jeno dan jaemin tido berpelukan .

dengan penuh perasaan dengki , amarah , kebencian soomin mendekati jaemin dan menarik jaemin hingga jatuh dari katil itu .

pelukan itu diganti oleh soomin tapi tangan sebelah jeno dia letak pada buah dada nya .

jaemin terkejut kerana rasa sakit di punggung nya . dia bangun dan sedikit terkejut melihat keadaan soomin dan jeno .

tangan jeno meramas buah dada soomin seikutan dia hairan kenapa dia memegang itu .

jaemin bertambah terkejut melihat perbuatan itu .

" JENO ! " jerit jaemin .

jeno terbangun dengan mamai dia melihat soomin yang berpura tidur di sebelah nya .

" APA KAU BUAT NI "

jeno mengalihkan tangan nya dan turun dari katil itu . dia sendiri terkejut bangun bangun melihat seekor dugong baring di sebelah nya .

" jaemin aku- "

" DIAM ! "

jaemin berlari keluar dari bilik itu . soomin bangun dan memeluk jeno .

" sayang kenapa bangun sambung lah tido "

tangan nya sempat mengusap dick jeno .

plakkk

" KAU BUAT APA NI SOOMIN ! DAH GILER KE ? " tengking jeno .

dia keluar dari bilik dan berlari ke puan lee .

" OMMA TENGOK SOOMIN DEKAT DALAM TU DIA BUAT BENDA BODOH "

" aigoo kenapa ni jeno terjerit jerit "

" dia buat benda tak elok dekat jeno ma dia tuh dah giler ke ! "

soomin berlari dan memeluk puan lee .

" omma hisk...jeno cuba nak cabul..soomin hisk "

-

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ C ] love "nomin"Where stories live. Discover now