16 - 🖇️

1.7K 94 7
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

" apa ! SOOMIN TAKNAK APPA ! " teriak soomin .

" soomin dengar kata appa . ini semua untuk kebaikan soomin dan juga jeno . keturunan appa tak benarkan sepupu menyukai sepupu "

" tak tak tak soomin taknak taknak , soomin cuma nak jeno oppa je ! " bentak soomin .

" keputusan appa dah muktamad , sekarang soomin pergi kemas barang yang soomin perlukan dekat london nanti " tegas tuan lee .

" TAKKKKKK SOOMIN TAKNAK IKUT APPA !!! " soomin jerit histeria .

" jangan sampai appa gunakan kekerasan terhadap kamu . KAMU DAH MELAMPAU " dingin tuan lee .

skip

" aku gerak dulu eh , terima kasih sebab tolong aku sikit sikit dekat sini lepastu jaga soomin baik baik " ujar tuan lee

" alah takda apalah setakat soomin itu kacang je kau tu elok elok dekat london "

" okey terima kasih sekali kami gerak dulu "

selepas pergi nya tuan lee bersama soomin jeno segera berlari ke arah nya .

" betul ke appa soomin nak duduk london selamanya ? " tanya jeno .

" haah , appa dia nak bina hidup baru dekat sana dengan dia " jelas tuan lee .

jeno membuat muka tidak suka . jadi dia sudah tidak boleh bertemu dengan soomin apatah lagi nak berkepit bersama .

dengan suram jeno melangkah kaki masuk ke bilik sempat juga dia mengunci pintu .

" jaemin " panggil puan lee .

" ya omma "

" pergi lah pujuk jeno tuh , mesti dia tengah sedih . omma dengan appa nak keluar kejap elok elok ya " kata puan lee lalu beredar bersama suami nya .

jaemin sedikit teragak agak untuk pergi ke jeno . karang tak pasal pasal kena hempuk . tapi jaemin memberanikan diri nya yang tak berapa nak berani itu .

" jeno... " jaemin mengetuk pintu .

tapi tiada sambutan dari dalam bilik . jaemin cuba untuk memulas tombol pintu itu dan terbuka .

" jeno ? " jaemin masuk ke dalam lalu menutup semula pintu .

jaemin menyelak selimut dan ternyata jeno sedang berselubung dengan selimut itu sejurus dia sedang tidur .

" lah tidur "

-

kelopak mata jeno membuka secara perlahan . tangan nya terasa sedikit lemas . jeno mengerut dahi melihat jaemin yang tertidur sambil memegang erat tangan nya .

dengan sedikit kasar , jeno melepaskan tangan nya dari pegangan jaemin .

" eh kau dah bangun... " sedar jaemin .

" kau buat apa dalam bilik aku ni " soal jeno dingin .

" tadi omma suruh tengokkan kau tu yang aku kat sini " sembari jaemin menunduk .

jeno mendiam dan hanya melihat jaemin memandang lantai sambil tangan nya menguis nguis cadar katil .

" sini "

" a..apa " jaemin mendongak .

jeno tidak membalas apa apa dan hanya menepuk nepuk ruangan di sebelah nya .

jaemin pun hanya mengikut saja petunjuk yang diberi itu . dia baring di sebelah jeno . sejurus itu jeno terus memeluk nya dari belakang pantas menyorokkan wajah nya di ceruk leher jaemin sambil menghidu hidu seperti ketagih .

yang dipeluk terkaku terpaku terkelu semua nya ada . dengan perlahan tangan jaemin membalas pelukan hangat jeno sambil menepuk nepuk belakang jeno .

selang beberapa minit kedua nya terbuai dalam tidur yang lena tanpa melepaskan pelukan itu .

" aigoo tengok lah diorang berdua tu comel betul " ujar puan lee yang dari tadi mengskodeng .

" jeno macam dah berbaik dengan jaemin tu "

" jeno tu sebenarnya nampak sangat dia sayang dekat jaemin , cuma ego tu tinggi sangat . sebijik macam perangai awak " kata puan lee pada tuan lee .

" ehhh memandai je " tuan lee cuba untuk menafikan perkara itu .

" apa eh eh saya ni walaupun dah makin tua saya ingat tau perangai awak tu , sampai sekarang pun masih sama lagi ego ! "

" habis kalau awak tu , jealous memanjang . saya bercakap dengan kucing pun awak dah muncung sepuluh depa "

sudahlah sampai sini saja , kedua nya kalau bergaduh mulut memang takda pemenang .

-

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ C ] love "nomin"Where stories live. Discover now