8 - 🖇️

1.9K 80 30
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

jaemin turun ke bawah . dia sedikit berhati hati kerana masih sakit di bawah itu . sumpah dia memaki hamun jeno di dalam hati nya .

nikmat tu memang lah nikmat , tapi jaemin sukar berjalan dah ni .

" jeno ! tolong aku ! kau ni kan ! dahlah buat aku sakit nak jalan lepastu senang lenang pulak eh ! " teriak jaemin .

" sakit ke ? " tanya jeno .

" soalan bodoh apa kau tanya ni ! " tangan jaemin laju mendarat di kepala jeno .

" auch sorry lah tanya je "

" dah tolong aku cepat ! "

" aloh kau ni tadi elok je manja manja ni nak marah pulak "

" kau punya pasal lah ! "

" yelah yelah semua salah aku "

jeno memapah jaemin hingga di meja makan dan terus menyambung memasak tanpa memandang muka jaemin .

" hai anak anak omma ! "

" eh omma dah balik " jaemin memeluk puan lee .

" rindu dengan anak omma ni , sorry lah tak balik rumah tau lah kan nenek tu macam mana "

jaemin hanya mengangguk tanda faham .

" btw jaemin okay okay je kan ? takda sakit sangat kan ? " soal puan lee .

jaemin membuat muka blur sesaat .

" er takda sakit , kenapa tiba tiba macam macam tu "

" takde lah semalam jeno kata- "

" OMMA CUBA RASA NI TAKUT MASIN LAH " potong jeno .

jaemin bertambah blur .

" jeno masak apa tu "

" nasi goreng seafood je omma " balas jeno .

puan lee mengohkan saja .

" mana appa ? " tanya jaemin .

" tu hah " puan lee menunjuk di pintu .

" omma appa dah makan ke ? " tanya jeno sambil menatang mangkuk berisi nasi goreng itu .

" dah makan dah tadi dekat rumah nenek kamu " kata tuan lee .

" aik bukan appa stay dekat office ke semalam ? " tanya jaemin .

" er ah apa tu...memang appa stay office tapi appa singgah rumah nenek "

" haih memang tak boleh bawak rahsia betul la omma appa ni " kata jeno dalam hati .

" okey lah korang berdua makan lah omma appa naik dulu ye " puan lee menarik tuan lee lalu masuk ke bilik mereka berdua .

" kenapa omma dengan appa tu , macam tau tau je yang aku tengah sakit "

" erm entah " jeno cuba menghindari dari soalan itu .

meanwhile

" mesti sakit kan jeno tu kerjakan jaemin "

" mesti dia beraksi macam appa dia ni " tuan lee berkata bangga .

puan lee teringat sesuatu kejadian lalu lantas tangan nya menepuk peha tuan lee .

" auch sakit lah "

" menggatal "

" apa yang menggatal nya , saya cuma nak beraksi lagi boleh ? "

" sebelum saka saya ni keluar baik awak pergi mandi "

tuan lee tersenyum miring . dia mendekati puan lee dan menolak wanita itu di katil .

dengan penuh nafsu dia meramas dada puan lee dan.....

" arhhh ahhh akhhhh daddy ! faster ahhh "

" ahh ughh fuck so tight baby hmmhh "

jeno menutup telinga jaemin yang berada di sebelah nya itu . pipi jaemin memerah bila mendengar setiap desahan daripada puan lee .

" ish omma dengan appa ni pun , nak buat ekhem pun senyap senyap lah "

" jeno jom keluar aku taktahan lah tak selesa hmmm " jaemin memeluk jeno .

" okey okey jom "

skip

jaemin menjilat jilat aiskrim yang dibeli oleh jeno sebentar tadi .

" sedap ? nak sikit leh "

" tak boleh "

jeno membuat muka . tapi dia kisah apa , jeno segera menjilat aiskrim di tangan jaemin .

" yahhh "

" alah rilek lah macam kita pernah- "

" diam ! "

jeno terkekeh melihat jaemin yang menggemaskan itu .

dari sudut lain seorang wanita sedang memerhati mereka berdua .

" benci ! jeno aku punya milik aku ! aku sorang je boleh hisap dick dia hmph ! "

-

menunggu update ke tuu hshs

[ C ] love "nomin"Where stories live. Discover now