Profesör McGonagall Gryffindor ortak salonuna girerken sinirden elleri titrer vaziyetteydi. Madam Rosmerta ona gönderdiği baykuşta iki öğrencinin bu saatte patikadan ilerlediğini yazmıştı. Tabi Hogwarts'ın biçim değiştirme öğretmeni o öğrencilerin kim olduğunu adı gibi biliyordu.
Paraloya söyleyip Şişman Kadın'ın mızmızlanmalarına aldırmayarak delikten içeri yürümeye başladı. Geceliğinin yerde sürünmesi umrunda değildi. Doğrudan erkekler yatakhanesinin yedinci sınıf katına çıktı. Çapulcular'ın kaldığı odanın önüne geldiğinde tüm sinirine rağmen eliyle sertçe kapıya vurdu. Doğrudan dalmak istememişti.
Remus sesi duyduğu anda elini olabilecek en sert şekilde alnına vurup yumruğunu sıktı. Yapabileceği hiçbir şey yoktu. Profesör McGonagall bu saatte böyle kapı çalıyorsa zaten öğrenmiş demekti.
Oturduğu yataktan kalkıp kapıya yürümeye başladı. Peter dudağını ısırıp öylece ne olacağını izliyordu.
Remus kapıyı açarak kenara doğru çekildi. Oda Profesör McGonagall'ın tamamıyla göreceği şekilde açıktı. Yataklar boştu. Sirius ve James yoktu. Peter ve Remus bembeyaz suratla dikiliyorlardı.
"Gideceklerini biliyor muydun?" diye sordu.
"Hayır Profesör." dedi Remus. Toparlayabileceği bir durum yoktu. Yalan söylemek her şeyi daha da mahvederdi.
"Ne zaman geleceklerini biliyor musun?"
"Birazdan burada olurlar. Kötü bir amaçları yoktu. Özellikle kuralları çiğnemek için yapmadılar. Sadece önemli bir şey olduğuna eminim. Kızmadan önce dinlerseniz eğer-
"Yeter Lupin! Bir öğrencinin gece okul içinde dolaşması dahi yasakken ikisi bir olup Hogsmeade'e gidiyorlar. Bu konu doğrudan Profesör Dumbledore'a iletilecek." dedi. Sinirden ellerinin titremesi geçmiyordu.
Remus buna rağmen kafasını eğip gülümsemeye başladı. Eğer arada Dumbledore varsa en azından atılmayacakları kesindi.
.
.
.Yaklaşık on beş dakikalık bir beklemenin ardından Sirius ve James sessizce odanın kapısından girdiler. Haritadan odada kimin olduğunu gördükleri için çok tedirgindiler. Sirius gergin olsa da önden odaya girip "Profesör McGonagall! Gece vakti yine? bizim odamızdasınız." dedi. Hafifçe gülümsüyordu. Ancak McGonagall ayağa kalkıp "Doğrudan Dumbledore'un yanına. Ayrıca gryffindordan 80 puan. İkiniz için de!"
"Hey en azından puan işini tekrar düşünün Profesör. Çünkü zaten birkaç yüz tane daha ceza alacağız." diye çıkıştı Sirius.
James gözlerini sımsıkı kapattı. Lily bundan sonra asla onunla konuşmayacaktı. Harika giden flört dönemi tamamıyla bitmişti.
McGonagall iki oğlanla birlikte odadan çıkarken Remus sinirle kapıyı kapatıp doğrudan yatağa girdi. Neydi bu kadar önemli olan da bu saatte onu Hogsmeade'e kadar götürmüştü bilmiyordu. Sadece sinirliydi. Bir gün Sirius'un ağzını burnunu kırmanın hayaliyle uyumaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolfstar// Çapulcular
FanfictionRemus: Lanet olası, yine neredesin sen? Remus: Marlene odanın kapısında, uyuyacağım demişsin ama gelmedin bile buraya? *******