Sirius geç saatlerde artık son cezasından dönüyordu. İki haftadan sonra ilk defa bir sabah rahatça uyuyacaktı ve üstelik yarın hafta sonuydu. Akşam yemeğine kadar uyumayı planlayacak kadar yorgundu.
Paraloyı söyleyip ortak salondan içeri girdiğinde tekli koltukta kafası yana düşmüş uyuyan Marlene'i gördü. Normalde düzenli ve kuralcı olan kızın bu saatte burada olmasına anlam veremese de doğruca yanından geçip erkekler yatakhanesine giren kapıya ilerledi. Ama durup geriye döndükten sonra kıza baktı. Her ne olursa olsun arkadaşız diye geçiriyordu içinden.
Marlene'in yanına geldiğinde parmağının ucuyla kızı dürtüp uyanmasını bekledi. Kız zaten bunu bekliyormuş gibi aniden gözlerini açtı.
Şaşırarak etrafa göz gezdirdi. Ardından Sirius'u görüp gülümsedi.
"Yarın antrenmanın yok mu? Kendi yatağında uyusan daha iyi olur." dedi Sirius.
Marlene üstündeki battaniyeyi kenara iterken düzgünce oturup "Seni bekliyordum." diye yanıtladı. Sirius şaşırarak baksa bile tereddüt etmeden geniş koktuğun kenarına Marlene'in tam karşısına oturdu.
"Seni hala seviyorum."
Pat diye söylediği sözler Sirius'u daha da şaşırtsa bile oğlan sanki hiçbir şey söylenmemiş gibi ayağa kalkmaya yeltendi.
"Lütfen Sirius. Beni unutmuş olamazsın. Ya da eğer unuttuysan zorlamayacağım. Saygı duyacağımı biliyorsun ama şimdiye kadar hiçkimseyle konuşmaman bana ümit veriyor."
Sirius derin bir nefes alıp "Bak ben de sana saygı duyuyorum ama tekrar olmayacağını biliyorsun. Öyle ya da böyle iki yıl çıktık. Artık alışmıştın kısa zamanda atlatamaman normal. Sen beni sevmiyorsun sadece öyle sanıyorsun." dedi.
"Ama başkasıyla deniyorum yapamıyorum. Senin yerini tutmuyor. Aynı hissedemiyorum."
"Marlene herkes farklıdır. Herkese aynı şeyi hissedemezsin. Sırf unutup unutmadığını görmek için sevmediğin biriyle zaman geçirirsen böyle olması normal. Zamana bırak, biraz kafanı dinle. Hem unutman gerekmiyor biz çok iyi bir çift değildik ama iyi arkadaşlardık çok güzel günler geçirdik. Artık okulun bitmesine de az kaldı. Yepyeni insanlarla tanışman için fırsatın olacak. Her şey burası değil."
Marlene elleriyle yüzünü kapatıp bir süre öylece kaldı. Sonra ayağa kalkıp ayak parmak uçlarına kalkarak Sirius'a sarıldı.
"Biz gerçekten iyi arkadaşlardık. Tüm güzel günler için sağ ol." dedi.
"İstediğin zaman yanında olurum. Hala arkadaşız." dedi Sirius'ta elleriyle kızın sırtını okşarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolfstar// Çapulcular
FanfictionRemus: Lanet olası, yine neredesin sen? Remus: Marlene odanın kapısında, uyuyacağım demişsin ama gelmedin bile buraya? *******