5. Elsa

301 24 2
                                    

     U Winter byli na noc Sam se Stevem. Nic se nestalo, až na to, že oba usnuli a probudili je až Wanda s Visionem, kteří  je přišli vyměnit.  Peter už s nimi nebyl, jelikož musel do školy.
    Během jejich výměny se pohnula Winter, která lezela na lůžku. Slezla z něj dolů a Wanda ji pozdravila:
    „ Dobré ráno, jak jste se vyspala?”
Winter byla nejdřív z pozdravu zmatená, brzy si však uvědomila, že se s ní chtějí jen pozdravit.
     „ Dobré ráno,” odpověděla nejistě, takže to spíš znělo spíš  jako otázka a pokračovala:
    „Nespala jsem,”
Wanda se na Visiona zmateně podívala.
    „Jakto, že jste nespala?”
    „ Nemohu spát, můj mozek na to není určený,”
    „ Ale vždyť jste spala, já jsem vás viděla,”
    „To ano, mé tělo spalo, ovšem mysl nikoli, byla jsem plně při vědomí,”
Wanda na zmatená jak může někdo spát a přitom plně vnímat?
     „ Mohla bych prosím dostat sklenici vody?” přerušila její myšlenky osoba za zrcadlem.
Než stihla něco říct, odpovědi se ujal Vision:       „Ovšem, za chvíli jsem zpět,” a odešel pro ni.
     Za méně než minutu byl zpět s velkou sklenicí po okraj naplněnou vodou. Opatrně ji položil na stolek.
     „ Nechtěla byste něco na snídani? Nějaké pečivo či ovoce?”
     „ Ne, ale děkuji vám za nabídku,”
      „ Opravdu nic nechcete? Od té doby co jste tady jste ještě nic nejedla,”
    „ Já nepotřebuji jíst, stačí mi jenom dodržovat hladinu vody v organismu,”
Vision se na ni díval a snažil se pochopit proč nepotřebuje jíst ani spát. Winter jako by slyšela jeho myšlenky objasňovala:
     „ Já nejsem člověk, sice tak vypadám, ale to je jen vzhled. Uvnitř jsem jen vyvinutější organická hmota poháněná energií vzniklou chemickou reakcí, která se odehrává  v oblasti trupu,”
Vision na ni hleděl a zřejmě mu došla slova. Winter pokračovala:
    „ Ne všechny mé části jsou z organické hmoty, například více než polovina mého mozku je vysoce inteligentní počítač napojený na mé nervy v mozku. Proto Wanda nemůže číst všechny mé myšlenky,” Ta je se zaujetím beze slova pozorovala. Všimla si že jejích myšlenek je méňe než u ostatních.
    

      „ Zaregistroval jsem, že už můžete našlápnout na kotník, tak jsem se chtěl zeptat, jak je na tom vaše paže,” rozhodl se začít po dlouhé pauze konverzaci Vision.
     „ Kotník už je zahojený, ale paže se stále zaceluje,” podívala se na něj Winter a nevědomky se usmála. Nebyla zvyklá na otázky tohoto typu.
     „ Proč se mě pořád na něco ptáte? Měla jsem za to, že s vězni se společenská konverzace nesluší, ”
     „ Máme pár věcí společných” odpovídal,           „ Také nejsem člověk, jen tak vypadám a  nepotřebuji jíst ani spát, ”
      „ Toho, že nejste člověk jsem si všimla hned, jak jste prošel tou zdí,”
      „ To, že jsem celý červený a na čele mám kámen nic neřeklo?”
     „ Nerozeznává mám barvy, ale to, že máte na čele kámen mi bylo hned nějaké divné,” usmívala se znovu Winter.
     „ Mohla bych se vás na něco zeptat?”
     „ Ovšem,”
     „ Proč jsem byla přirovnána k Else z Ledového království?”
Wanda se zasmála a pobaveně se dívala na Visiona, který začal objasňovat:
     „ Tady na Zemi existuje animovaná pohádka, která je o princezně jménem Elsa, která umí kouzlit s vodou a všemi jejími skupenstvími,”
     „ Teď už to chápu, to přirovnání bylo  reakcí na to, jak jsem zmrazila to zrcadlo,” pochopila Winter.
     „ Vy si myslíte, že jsem kouzelnice? To je naprostý nesmysl, je to čistá věda,”  zvedla ruku nad sklenici s vodou a konečky prstů zatřepetala nad hladinou, která se jako kouzlem začala vlnit. Pak rychle zvedla ruku a voda se proměnila do tvaru kobry, která tancuje na zvuk píšťaly. Prsty pomalu pohybovala a voda se vlnila a otáčela. Poté dlaň rychle rozevřela směrem ke stropu a z vody se stal mráček o velikosti fotbalového míče. Wanda v Visionem na mráček koukali jako na boží znamení. Nakonec Winter zatnula ruku v pěst a z mráčku se stala obří vodní kapka. Pomalu prsty rozevírala a z kapky se stávala placka, která se za malou chvíli vytratila.
      Bylo jasné, že přirovnání k Else mělo jistý smysl.  
    
                                   ~~~




    

  
  

    
    

Winter Power (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat