11

212 29 8
                                    

Autor pov:
Tae:Jimin~~~*spune Tae mai mult ca un geamăt atunci când Jimin la împins încet pe pat punându-se peste el. Jimin continua cu săruturi mici pe gat iar respirația lui fierbinte ii face pielea de găină lui Tae care nu prea era conștient de ceea ce se întâmpla, căldurile au pus stăpânire pe mintea amândurora chiar dacă amândoi erau bottom. (sper ca am scris bine)
Jimin ii ridica bluza de pijama lui Tae și începe sa ii sărute abdomenul fierbinte de parca stătea pe cărbuni încinși în loc de patul moale de sub ei.
Jimin ii îndepărtează tricoul lui Tae apoi pe al lui și se apleacă din nou pe Tae și ii săruta încet și umed clavicula fiind gata sa îl muște de gat când ceva, sau mai bine spus cineva, îl trage de pe Taehyung care începe sa își tremure iar aripile din cauza pierderi plăcerii.
Jin a ajuns la timp acasă și la luat pe Jimin de pe Taehyung. Îl auzea pe Jimin cum mârâia iar pe Tae cum scotea un sunet de neplăcere dar doar la închis pe Tae în camera cu cheia apoi a plecat la baie cu Jimin care a început sa ii muște mana încet. Îl pune în cada și pornește apa rece cu care ii da pe fata și pe corp pana când ochii lui Jimin se liniștesc si nu mai mârâie, revenindu-si. Jimin îl privește confuz pe Jin dar apoi își amintește ce era sa facă.
Jm:Jin... Îmi pare rău... Nu știam ce fac...
Jin:Nu e vina ta Jiminie, acum haide la tine în camera, o sa fi mai bine acolo. Ma duc sa îl trezesc și pe Tae.
Jm:I-al și pe Namjoon în caz de orice, Taehyung e foarte nervos acum probabil și vă va ataca.
Jin merge cu Jimin pana în camera lui unde ii lasă o tableta cu pastile pentru a-i relaxa  căldurile apoi merge și îl ia pe Namjoon explicându-i pe drum situația. Namjoon înțelege apoi deschid ușa iar de după ea apare un Taehyung cu ochii negrii întunecați, aripile ridicate în semn ca avea sa atace iar ghiarele de la mâini ieșind afara fiind gata parca sa smulgă carnea de pe prietenii lui dar pe care nu ii putea vedea sau auzii din cauza întunericului în care se afla. Se apropie de cei doi încet mărindu-și aripile pe cât se apropia iar cei doi încercau sa se dea înapoi ieșind pana la urma din camera.
Jin:Tae! Taehyungie, liniștește-te, suntem noi, Jin și Namjoon. Revino-ți!
Nj:Tae...? *dar nu apuca sa spună pentru ca Tae aproape a sărit pe el încercând sa îl atace și scoțând un sunet ca un strigat pițigăiat, dar, din fericire, Namjoon sa ferit și la luat pe Jin de mana începând sa fuga cu el de mana pana la parter unde ceilalți băieți au auzit zgomotul.
Jh:Ce se întâmplă??
Nj:E Tae, a intrat in călduri și el și Jimin era aproape sa o facă dar când Jin la luat pe Jimin Tae sa enervat iar acum încearcă sa ne atace.
Jin:Ți-am zis sa nu le spui și lor!
Nj:Trebuia, ce ar fi trebuit sa le spun? Ca Tae are draci și acuma iasă din el?
Jin nu apuca sa ii răspundă pentru ca Tae a ajuns la parter unde încă ii privea nervos cu aripile la vedere amenințător.
Cu toții încercau sa se ascundă când l-au văzut pe Tae asa nervos. Momentul în care Jungkook a întrat în încăpere cu niște plase în mana și puțin nervos din cauza ca să lovit în coltul unei mese, spunând cu o voce nervoasa și joasa, sunând dominanta:
Jk:Ce se întâmplă aici? *in momentul următor Taehyung și-a lasat aripile în jos încet iar ochii i-au revenit la normal, ey bine, nu chiar normali, încă avea pupila dilatația dar nu mai avea ochii în intregime negrii iar starea de nervozitate I-a dispărut iar una ușor euforica ia apărut când a auzit vocea groasa a lui Jungkook. Jin a observat efectul pe care îl avea Jungkook asupra micului hibrid iar atunci când vedea ca Tae încerca iar sa para fioros ii spune lui Jungkook
Jin:Jungkook, fa-o din nou! Repede!
Jk:Ce sa fac?
Jin:Vorbește dominant, îl calmează! Îți explic după. *Jungkook oftează confuz apoi începe sa vorbească cu vocea groasa și dominanta.
Jk:Tae, liniștește-te, altfel vei primi o pedeapsa. *la aceste cuvinte Taehyung se calmează din nou și se întoarce către Jungkook mergând către el și cățărandu-se pe el, picioarele punându-le în jurul taliei lui Jungkook iar mâinile după gatul lui. Aripile ii tremura din nou și le înfășoară în jurul lui Jungkook începând și sa ii sărute gatul încet.
Jk:Ok... Ce a fost asta și ce se întâmplă și ce sa întâmplat  și de ce face asta??????
Jin:Jungkook, Tae a intrat in călduri și se pare ca tu ai un anumit control asupra lui. Slava domnului ca nu ne-a mâncat și ai apărut la timp... *spune acesta iar toți expira ușurați ca au scăpat de mânia lui Tae cel fioros.
Jk:Cum adică" am un control"?
Nj:Tu ești singurul căruia i se supune Jungkook, te-a ales ca perechea lui. (iar la aceste cuvinte lumea lui Jungkook sa întors pe dos... Nu credea ca asa ceva e posibil, a văzut scris pe un site despre hibrizi ca ei își aleg partenerul pe viata dar nu credea ca e adevărat... A mai văzut multe lucruri scrise acolo ce nu păreau a fi adevărate dar în continuare va afla dacă sunt sau nu adevărate.
Jk:O-ok, și acum ce fac? *spune și arata către Taehyung care nu înceta sa ii sărute gatul cerând atenție.
Jin :Pai... Ori ii faci un dus rece ori il satisfaci știi tu cum *spune acesta și rânjește către săracul băiat care lasă în sfârșit plasele din mâini și îl ridica pe Taehyung punându-si mâinile pe fundul lui pentru susținere dar acel lucru îl făcuse pe Tae sa geamă încă sărutând gatul lui Jungkook și sa își scuture mai tare aripile în jurul sau.
Jk:Parca ați spus că nu are instincte de animal...
Nj:Nu am zis ca nu are, am zis ca are puține.
Jungkook oftează și merge către baie unde îl pune pe Tae în cada și vrea sa pornească apa dar privirea lui Taehyung și ochii lui înlăcrimați îl opresc.
Jk:Tae, de ce plângi? *spune ștergând prima lacrimă care ia curs pe obraz.
Tae:T-tu... Nu ma vrei? *spune acesta iar inima lui Jungkook se rupe...
Jk:Normal ca te vreau Tae, dar nu acum, când va fi momentul perfect îți voi arata cât de mult te iubesc.*spune și ii săruta fruntea apoi pornește apa și începe sa ii ude încet spatele lui Tae, își uda puțin mana apoi ii pune peste obrajii lui roși și ii uda cu apa puțin rece. Ochii lui Taehyung de data asta ajung sa își revină complet iar aripile i se relaxează. Jungkook, după ce vede ca Tae să liniștit, oprește apa și ia un prosop pentru a-l șterge pe Tae.
Tae:Îmi pare rău Kookie... *dar Jungkook îl ia în brate îl îl duce în patul sau unde îl învelește apoi se pune lângă el și îl strange in brate.
Jk:Nu e vina ta Tae. *ii săruta fruntea apoi adorm amândoi chiar dacă era ora 5 după amiaza.

Hi hi 🌺

Cum vi se pare? ❤️

Ma gândesc sa încep o noua carte =)) despre Jungkook robot =)) nu știu de unde a venit ideea asta dar a venit =)) am deja coperta și titlu și știu cum sa încep dar o sa scriu câteva capitole ca și ciorne momentan în caz ca nu am asa multe idei pentru carte =[]

Va mulțumesc mult pentru sprijin

Un vot nu strica apropo=))


Without you    |JJK × KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum