Ks: nu suntem chiar pierduți! Uite! O cabana!
Taehyung se uita în direcția indicata de micul lup apoi amândoi aleargă către aceasta sa inspecteze.
Tae: Pare cam părăsită... *spune acesta după ce vede condițiile în care era casa. Sa zicem ca arata cam veche, foarte veche.*fără lup=)) *
Ks:pai nici dacă ar fi părăsită nu ar fi rău. Am avea unde sa stam peste noapte. *spune acesta încercând sa gândească pozitiv însă Tae tot credea ca dacă era cineva acolo sa ii ajute era mai bine.
Cei doi înaintează către ușa casei. O deschid după ce bat de 3 ori în ușă și sunt întâmpinați de un miros umed și închis. Înăuntru nu erau prea multe: o masa, doua scaune, un loc pentru foc și un fel de pat făcut din lemn și fân.
Taehyung se pune pe patul de fân iar Kuson se pune lângă el apoi cad amândoi într-un somn adânc.
.
.
.
Era dimineața iar cei doi se trezesc cu un miros plăcut de mâncare. Amândoi simt o căldură peste ei. Era o pătură.
Taehyung se ridica dar începe sa simte durerea din zona abdomenului sau. Se da jos din pat cu greu apoi urmărește mirosul pana afara din cabana unde se afla un bătrân cocoșat. Acesta îl aude pe Taehyung și se întoarce către acesta cu o tava cu mâncare, mai exact orez cu niște carne și alte legume.
B(batranelul) : Oh, te-ai trezit? Super, haide sa mănânci!
Taehyung înaintează către unul dintre scaunele din curte apoi se așează și își ia o farfurie cu mâncare și începe sa mănânce fiind foarte flămând.
B:Nu sunteți de pe aici. Așa-i?
Taehyung doar da din cap negativ și continua sa mănânce.
B: Aha. Știam eu. V-am vazut în cabana mea când m-am întors de la vânătoare si Văzându-va asa răniți și obosiți v-am lăsat sa dormiți. *spune bătrânelul bun la suflet cu un zâmbet pe față.
Tae: m-mulțumim. Mulțumesc pentru ca ne lăsați sa stam. *spune încă având mâncare în gura.
B: Nicio problema dragule, oh dar ce ai acolo? *spune și arata către rana adâncă a lui Tae*cine te-a rănit atât de tare, of sărăcuțul de tine...
Batranelul merge încet pana în casa apoi se întoarce cu o trusa mai veche de prim ajutor. Se apropie de Taehyung apoi ii ridica tricoul și începe sa dezinfecteze rana.
B: Cine a făcut asta unui băiat asa chipeș ca tine?
Tae: P-pai... Nu știu... Sa întâmplat totul foarte rapid și am fost foarte stresat și speriat de situație asa ca am uitat...
Bătrânelul doar termina treaba inconjurand apoi talia micuțului Tae cu un bandaj apoi se pune iar pe scaunul lui și pune mâncare într-un bol apoi mănâncă.
Kuson apare și el și se pune lângă Tae pe un scaun. Cei doi au mai vorbit cu bătrânelul. I-au povestit prin ce au trecut iar bătrânelul a rămas șocat.
Tae: da... Și acum încercăm să aflăm unde suntem și cum sa îmi contactez prietenii sa vina sa le salveze din locul asta. *după ce Tae a terminat de povestit, a oftat încet.
Bătrânelul văzându-i pe cei doi asa de triști a știut ca trebuie sa ii ajute. Acesta a plecat în casa apoi sa întors cu o cutie micuța de pantofi. Acesta se pune pe scaun apoi vorbește.
B:Uitați băieți. Îmi pare tare rău că a trebuit sa treceți prin atâtea sa ajungeți aici. Sunteți puternici și curajoși. Vreau sa va ajut sa scăpați din aceasta pădure și sa ajungeți la prietenii voștri. Am auzit des la radio cum hibrizii mereu dispar de acasă apoi sunt găsiți peste 10 sau 15 ani într-o pădure m0rti. *spune acesta apoi face o pauza și ofta.*
B:Acesta îl am de 6 ani... L-am ținut închis pentru a nu ma găsi nimeni. Povestea mea e complicata... Nu am vrut ca nimeni sa ma găsească aici asa ca doar l-am ținut închis. *acesta desface cutia apoi scoate de acolo părți de telefon pe care începe sa le pună împreună. *L-am ținut pentru ceva important, iar acum știu ca este important pentru voi. O sa vi-l dau cu condiția sa îl țineți închis pana când fugiți cât mai departe de acest loc. NIMENI nu trebuie sa știe ca sunt aici. *spune acesta devenind foarte serios. Le înmânează telefonul acum complet dar încă închis.
B:Plecați și luați astea cu voi, va vor tine câteva mese *spune acesta și le înmânează o plasuta cu mâncare înăuntru.
Ks:Mulțumim pentru tot! O să v-
B: PLECAȚI! ACUM!
Bătrânul striga iar aceștia o iau la fuga în pădure cand îl aud pe bătrân cum începe sa râdă isteric. Râsetele lui se auzeau cu ecou între copacii înalți. Cei doi băieți fug cât ii țin picioarele. Fug și fug pana când rasul bătrânului se oprește.
Tae:Asta a fost intens, ma întreb care e povestea lui.
Ks:Nu știu, haide sa mai mergem, nu vreau ca bătrânelul acela drăguț sa aiba probleme din cauza noastră.
Cei doi continua sa meargă cât mai departe de cabana bătrânului.
A plouat apoi sa oprit.
Sa înserat iar cerul era întunecat și senin.
Cei doi încă au mers pana când soarele era gata sa răsară.
Tae: Cred ca suntem destul de departe. Haide sa încercăm să îl deschidem.
Cei doi se pun la baza unui copac apoi deschid telefonul. Acesta se deschide fără probleme.
Ks: Ok, sa deschis. Știi un număr?
Tae:Știu numărul de la stația lui Yoongi. El ne poate găsi. Sunt sigur de asta.
Taehyung scrie numărul în telefon apoi suna.
Și suna
Și suna
.
.
.Ks: nu cred ca e semnal aici... Bipăie in continuu.
Tae: poate dacă ma urc în copacul ala înalt prind niște semnal.
Ks:Ma duc eu! Tu ești rănit Tae. Ma urc sun eu. Tu stai aici.
Kuson se apropie de copacul înalt apoi pune telefonul în buzunarul pantalonilor, trage aer în piept și începe sa urce pana în vârf.
Ks:Ok! Acum sun!
Tae:Ai grija sa nu cazi Kuson!! *striga unul la altul. Kuson suna iar la numărul de pe ecran apoi așteaptă.
Suna.
Suna.
Suna.X:Cine e? De unde ai numărul asta?!
Suspans iar =)))
Mulțumesc pentru suport 💕
✨💜JK💜✨
Spuneți-vă părerile în comentarii ❤️🔥
Eu le citesc și reacționez 😉Trebuie sa îmi organizez viata =))
CITEȘTI
Without you |JJK × KTH|
FanfictionJk:'Nimeni nu îți va face vreun rău cât sunt lângă tine' ... ... ... Tae:'Si când nu vei mai fi lângă mine, ce ma fac?' Asta e prima carte de pe contul acesta, vechiul cont l-am pierdut după ce mi sa stricat telefonul=((aveam 2 cărți de terminat dar...