18

57 11 1
                                    

Yoongi pov. :
Sunt in spital sa îl vizitez pe Jungkook. După toate cele întâmplate am aflat ca este în stare grava la spital. Era dimineața, foarte dimineața. Nu am putut dormi din cauza stresului și veștilor ca Jungkook încă nu sa trezit.
Ajung la spitalul unde e Jungkook internat și intru dar ma opresc când aud niște strigate, erau strigatele lui Jungkook. Ma apropii și îl vad pe Namjoon cum îl tine în brate pe Jungkook.
Yg: Namjoon! Ce sa întâmplat?
Nj: Sa trezit Jungkook. Probabil a fost speriat și sa panicat. Nu știu. Îl duc înapoi în camera. Vi cu mine?
Yg: Da, vin-
Ring ring ring
Ring ring ring
Ring ring ring
Ce ciudat. Nu am mai auzit soneria asta de luni de zile... Hm... Îmi ridic telefonul din buzunar și ma uit la număr. Nu îl cunosc...
Rm: Cine e?
Yg: Nu știu... Ciudat...
Nj:Ce e asa ciudat ca îți suna telefonul?
Yg: Nu înțelegi. NIMENI nu știe numărul asta. Doar doua persoane din secția mea îl știu. Nu l-am dat niciodată la nimeni și este doar pentru urgențe, cei doi la care le-am dat numărul nu au voie sa îl dea nimănui.
Nj:Hm... Răspunde, poate chiar e important. Eu ma duc în camera lui Jungkook, te așteptăm acolo.
Doar dau din cap afirmativ apoi continui sa ma holbez la numărul de pe ecran. Am dat numărul cuiva fără sa știu? Oare m-am îmbătat iar și l-am dat cuiva?
Nu am băut deloc în ultimele 3 săptămâni.
Îmi fac curaj si răspund.
Yg:Cine e? De unde ai numărul asta?
X:Hei! Eu-eu sunt - Eu sunt Kuson! Sunt cu Taehyung! Poate - poate îl cunoști! Avem nevoie de ajutor!
Nu îmi venea sa cred. Dacă ce spunea e adevărat atunci trebuie sa ajung la stația mea rapid. Am luat-o deja la fuga către mașina făcând pe toată lumea de pe hol sa se uite în direcția mea.
Yg:Unde sunteți?
Ks:N-nu știu... Într-o pădure... Vad mulți copaci! Si sunt în vârful unuia... Nu este s-semnal. *din cauza semnalului slab vocea băiatului din telefon părea ca dispare și apare. Ma urc rapid în mașină și o pornesc ieșind din parcare.
Yg:Kuson! Stai cu mine la telefon! Orice ai face sa nu închizi! M-ai auzit?
Ks:D-d........ Te a-aud........
Yg:Haide Kuson, vorbește cu mine! Ai spus ca ești într-un copac! Ce vezi în depărtare! Orice detaliu e important!* spun în timp ce zbor peste șosele în timp ce claxonez mașinile din fața mea. Nici nu îmi pasă de semafoarele de pe drum. Toți ma lasă să trec pana ajung în fața secției mele.
Ks:Sunt mulți c-paci și vad un p-âu! Este ce-ață! Nu vad mare lucru!
Yg:Este bine Kuson! Ești cu Taehyung? Unde e el?
Ks:Este l- baza cop-acului, este b-b-b-.......
Yg:Ramai cu mine Kuson! Mai e cineva cu voi?
Ks:Nu este-n-nimeni
Inima ma durea. Credeam ca printr-un miracol poate ca Jimin și J hope erau și ei acolo. Dar nu îmi pierd speranța. O sa ii găsesc!
Intru rapid in parcare iar spre mirarea mea nu am lovit nicio mașina. Parchez apoi ies din mașină val variej și alerg către întrarea către clădirea imensa.
Yg:Kuson rezista încă puțin, tine telefonul sus! Nu ma pierde Kuson!!
Ks:In-ce-.......c
Pot auzi cum semnalul e tot mai slab. Alergam cât de rapid puteam pe scări apoi pe hol. Ma apropii de ușa biroului meu și o împing aproape rupând-o. Îmi conectez telefonul la rețea apoi încep procesul pentru a găsi semnalul telefonului lui Kuson.
Ks: e-ești...... Oo....??
Yg:Sunt aici! Nu închide!
Ks:Nu-nucred....a po---- sa-ma țțin.....m-lt!------
Yg:Cum Adică? Kuson! Stai cu mine!!
AL NAIBI DE CALCULATOR! Merge atât de încet! Încă de încarcă!
95%
96%
97%
98%
99%
IN SFÂRȘIT! Am intrat in sistem! Acum unde ești Kuson.
La telefon se auzeau tot mai multe întreruperi, Kuson încerca să îmi spună ceva dar nu am înțeles mai nimic.
Yg:Stai la telefon Kuson aproape v-am găsit!
Ks:-------------
II găsesc într-un final ca se afla pe o insulă. Insula era departe de unde eram eu acum. Am văzut locația exacta a acestora și am salvat-o
Yg:Kuson! KUSON! V-am găsit Kuson! Voi veni după voi! Stați fără griji! *după ce termin de spus telefonul se închide din cauza lipsei semnalului.
Am pornit alarma care ia trezit pe agenți.
Yg:Atenție toată lumea! Avem o misiune importanta! Toată lumea va veni! Nu accept niciun refuz! Sa fiți gata în 5 minute în fața clădirii și pregătiți elicopterele!
Toți bărbații din încăpere se ridica și aleargă fiecare în direcții diferite.
Eu ma duc la mine în birou unde îmi îmbrac echipamentul și îmi iau armele. Ies din birou și alerg pe holuri și apoi pe scări. Ajung la parter unde oamenii se agitau de colo colo încercând sa se pregătească cât mai rapid pentru misiune. Ma îndrept către ieșire apoi în fața firmei deja ma aștepta un elicopter cu care decolam și plecam spre cei doi hibrizi.
.
.
.
Am zburat aproape doua ore și aproape am ajuns. Pădurea se sub picioarele noastre este foarte sumbra iar în aer era o ceata groasa ce o puteai tăia cu cuțitul.
Stăteam aproape de vârfurile copacilor și încercăm să vedem ceva de pe pământ dar ceața făcea totul atât de greu de văzut.
Le fac semn celorlalți cum ca o sa coboram. Elicopterele se despart în mai multe părți ale pădurii apoi lasă niște funii pe care bărbații înarmați sa poată coborî.
Cobor pe funie și trec de ceața rece. Ajung cu picioarele pe pământ odată cu alți bărbați si începem sa inspecta locurile. Sunetul elicopterelor era destul de puternic. Dacă era cineva în jur sigur ne-a auzit.
Fiecare echipa de oameni începe sa patruleze în direcții diferite.
Trecem pe lângă copacii înalți ținând arma în mana și pregătit pentru orice s-ar întâmpla.
Am mers și cautat jumătate de ora. Încă nu am dat de cei doi. Totuși încep sa ma apropii de un copac cu un trunchi foarte gros, coroana bogata și mai înalt decât toți ceilalți copaci. Trei bărbați ma urmăresc din spate.
Cum ma apropii de acel copac cum se auzeau tot mai multe gemete de durere. Când trec de copac și privesc în jos îl vad pe Taehyung la pământ rănit în zona abdomenului. Se putea vedea cum are răni pe tot corpul.
Yg:Taehyung! Ești bine? Unde e prietenul tău?
Tae:Y-yoongi-e....
Yg:Ce e Tae? Spune-mi
Acesta își deschide ochii și ii pot vedea cum tremura. Se uita direct în ochii mei și îmi pune mana pe umăr.

Tae:fugi Yoongi!










O

K 👌

K 👌

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.





Spuneți-vă părerile în comentarii ❤️‍🔥
Eu le citesc și reacționez 😉

Without you    |JJK × KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum