23

72 11 2
                                    

💜Namjoon liveu'😁

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

💜Namjoon liveu'😁

Jm:FUGIȚI *După spusele lui Jimin toți o iau la fuga în direcții diferite. Jimin se ascunde sub măsuța de sticla, Yoongi fuge în bucătărie și închide ușa în urma lui iar săracul Jungkook fuge către ușa bucătăriei unde a intrat Yoongi și încearcă sa o deschidă dar era blocata de Yoongi care credea ca Tae încerca să meargă după el.
Jk:Yoongi deschide ușa!!
Yg:PLEACA TAE!! NU SUNT JUCĂRIA TA DE RONȚĂIT!
Jungkook se întoarce vrând sa fuga în alta direcție dar este oprit de aripile negre ale lui Tae care îl înconjurau. Tae se apropie de Jungkook și îi inspira parfumul.
Jk:Ok... Ușor Tae... Nu ma răni!!*Tae doar se apropie tot mai tare de gatul acestuia inspirând adânc parfumul lui Jungkook. Jungkook se lipește de ușa bucătăriei și își închide ochii așteptând ce e mai rău.
Tae ajunge la clavicula lui Jungkook și își plimba ușor buzele în sus pana când ajunge la gatul lui Jungkook. Tae simte cum colții ii cresc și este gata sa muște gatul perfect a lui Jungkook prin asta făcându-l al lui pe vecie.

Atunci la lovit.

BAM!

Si Tae cade pe jos inconștient. De după el apare un Jimin cu o sticla de vin în mână.
Jm:JUNGKOOK EȘTI BINE? ȚI-A FĂCUT CEVA?
Jk:Aa...nu... E bine... Mersi Jimin...
Jm:Unde e Yoongi? Yoongi?
Jk:Se ascunde ca o pisica fricoasa după ușa asta. *spune sprijinindu-se de ușa de la bucătărie.
Usa se deschide iar Jungkook cade pe spate.
Yg:Nu îmi era frica. Am încuiat ușa ca să pot vorbi cu Jin
Jk:Spune cel care striga "PLEACĂ TAE NU SUNT JUCĂRIA TA DE RONȚĂIT!"*la spusele lui Jungkook Jimin începe sa râdă dar este oprit de privirea spintecătoare a lui Yoongi.
Jungkook îl ia pe Tae și îl duce pe canapea.
Yg:Deci Jin a spus ca trebuie sa cautam în camera lui niște pastile. Alea îl va face sa se calmeze dar trebuie sa le ia în fiecare dimineață.
Jungkook și Jimin se uita unul la altul.
Jm: Nu a țipat la tine deloc?
Yg: Aaaaa.... Ba da dar nu mult... Adică mna...

Flashback

Conversație telefonica:

Yg: JIIIIIIN!!! AJUTOOOR!! TAE VREA SA MA MĂNÂNCE ȘI NU ȘTIM CE SA FACEM!!
Jin:Salut și ție Yoongi.
Yg:TE ROG AJUTĂ-MĂ!!!
Jin: okok spune-mi ce sa întâmplat.
Yg:Ok deci Tae și Jimin au făcut prank uri toată dimineața și ca să ii învăț sa nu mai facă i-am pedepsit și -
Jin: Stai, ce? Cum i-ai pedepsit?
Yg:Eu l-am luat pe Tae și l-am lovit puțin cu cureaua, Jungkook a făcut la fel asa ca NU E VINA MEA!
Jin:CUM ADICĂ MI-AI LOVIT PUIUȚII??? MIN YOONGI EȘTI NEBUN?!!
Yg:ÎMI PARE RĂU DAR PE LISTA TA SCRIA CA DACĂ SE POARTA URAT SA II PEDEPSESC!!
JIN: ȘI AM SCRIS EXACT CUM SA II PEDEPSEȘTI!! ADICĂ SA LE IEI TELEFONUL, SAU SA II PUI LA COLȚ CU MÂINILE SUS, SAU SA NU LE MAI DAI DULCIURI!!!!! NU IN HALUL ASTA!!!
Yg:Oh... Nu am văzut alea.
Jin:NU TE-AI UITAT DELOC PE EA AȘAI???
Yg:Aaa.... Pai... Am citit primele rânduri... Heh..
Jin:MIN F*CKING YOONGI TE VOI OMORÎ CU MÂINILE MELE ȘI TIGAIA!
Jk:Yoongi deschide ușa!!
Yg:PLEACA TAE!! NU SUNT JUCĂRIA TA DE RONȚĂIT!
Jin:Offfff Yoongi când vin înapoi ești mort dar acum... Încercați sa îl calmați cumva și duceți-vă la mine în camera și dai pastilele de pe dulap. Trebuie sa fie o cutiuță roșie.
Yg:MULȚUMESC JIIIIN!!! EȘTI EROUL MEU!!
Jin: Trebuie sa ieie câte o pastila în fiacare dimineața. SA NU O UITAȚI DACĂ NU VREȚI SA FIȚI GUSTAREA LUI.
Yg: Am înțeles, înțeles Jin asa o sa facem! Mulțumesc pentru tot!
Jin:Da da da, ai grija.

Conversație telefonică încheiată.

Yg:ORICUM!!! EU adormit acum. Ce facem cu el
Jungkook și Jimin oftează și se îndreaptă către băiatul înaripat de pe podea.
Jk: Îl duc la mine în camera, o sa îl leg cu ceva în caz ca vrea sa ma atace. Puteți va rog sa îmi aduceți pastilele de care vorbea Jin? *și cu astea fiind spuse Jungkook îl ia pe Tae de pe podea și îl duce în camera lui unde îl întinde pe pat.

După câteva minute Jimin întra în camera cu o pastila și un pahar cu apa pentru prietenului sau iar apoi se întoarce și pleacă închizând ușa.

Pentru Jungkook toată acțiunea din dimineața asta la obosit asa ca doar sa ridicat de lângă micul Tae, își ia câteva haine din dulap și merge sa își facă un dus ca mai apoi sa se pună pe pat lângă Tae și sa cada într-un somn adânc.

Între timp Jimin și Yoongi încă povestesc despre gluma de astăzi de dimineață
Yg:Asa... Și ai ceva de spus în privința la ce am găsit azi dimineață în hol și în bucătărie Jimin? *spune acesta flecmatic
Jm:um.... Y-Yoongi cred ca ma simt ciudat... Parca îmi vine s-sa... S-sa t-te.... * nu mai apuca sa spună ceva pentru ca Yoongi deja a fugit din bucătărie crezând ca o sa pățească dinnou ce a pățit cu Tae.

Totuși, Yoongi se oprește im fata ușii camerei lui și își spune în gând.
Yg:Aa... Stai... Eu de ce fug de Jimin? Jimin este al meu nu îmi este frica ca va vrea sa facem ceva 😏

Si asa se întoarce în bucătărie unde îl ia pe Jimin prin surprindere și îl pune pe umărul lui ca mai apoi sa îl ducă în camera lui unde ii arata lui Jimin ce se întâmplă dacă îl trezește dimineața cu "prankuri"











Okiii :* o sa încep ușor ușor sa termin cartea =)) inceo sa cred ca o lungesc prea mult.
Si deja am început sa scriu o noua carte =))
Cu Taehyung =)) și tot cu hibrizi dar unii mai ciudați 😬sper sa va placa când încep sa o postez








Spuneți-vă părerile în comentarii ❤️‍🔥
Eu le citesc și reacționez 😉

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 21 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Without you    |JJK × KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum