Autor pov:
Zilele următoare, Yoongi abea a dormit încercând sa dea de urma celuilalt bărbat ucigaș. A trecut deja aproape o săptămână de la incident iar acum cu toții erau la masa inafara de Tae și Yoongi. Yoongi vorbea, iar, la telefon cu agenții sai în caz ca au găsit ceva, iar lui Taehyung ii era frica sa iasă din camera sa după toate cele întâmplate. Ultima săptămână a fost grea pentru el. I sa vindecat aripa și putea zbura dar ii era frica. Nu a mai simțit asa frica niciodată dar totuși nu spunea nimănui despre durerea lui și coșmarurile și tot restul... Nu spunea pentru ca nu vroia sa para slab. Ii era frica și ca ceilalți îl vor considera prea fitos și fricos dar ceea ce nu știa el e ca toți își făceau griji pentru el. Jungkook era singurul care mai putea sa se apropie de el dar tot cu greu și doar ca să se asigure ca mănâncă ceva, în rest, Tae se închidea în camera lui și aștepta ca frica sa dispară și ca prin magie sa ii vina puțin curaj. Era alături de prietenii lui... Nu trebuie sa ii fie frica de ei, ei vor sa îl protejeze nu sa îl judece sau jignească. Asta gândea el în fiecare zi încercând sa deschidă nenorocita aia de ușa dar totuși ceva parca îl trăgea înapoi... Acea frica înca era în sufletul lui. (nu știu de ce dar când sunt la baie îmi vin mai multe idei, ar trebui sa merg mai des sa scriu acolo=)))
Cu toții încercau sa îl scoată pe Tae din acea stare dar problema era ca nu ii lasă să se apropie de ei.
Acum era seara, în jurul orei 7 iar Jin pregătea masa și tava cu mâncare pe care Jungkook trebuie sa o ducă la Tae pentru a manca dar totuși, și Jin și Namjoon, care tăia legume pentru Jin, au fost uimiți sa îl vadă pe micul Tae cum sta la marginea ușii privind cu jumătate de fata pe cei doi. Erau doar cei trei acasă, restul fiind plecati pentru ca unii dintre agenți a găsit o urma.
Jin:Taetae, sa întâmplat ceva? *spune și lasă focul încet pentru a putea merge la Tae și sa îl ieie in brate.
Tae:Nu... Doar am vrut... Sa vad ce faceți. *spune și ii răspunde la îmbrățișare apoi intra în încăpere și se așează langa Namjoon care a început sa taie cepe. Totuși Taehyung a observat ca el ținea cuțitul invers dar nu a apucat sa spună ceva căci o alta voce a intervenit.
Jm:Ai grija Namjoon - ah... Nu asa se taie ceapa. *spune și se repede langa Namjoon înainte ca acesta sa se taie. Cu toții ne-am îndreptat atenția către Jimin și Namjoon, chiar și cei care tocmai ce au întrat în bucătărie, și îl vedem pe Jimin cum întoarce cuțitul cu partea care taie în jos iar Namjoon spunand un mic "aa" după ce realizează ce era sa faca.
Nj:Mulțumesc Jimin*spune și își freacă ceafa rușinat dar noi restul am chicotit la scena din fata noastră.
Jimin se așează lângă Tae la masa și ii zâmbește drăguț. Taehyung se uita confuz de situație dar totuși a scos un mic zâmbet pătrațos și a întrebat
Tae:Da Jimin?
Jm:T-trebuie sa îți spun ceva.. E un... Secret...
Tae:Oh, atunci haide la mine în camera.
Iar cu astea fiind spuse pleacă ținându-se de mana în camera lui Tae. Taehyung a observat ca ceva îl presează, când mergea, Jimin avea coada ținută între picioare iar mana ii era rece și tremura slab. Se uita în spatele nostru pentru a se asigura ca nu ne vede nimeni ca pleaca apoi merge mai rapid cu Tae pana în camera acestuia.
Taehyung pov. :
Intram in camera și închid ușa apoi ma așez pe pat lângă Jimin și aștept sa îmi spună secretul sau.
Jm:Ok, dar promiți sa nu razi si sa ma ajuți...?
Tae:Promit Jiminie. *spun și îmi ridic degetul mic ei făcând la fel și facem promisiunea pe degetul mic. Jimin oftează și își aduna picioarele la piept apoi începe sa vorbească iar
Jm:Știi... Hibrizii ca noi au perioadele lor... După o anumita vârsta încep sa li se pornească... Știi tu...
Ma uit la Jimin confuz... Ce sa înceapă.? Clipesc de câteva ori uitându-mă nedumerit el înțelegând ca nu știu apoi continua puțin bâlbâit.
Jm:Știi tu... Perioada în care îți trebuie... Știi tu...
Tae:Nu știu Jimin... Despre ce vorbești?
Jm:Pfff... C-căldurile Taehyung...! Căldurile!*spune nu tocmai în șoaptă
Tae:Oh... OH!!! *strig pana la urma pentru ca mi-am dat seama ce spune.
Jm:șhhhhh!!! Mai încet!
Tae:Tu erai ala care striga înainte pe aici despre călduri!
Ne tot ciondanim noi în șoaptă pana auzim o bătaie în ușă și ne oprim. Merg sa deschid și îl vad pe Namjoon cum sta în ușă.
Nj:E gata masa băieți, sa veniți jos.
Tae:Oh, ok. *Închid ușa după ce Namjoon pleacă apoi ma așez iar lângă Jimin de data asta stand tăcuți.
Tae:Și ce se întâmplă cu căldurile tale? Au venit?
Jm:Sunt pe cale sa vina în orice moment zilele astea... Nu știu exact când dar îmi e frica Tae... Nu știu ce voi face dacă Yoongi afla... Nu vreau sa facem ceva dacă nu e din iubire ci doar din cauza caldurilor mele... Știu ca Yoongi e special pentru mine, simt asta și as vrea ca ceea ce vom face în viitor sa fie pe baza de iubire... Nu altceva... *spune cu vocea puțin pierduta și trista... Îmi pare rău de el dar nu știu ce as putea face...
Tae:Și... Cu ce as putea sa te ajut?
Jm:Pot sa dorm în camera ta pana îmi trec căldurile? Asa... Poate nu vei mai sta nici tu singur...
Tae:Nu mereu eram singur... Mai venea Jungkook la mine dar ii voi spune ca vreau sa stau cu tine. Normal ca poți sta aici Jiminie. Oricat timp ai nevoie.
Ne-am îmbrățișat apoi am plecat spre bucătărie unde am servit masa alături de ceilalți apoi i-am spus lui Jungkook ca voi sta cu Jimin în camera o perioada iar acesta a înțeles și a venit sa își ieie câteva lucruri de ale lui lăsate în camera mea apoi Jimin și-a adus câteva lucruri și pijamale. Ne-am schimbat, nefiind-ne rușine unul de celalalt apoi ne-am pus în patul meu mare de 2 persoane.
Nu puteam sa dorm, doar ma uitam la tavan fiind prins în gânduri dar vocea lui Jimin ma trezește și ma gândesc ca el poate îmi citește gândurile pentru ca și eu tot la întrebarea asta m-am gândit minute în șir...Jm:Tae? Ție când îți vin căldurile?
...
Huh huh, caldurileee=)))))
🙂I'm fine🙂☝️
Just kidding, I'm dead...
CITEȘTI
Without you |JJK × KTH|
ФанфикJk:'Nimeni nu îți va face vreun rău cât sunt lângă tine' ... ... ... Tae:'Si când nu vei mai fi lângă mine, ce ma fac?' Asta e prima carte de pe contul acesta, vechiul cont l-am pierdut după ce mi sa stricat telefonul=((aveam 2 cărți de terminat dar...