Tae:Yoongi... Fugi!
Nu apuc sa răspund ca aud deja cum în spatele meu unul dintre bărbați a fost atacat. Niște oameni sar din copaci apoi încep sa ne atace. Dar din fericire am apucat sa anunț pe toată lumea unde suntem asa ca acei bărbați au fost puși la pământ.
După ce terminăm cu toți ma îndrept către Tae și îl iau în brate stil mireasa.
Yg:Tae. Unde e Kuson?
Ks:SUNT AICI! *striga acesta din vârful copacului.
Yg: Aa, nu te-am văzut. Coboară! Trebuie sa plecam.
Ks: D-dacă as și putea... *spune acesta vizibil înspăimântat sa se uite în jos.
Tae:D-de ce te-ai urcat dacă îți este frica de înălțime?
Ks:A trebuit... Tu ești rănit și nu te puteam lasă să vi aici în condiția aia... Dacă cadeai??? Era vina mea atunci!!!! Mai bine mi-ați mulțumi prin a ma da jos de aici decât sa ma certați acum!!!!!* spune agitanduse și ținând ștrans creanga pe care era. Eu doar oftez și spun cuiva sa aducă o scara.
După ce l-am dat jos pe Kuson din copac am mers înapoi la elicoptere de unde plecam la cel mai apropiat spital, o ora distanta, pentru ca Tae sa fie internat
Doctorul a spus ca va fi bine dar are nevoie de odihna multă, asa ca doar plec înapoi la echipa mea și discutam următoarea mișcare.
Dintr-o data simt pe cineva cum ma trage de mânecă.
Ks:Yoongi... Tae a spus ca ar fi bine dacă ți-aș arata drumul spre unde am fost închiși...
Yg:Te simți în stare sa faci asta? Va fi periculos.
Ks:D-da... O fac... *spune el cu putina frica în voce.
Am plecat imediat spre locul unde i-am găsit pe cei doi hibrizi. Kuson ne-a îndrumat în zbor pana când am ajuns sa vedem o clădire imensa parca camuflata de pădurea deasă.
Am coborât din elicoptere și am înaintat către clădire. Kuson a insistat sa vina cu noi chiar dacă se vedea ca ii este frica.
Sărim gardurile de fier din jurul clădirii apoi înaintăm toți catre aceasta. Intră-n în clădirea rece de unde deja se pot auzi plânsete. Cu toții înaintăm pe niște holuri întunecate.
Totul
Era
Silențios.X:a-ajută-mă...
Tresar când o mana îmi atinge piciorul și îl apuca strâns. Mâna cuiva era băgată pe sub ușa pentru a ajunge la piciorul meu.
Yg:Da-te de lângă ușa!
*spun apoi încep sa ma lovesc ușa cu umărul pentru a o sparge. Pana la urma ușa cedează și eu intru în camera rece și urat mirositoare.
Persoana din camera se tarate către picioarele mele si începe sa suspine.
X:știam ca va veni cineva! Suntem salvați!
Deodată mai multe voci se aud din alte părți ale holului pe care ne aflam dar și pe celelalte.
Cu toții cereau ajutor.
Și erau atât de mulți.
Acum am dinnou speranța de al găsi pe Jimin.
I-am pus pe ceilalți bărbați sa deschida și celelalte uși și sa ducă pe rand hibrizii la elicoptere. Au fost deja trimise mai multe mijloace de transport către locația noastră. Fiecare Hibrid va scăpa cu viata de aici.
Am verificat aproape peste tot dar fără urma de Jimin și Hobi. Totuși speranța mea nu murea și am continuat.
A durat ore pana am reușit sa verificam toate camerele. Afara era deja noapte.
X:Domnule. Asta a fost ultima. Ducem hibrizii jos.
Nu îmi venea sa cred. Chiar l-am pierdut... Eu chiar l-am...
Z:MA POATE AJUTA CINAVA CU USA ASTA? Cred ca e cineva înăuntru! Câțiva bărbați fug către ușa respectiva și încep sa o loveasca ușa.
Și o lovesc
Și o lovesc.
Dar nicicum nu vroia sa cedeze.
Z: Nu se clintește! Idei?
Yg:Da-te!
Trec de aceștia și îmi iau arma în mana. Împușc clanța ușii apoi o împing iar aceasta doar se deschide cu un scârțâit micuț. Intru în camera apoi îl vad acolo!
Cel pe care îl cautam tot timpul asta!
L-am găsit!
L-am salvat!
Jm:YOONGI!
Yg:JIMIN!
Apoi îmi sare în brate și începe sa plângă puternic.
Jm:știam ca vei veni...
Yg:Sunt aici Jimin! Sunt aici.
Jh:Aaa.. Băieți sunt și eu aici...
Yg:Da Hobi. Te-am văzut. Și sunt atât de fericit ca v-am găsit pe amândoi teferi.
Jh:Și eu ma bucur. Nu mai rezistam aici... Nu am avut nimic de mâncare de când suntem aici.
Jm:Da... Mor de foame...
Yg:O sa mâncați în curând. O sa va ducem acasă.
Jm:Acasă... Stai.. Yoongi unde e Tae? Ce sa întâmplat cu Jungkook?? Unde sunt ceilalți? Sunt bine???
Yg:Ușor Jiminie... Hai sa luam lucrurile încet.
Jm:Aa.. Da ai dreptate.
Yg:Taehyung și Jungkook sunt bine. Jungkook trebuie în câteva zile sa iese din spital iar Tae a fost operat și acum este bine.
Jh:Oh... Ce bine... Abea aștept sa ii vad...
Jm:Și eu la fel.
Autor pov:
Cei trei pornesc către oraș cu tot cu ceilalți hibrizi. Cu toții sunt duși la spitale din mai multe orașe și vindecați.
Agenții lui Yoongi au arestat câțiva oameni implicați în acea închisoare de hibrizi.
Taehyung s-a trezit din operație și sa vindecat rapid dar aripile încă nu le putea mișca. Taehyung credea ca nu le va mai putea mișcă vreodată.
Kuson a stat și el puțin mai mult în spital. După toate cele întâmplate a fost internat și a început tratament. După o săptămână totuși trebuia sa fie externat și nu avea unde sa stea. La fel ca și ceilalți hibrizi. Au fost închiși acolo pentru mulți ani. Doar câțiva și-au putut contacta familiile iar aceștia erau șocați dar și fericiți sa ii vadă.
Namjoon și Seokjin au deschis o strângere de fonduri pentru a-i putea susține pe toți hibrizii fără case iar spre mirarea lor o mulțime de persoane au donat și contribuit la construirea unor cămine din mai multe orașe de lângă Seul.
Cu timpul toți Hibrizii au avut un loc unde sa stea și masa calda.
Lucrurile mergeau bine dar Yoongi încă trebuia sa îl găsească pe cel care a pus toate astea la cale. Capul tuturor nedreptăților din Coreea fata de hibrizi. El și-a pus agenții sa caute în toată Coreea informații sau indicii care ar putea duce la acesta.
După ce a văzut ce a făcut acelor hibrizi, ce ia făcut lui Taehyung, unde ia închis pe Hobi și Jimin și câți hibrizi și-au dat ultima suflare în acel loc, a jurat ca îl va găsi pe nemernic și pe toți cei care îl ajuta.
Ii va găsi
Și când o va face se va asigura ca nu va scăpa doar închis. Ci ii va aduce toată durerea pe care le-a oferit-o acelor hibrizi nevinovați și familiilor lor.
O va face.
Pentru Jimin
Pentru Hobi
Pentru toți prietenii lui hibrizi.
O va face pentru Taehyung și părinți lui decedați.
O va face pentru el însăși.Hai ca toată lumea e bine =))
Dar Tae încă nu poate zbura 😭Credeti ca își va recupera abilitatea de a zbura?
Cel puțin sa își miște aripile?Credeți ca Yoongi va reuși sa îl prindă pe omul care a început tot acest scandal?
Si mai important.
Credeți ca acest om a aflat de planurile lui Yoongi și știe că va veni după el?V-eți afla în curând
😉Spuneți-vă părerile în comentarii ❤️🔥
Eu le citesc și reacționez 😉
CITEȘTI
Without you |JJK × KTH|
FanfictionJk:'Nimeni nu îți va face vreun rău cât sunt lângă tine' ... ... ... Tae:'Si când nu vei mai fi lângă mine, ce ma fac?' Asta e prima carte de pe contul acesta, vechiul cont l-am pierdut după ce mi sa stricat telefonul=((aveam 2 cărți de terminat dar...