Chapter 9

43 2 0
                                    

''Zal ik even wat eten halen? Ik zal ook even langs Rein gaan, want hij had perongeluk mijn jas meegenomen.'' zeg ik tegen Nils. Hij knikt en zegt dat ik wel op zijn fiets mag. ''Kijk uit he!'' zegt Nils nog en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. ''Ik ben zo terug gekkie.'' zeg ik lachend en ik spring op de fiets naar het winkelcentrum.

Als ik 2 pizza's heb gekocht loop ik weer naar buiten. Ik fiets door het parkje heen richting Rein. Grappig genoeg zie ik hem daar op een bankje zitten en zwaai al uit de verte. Hij zwaait niet terug en volgens mij ziet hij me niet eens. Als ik dichterbij kom is het duidelijk waarom. Rein zit met zn hoofd in zijn handen en zijn schouders schokken. Naast hem ligt mijn jas en er liggen ook 2 flessen sterke drank naast. ''He Rein, wat is er?'' vraag ik en ik ga naast hem zitten en trek hem in een knuffel. Hij schrikt. ''Er is niks.'' zegt hij. Hij ruikt ontzettend erg naar alcohol. Hij begint alleen maar harder te huilen en ik probeer hem te kalmeren. Na een paar minuten stopt hij met huilen en hij kijkt me aan. ''Sorry dit had je niet moeten zien. Het zijn mijn eigen problemen, maar ik los het wel op. Wist je trouwens dat je heel mooi bent.'' zegt hij en hij gaat met zijn hand door mijn haren. ''Rein, dit kan niet. Je bent overduidelijk dronken.'' zeg ik als hij steeds dichterbij komt met zijn gezicht. ''Jawel Cat. Ik ben verliefd op je. Je bent zo mooi.'' zegt hij dronken en hij geeft kusjes in mijn nek. Ik sta boos op en loop terug naar mijn fiets. ''Dit had ik niet van je verwacht Rein!'' roep ik naar hem en ik fiets weg. ''Cat waar was je?!" zegt Nils bezorgt als hij de deur opendoet. "Het was druk bij de appie." lieg ik. Het voelt slecht om tegen Nils te liegen, maar hij zal waarschijnlijk woedend zijn als ik vertelde dat Rein me probeerde te zoenen. "Oh oke. Ik maakte me gewoon zorgen." zegt Nils verlegen. Ik lach, wat een schatje is het toch. "Nou ik heb ontzettend veel honger dus zullen we de pizza's in de oven gooien?" vraagt Nils en hij loopt al naar de keuken. Ik plof neer op de bank en kijk op mijn telefoon. '4 nieuwe berichten van Rein'.
Rein: Cat, sorry van danet
Rein: Ik had teveel gedronken
Rein: Zeg alsjeblieft niks tegen Nils
Rein: Ik voel me zo schuldig, nogmaals sorry x
Ik besluit hem te negeren, omdat ik nogal pissed op hem ben. Op dat moment komt Nils teruglopen met de pizza's. "Zullen we de pizza's op mijn kamer opeten met een filmpje erbij?" vraagt hij. Ik knik en volg hem naar boven. Hij ploft op zijn bed neer en klopt naast hem als teken dat ik erbij moet komen liggen. Ik ga naast hem liggen en we zetten een film op en eten de pizza op. Langzaam voel ik mn oogleden zwaar worden en ik ga op Nils' borst liggen. Hij strijkt door mijn haar. "Ik hou zo veel van je. Ik snap niet dat iemand je ooit pijn zal kunnen doen." fluistert Nils. Owen heeft me genoeg pijn gedaan, maar ik druk de gedachtes weg. "Je bent veelste lief." antwoord ik Nils. Ik geeuw nog een keer en val dan op zijn borst in slaap.

Lost. (mainstreet ff)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu