Over 5 minuten zouden we aankomen in Tilburg. Het is dan 12:00. De andere jongens zijn er natuurlijk nog niet aangezien het pas 's avonds begint. "Zijn we niet een beetje vroeg?" vroeg ik verbaasd aan Nils. "Dat zijn we zeker. Ik had al met mama overlegt of we eerder konden zodat ik met jou kon shoppen en door Tilburg lopen." zegt hij blozend. "Ah zo lief van je!" roep ik. Uit enthousiasme geef ik hem een kus op zijn wang, waarna ik als een gek begin te blozen. Nils grijnst naar me en ik hoor Bettina voorin zachtjes grinniken. 'U bent aangekomen op plaats van bestemming.' Hoor ik het navigatiesysteem zeggen. Bettina heeft ons voor het centrum afgezet en ik bedank haar. Nils stapt uit en houd als een echt gentleman de deur voor me open. "Danku, danku." zeg ik lachend en hij buigt. Nils heeft een zwarte zonnenbril en een pet op, zodat mainiacs hem niet snel zouden herkennen. Ik heb vandaag een zwarte skinny jeans en beaurdoux rode sweater aan. Bettina had het voor me gekocht. Ze is onwijs lief voor me net als Nils dat ook is. "Waar wil je als eerst heen, princess?" vroeg hij. Ik lachte om mijn nieuwe bijnaam. "Maakt me echt niet uit, kies jij maar wat!" antwoorde ik. Dat zei ik mede ook omdat ik het al onwijs lief vond wat er voor me gedaan werd en ik wilde niet nog maar eisen. "Oke dan gaan we naar de Hunkenmöller(lingeriewinkel)!" zegt Nils. Ik draai mijn ogen. "Grappig Nils, heel grappig." zeg ik terwijl ik mijn ogen rol. "Doe maar die winkel dan!" zeg ik en ik wijs naar de overkant. Nils knikt en pakt mijn hand. Samen lopen we erheen.
In de winkel heeft Nils al snel iets gevonden wat ik volgens hem aan MOET trekken. Ik loop naar de pashokjes en neem de outfit mee (kijk media bovenaan hoofdstuk!). Als ik het eenmaal aangetrokken heb loop ik het pashokje uit om het aan Nils te laten zien. Ik zie hem nergens en staar om me heen om hem te zoeken. Dan voel ik 2 armen om me heen. "Miss wonderful" is het enige wat hij zacht in mn oor fluistert.