Owen was vlak daarna de kamer uitgegaan en kwam een half uur later terug met Daan en Rein. Nils ik en hadden ondertussen wat gepraat over de show en chinees gegeten. Ik weet eigenlijk niet of Nils het echt meende met dat ik zijn vriendin ben, want daar hebben we het nooit over gehad. Hoewel ik het niet erg zou vinden denk ik. Nils is een geweldige jongen.
"Jongens nog 10 minuten en dan is het zover. Zijn we er klaar voor?" zegt Nils bijna springend van enthousiasme. Ik kijk lachend toe. Daan en Owen knikken hevig en Rein zit onderuitgezakt op de bank. "Wat is er mis Rein?" vraag ik terwijl ik naast hem ga zitten. Hij kijkt me even aan met zn chocolade bruine ogen en wend dan gelijk zn gezicht af. "Niks." zegt hij zuchtend. Ik laat het er maar bij, want Rein heeft zo te zien geen behoefte aan mij. Na een tijdje voor me uitgestaart te hebben schrik ik van zijn stem. "Ik heb een idee!" zegt hij opeens grijnzend en hij kijkt me met fonkelende oogjes aan. Ik kijk hem verbaasd aan. "Wat dan?" vraag ik. "Ga straks als we op moeten achter de coulissen staan. Ik zeg wel tegen bewaker dat dat mag. Je zult het vanzelf wel zijn." zegt hij nog steeds glimlachend. Ik knik mn hoofd en ben nog steeds verbaasd. Rein staat op en gaat vrolijk zn haar goed doen en Owen, Daan en Nils nemen de show nog een keer door. Ik blijf het raar vinden dat ik met Owen in een ruimte zit, maar ik heb het over voor Nils.
"Daar gaat tie dan! Zet hem op jongens!" zegt Willem als de jongens het podium opmoeten. "Succes!" zeg ik tegen ze. Ik geef Nils een knuffel en hij geeft een kus op mijn wang. "Bedankt Cat." Ik geef Rein en Daan ook een knuffel en voorzichtig glimlach ik een beetje naar Owen. Hij glimlacht terug. En dan rennen ze het podium op. Al snel vullen de klanken van hun eerste liedje 'Stop the time' de gehele zaal en ik blijf achter de coulissen staan.