Het is al weer een maand later. De December maand. Terwijl de meeste mensen nu zich thuis opwarmen aan de kachel, zwerf ik nu door het park van Amsterdam. Eerst ging het nog wel om buiten te slapen, maar nu zou ik echt een slaapplek moeten vinden. Er lopen weinig mensen door het park. Ik zie alleen een oude vrouw met haar man en wat jongeren hangen. Ook een jongen zit wat op zn gitaar te pingelen met waarschijnlijk een vriend van hem. Ik besluit om op een bankje in de buurt van ze te gaan zitten. Ik luister graag naar de muziek die de jongen speelt. Hij speelt 'Stay with me' van Sam Smith. Zachtjes zing ik mee. De jongen kijkt om zich heen en laat dan zijn ogen rusten op mij. Ik herken hem ergens van. Hij en zn vriend staan op en lopen naar me toe. "Hey, was jij dat die zong?" vraagt hij. Verrekt het zijn Nils en Rein. Herkennen ze me niet? Nouja het is pikkedonker en eigenlijk zie ik alleen hun, omdat ze in het licht van een lantaarnpaal staan. "Ja dat was ik"zeg ik, terwijl ik op sta om in het licht te gaan staan. Nils kijkt me verrast aan en Rein blijkt niet te weten wie ik ben. "Caitlyn? Waar was je bij het optreden? Je was oppeens niet meer backstage.." zegt Nils met teleurstelling in zijn stem. "Ik werd weggehaald door een bewaker. Hij dacht dat ik loog over dat ik van jou moest wachten."antwoord ik weer. Hij knikt en denkt even na. "Wat doe je hier? Ik bedoel het is al 10 uur s' avonds en zo donker en koud. Owen zei dat je was verhuist naar Curaçao en dat we je daarom niet konden ontmoeten." zegt Nils weer. Owen liegt echt alles aan elkaar. Ik verhuist na curaçao. Tuurlijk.. "Oh dus jij bent Caitlyn! Je bent echt mooi! Uhm ik ben Rein trouwens." zegt Rein, waarmee hij me uit mn gedachten haalt. Ik glimlach terug en bedank hem. Hij lijkt me lief. "Weetje kom met ons mee naar mijn huis. Dan kunnen we daar wat praten als je wilt?" bied Nils aan.