"Ken je 'Forever and a day?'"vraagt Rein. Ik knik, want die had ik gehoord bij het optreden vorige maand. Nils pakt zn gitaar. "Oké. Jij zingt en ik speel gitaar. Deal?"vraagt Nils knipogend. "Deal." zeg ik. Nils begint met de eerste akkoorden en ik begin zachtjes met zingen. Nils zingt mee, omdat hij merkt dat ik de tekst niet precies weet. Na een het eerste couplet begin ik alleen te zingen. Rein en Nils kijken me met open mond aan, waardoor ik een grote glimlach op mn gezicht krijg. Na het laatste woord gezongen te hebben beginnen ze beiden hard te klappen. "Wow! Dat was geweldig!" roept Rein. "Ja! Je moet hier echt iets mee doen!"zegt Nils. " Dankjulliewel!" zeg ik glimlachend. "Ga je morgen mee naar de studio?"vraagt Rein. "Ja. Lijkt me leuk!"zeg ik enthousiast. Nog geen seconde daarna begin ik te geeuwen. "Moe?"vraagt Nils. Ik knik terwijl ik nog eens geeuw. "Loop maar mee." zegt hij. Ik loop achter hem aan. Na een kamer naast de kamer van Nils. "Dit is de logeerkamer. Er is te weinig plaats op mijn kamer dus je zult hier moeten liggen haha."zegt hij lachend. "Maakt niet uit joh. Slaap lekker Nils."zeg ik. Hij loopt dichter na me toe en geeft me een knuffel. "Slaaplekker beautiful."fluistert hij in mn oor. Mijn glimlach op dit moment is echt van oor tot oor.