Ik trek mn grote sweater uit en trek de andere kleren aan. Als ik in de spiegel kijk vind ik het eigenlijk ontzettend leuk staan. Zou Nils het leuk vinden staan? What waarom vraag ik me dat af? Vind ik hem leuk? Langer kan ik er niet over nadenken, want ik zie dat ik nog 10 minuten heb. Snel doe ik een beetje mascara en eyeliner op. "Kom je Cat?" roept Rein vanaf beneden. "Ja!" roep ik. Ik ren de trap af. Ik loop naar buiten waar Rein en Nils al staan te wachten op de fiets. Nils klopt achterop zn fiets en ik stap bij hem achterop. " LET'S GOOO!" schreeuwt Rein. Na een kwartiertje gefietst te hebben komen we bij een groot gebouw aan. We stappen af en lopen naar binnen. Daar komt een man naar ons toe gelopen. "Hoi jongens! Wie hebben jullie meegenomen?" zegt hij tegen Rein en Nils,wijzend naar mij. "Ik ben Caitlyn. Een vriendin van Nils en Rein." zeg ik en ik geef de man een hand. "Ik ben Willem. Een manager van de jongens." zegt hij terug. "Eigenlijk is ze DE vriendin van Nils."zegt Rein tegen Willem. Ik krijg het on1tzettend warm en Nils stamelt een beetje. "Dat uhm is nogg niet zo hoor." antwoord Nils stamelend. Willem wuift het weg en vraagt ons om mee te lopen naar de studio. "Nils jij mag eerst in gaan zingen." zegt Willem. Willem gaat samen met Nils weg en laat Rein en mij alleen achter. "Wat gaan jullie nu inzingen?" vraag ik aan Rein. "Een liedje van het nieuwe album. Als je het lief aan Nils vraagt zingt hij vast wel een stukje voor je." antwoord hij terwijl hij zucht en zn ogen draait. "Wat is er joh?" zeg ik een beetje geïrriteerd. "Sinds jij er bent is alles zo veranderd, maar ik kan het niet zeggen. Ik haat mezelf zo voor wat ik nu aan het doen ben."zegt hij hopeloos. Rein klinkt wanhopig en zegt dat het niet uit maakt en dat ik er toch niks aan kan doen. "Maar nu blijven we gewoon vrienden okay? Ik wil geen ruzie met je Cat. Vooral niet om de onzin die in mn hoofd zit." zegt hij en daarmee is ons gesprek afgelopen. De deur gaat open en ik zie Nils en Willem in de deur opening verschijnen. "Caitlyn wil jij even mee komen?" vraagt Willem. Ik kijk verbaasd op. "Huh hoezo?"vraag ik. "Ga nou maar Cat." zegt Nils en hij knipoogt. Ik knik en loop achter Willem aan de studio in. "Nou ga maar daar staan en zing maar iets voor me." zegt Willem en hij wijst naar een microfoon. Ik knik en ga bij de microfoon staan. "Welk lied wil je zingen?" vraagt Willem. " 'Nothing really matters' van Mr probz."antwoord ik. De muziek start en ik zing de hele tekst mee. Als het lied afgelopen is klapt Willem in zijn handen. "Wauw! Dat was goed! Zou je misschien een keer een single op willen nemen?" zegt Willem enthousiast. "Ja, heel graag!" antwoord ik. Wow.. een echte single opnemen.