Daan ligt uitgestrekt op een rode bank ik de kamer en zit te wat te kloten op zijn telefoon. Er staat ook een tafel vol met snoep en frisdrank. "Hee Cat!" zegt Daan toen hij mij en Nils eindelijk opmerkte en hij geeft me een knuffel. Daarna loopt hij naar Nils en geeft hem een bro hug. Rein ploft op een andere rode bank neer en ik ga naast hem zitten. Ik kijk verbaast rond omdat ik Owen niet zie. "Waar is Owen?" vraagt Nils alsof hij mijn gedachten kan lezen. "Chinees halen met Willem." antwoord Rein. "Kan ik er nog ergens bij?!" vraagt Nils zeurderig, aangezien alle 2 de banken door ons bezet worden. "Nee, daar is een stoel." zegt Rein bot. "Jezus wat is er met jou." zegt Nils geïrriteerd. Rein zucht en zegt niks terug. Hij begint daarna een gesprek met Daan over voetbal en Nils komt met zn stoel tegenover me zitten en lacht naar me.
"Hebben jullie nou al wat?" vraagt Daan grijzend. "Daan hou je bek." zegt Nils terwijl hij rood wordt. Daan begint te lachen en Rein rolt geïrriteerd met zijn ogen. Wat is er toch met die jongen?
Dan gaat de deur van de kamer open en zie ik de jongen die me onwijs veel verdriet heeft gedaan en die ik eigenlijk nooit meer zou willen zien. "Hey guys! We hebbeb Chinees!" roept Owen vrolijk en naast hem staat Willem. Als het redelijk stil blijft vanuit Rein en Nils valt het hem pas op dat ik er ben. Geschokt kijkt hij me aan. "Caitlyn?"